SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen ook nog even de lead outs er bij pakken. Doen ze daar nog iets nuttigs? Märkl volgens mij wel?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als er niks meer verandert, kiezen we dan de renner wiens ploeg over het algemeen het minst in beeld heeft gereden? Ja ik weet krijg je daar weer discussie over maar dat is tenminste enigszins te beoordelen, de 4 overgebleven renners zijn namelijk gewoon allemaal niet in beeld geweest.
Ik zie dat Markl 4 punten heeft in het puntenklassement dus dat zou een soort van tiebreaker kunnen zijn. Ik schrok wel een beetje want ik ben natuurlijk onderaan beginnen te kijken in dat puntenklassement, en met 6 punten zie ik Arnaud Demare staan waarvan ik tot dit moment niet eens wist dat hij meedeed! Schocking voor een renner met zo'n statuur.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Markl en Lienhard lijken mij wel onderdeel van de sprinttreinen ja
Groenewegen en Démare waren deze Tour 'gewoon' de aangewezen sprinter van de ploeg, dus dat maakt hun falen alleen nog meer gênanter. Ze zijn er allebei gewoon totaal niet aan te pas gekomen.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik zie dat Markl 4 punten heeft in het puntenklassement dus dat zou een soort van tiebreaker kunnen zijn. Ik schrok wel een beetje want ik ben natuurlijk onderaan beginnen te kijken in dat puntenklassement, en met 6 punten zie ik Arnaud Demare staan waarvan ik tot dit moment niet eens wist dat hij meedeed! Schocking voor een renner met zo'n statuur.
Bovendien slechts 9 punten Dylan Groenewegen, nou wist ik wel dat hij meedeed, maar hadden Demare en Groenewegen een andere rol deze tour, want dit zijn toch erkende sprinters?
Duidelijke winnaar hier, al zijn dit gewoon 4 namen uit de losse pols. Kan natuurlijk niet op tegen het waterdichte afstreepsysteem van FOK!quote:
Was hij daarbij in beeld?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
Vito Braet gehyped op Sporza, wat doen we daar mee?
Niks.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
Vito Braet gehyped op Sporza, wat doen we daar mee?
Ik ook echt kijken op de lijst wie je met Bak bedoeltquote:Op zondag 27 juli 2025 18:33 schreef franklop het volgende:
Bak en Braet nog voorin bij de tussensprint, maar niet echt duidelijk herkenbaar ofzo
Lars Bak!quote:Op zondag 27 juli 2025 18:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ook echt kijken op de lijst wie je met Bak bedoelt![]()
![]()
Wat mij betreft met 2 omdat Markl en Braet punten hebben gescoord voor de groene trui.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er nog iemand van de vier echt opgevallen vandaag? Of komt er een poll met vier?
Markl kwam uitgebreid lachend in beeld toen die gezamenlijk met Ackermann over de finish kwam.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er nog iemand van de vier echt opgevallen vandaag? Of komt er een poll met vier?
Ik heb Naesen even kort gezien, maar die is verder niet benoemd.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:15 schreef DiegoFuser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |