Ik had hem al meerdere keren opgeschreven voor een vluchtersetappe, maar hij houdt zich enorm gedeisd.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ah, goed punt. Dan ga ik hem toch maar een aantekening geven.
Wel bijzonder dat hij sindsdien zo onopvallend in de rondte rijdt. Was best goed bezig dit seizoen.
Cort is al de hele Tour aan het sukkelen met z'n gezondheid.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Cort en Aranburu had ik niet meer zo onzichtbaar verwacht in deze fase van de Tour
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gradek was nochtans in beeld vandaag, met naam, toen hij in z'n eentje loste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag wel een renner van Intermache te voet staan vanuit een helicopter shot, meer niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:19 schreef Chiappucci het volgende:
De naam van Page stond ook genoemd bij de slachtoffers van de val, maar weet niet of hij zelf ook in beeld was?
Volgens mij is hij buddy van Felix Gall. Maar ja, om daar nu iemand 3 weken lang voor op te offeren...quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:55 schreef Belgosome het volgende:
Wat doet Naesen in de Tour eigenlijk? Gewoon meerijden met het peloton 3 weken?
Felix Gall mag niet zonder begeleiding buiten komen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:55 schreef Belgosome het volgende:
Wat doet Naesen in de Tour eigenlijk? Gewoon meerijden met het peloton 3 weken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaat?quote:217 SEPÚLVEDA Eduardo -> aantekening ivm opvallend kopwerk
Ja, deed wat kopwerk voor De Lie in de slotfase om de kopgroep terug te halen. In de laatste week moeten we streng zijn.quote:
Wat een eikel, precies als ik niet kijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, deed wat kopwerk voor De Lie in de slotfase om de kopgroep terug te halen. In de laatste week moeten we streng zijn.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Boivin lang en met naam in beeld bij een shot van achter het peloton vlak voor de tussensprint.
Was gewoon een shot van Gall waar Renaat uiteraard de Belgische link legde. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:52 schreef Szura het volgende:
Ik keek niet, maar ik hoorde Renaat iets zeggen over Naessen in beeld bij die on board-compilatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |