De andere C. Rodriguez (van Ineos) ook wel veel in beeld geweest.quote:
Doet die mee dan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand mijn geadopteerde renner Sepulveda al een keer in beeld gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goedquote:
Voorlopig houdt hij heel goed stand inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:10 schreef kibo het volgende:
[..]
Mas is een taaie, die gaat hier nog hoge ogen gooien.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:40 schreef Chiappucci het volgende:
Update etappe 12:Die nummer 187 Jegat staat gewoon 13e in het klassement! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de diverse commentatoren zijn naam ook niet 1x heb horen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft even in beeld gereden toen Pogacar aanging op dat laatste klimmetje op maandag. Verder, ja, niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Die nummer 187 Jegat staat gewoon 13e in het klassement! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de diverse commentatoren zijn naam ook niet 1x heb horen noemen.
Misschien zijn ze bang om het verkeerd uit te spreken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Die nummer 187 Jegat staat gewoon 13e in het klassement! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de diverse commentatoren zijn naam ook niet 1x heb horen noemen.
Als iemand echt niet in beeld heeft gereden zou ik wel flexibel met die regel om willen gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jegat en Mas gaan allebei toch top 20 in het AK halen lijkt me.
Was idd bovenmatig in beeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Enric Mas heeft een cameramotor achter zich aan gekregen en komt regelmatig in beeld.
Ben het deels met je eens hoor, bij tijdritten is het lastiger helemaal uit beeld te blijven. Maar er zit in mijn ogen wel een verschil in opvallen wanneer je tijdens een tijdrit in beeld komt via helikopterbeelden of dat je daadwerkelijk de hele rit een cameramotor krijgt toegewezen zoals bij Mas nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:40 schreef kibo het volgende:
[..]
Was idd bovenmatig in beeld.
Maar dat geldt voor veel floprenners , vooral in het begin van de uitzending.
Enige clementie is op zn plaats lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mezgec die laatste wordt en moest vrezen voor de tijdslimiet?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef Chiappucci het volgende:
Buiten Mas heb ik geen redenen gevonden voor aantekeningen (of nog erger).
Hmm, dat is inderdaad wel een twijfelgeval. Hij is volgens mij niet in beeld geweest, maar door deze kwestie wel veelbesproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mezgec die laatste wordt en moest vrezen voor de tijdslimiet?
Eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:11 schreef Chiappucci het volgende:
Ik bedacht me trouwens nog dat dat zigzaggen van Louvel op het laatste steile stuk ook wel een beetje overdreven aandachttrekkerij was.
De vraag is hoe je regel 8 interpreteert. Moet je visueel opvallen of is een veelbesproken renner zijn genoeg?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad wel een twijfelgeval. Hij is volgens mij niet in beeld geweest, maar door deze kwestie wel veelbesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |