Op Sporza heb ik binnen dit kader de naam Mezgec niet één keer horen vallen, wel die van Merlier.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is hoe je regel 8 interpreteert. Moet je visueel opvallen of is een veelbesproken renner zijn genoeg?
Van de week zat hij mee in groepje met Wout en Mathieu. Eerste rit na de rustdagquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:34 schreef wimderon het volgende:
Ik wilde Groenewegen uitroepen tot favoriet, maar wanneer heeft die zijn aantekening verdiend?
Merci, had ik gemist en kon hier ook geen melding vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Van de week zat hij mee in groepje met Wout en Mathieu. Eerste rit na de rustdag
Met een mogelijke sprint op woensdag kan hij zich nog op eigen kracht uit het rijtje fietsen welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Merci, had ik gemist en kon hier ook geen melding vinden.
Op Eurosport wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:35 schreef kibo het volgende:
[..]
Op Sporza heb ik binnen dit kader de naam Mezgec niet één keer horen vallen, wel die van Merlier.
Namen genoemd door commentatoren staat bewust niet in de regels omdat er op drie zenders allemaal andere namen worden genoemd. En dan sowieso alle Nederlanders/Belgen al zouden afvallen zonder op te vallen.quote:
Dat was de vorige sprints wel een succes tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Met een mogelijke sprint op woensdag kan hij zich nog op eigen kracht uit het rijtje fietsen wel
Dan moet er daar geld bij, want dat kan simpelweg niet met de huidige eisen en tarieven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als die Onley niet heel af en toe in beeld zou komen zou je ook geen idee hebben dat de ploeg PicNic-PostNL mee zou rijden in deze tour.
Overigens lijkt het me voor postnl beter om dat sponsorgeld te steken in het op tijd bezorgen van die paar brieven die 80 plussers nog naar mekaar versturen, ipv het huidige gemiddelde van 2 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 19-07-2025 19:47:53 ]
Dit is mij totaal niet opgevallen eigenlijk.quote:157 SCOTSON Callum -> aantekening ivm lang in groep gele trui tijdens bergetappe
Higuita bedoel je? Kan best dat die heeft aangevallen op de Tourmalet, maar weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Renéetje reed wel een tijdje (anoniem) voorin toch?
Daar twijfelde ik nog over. Maar hij bleef nu zo lang bij Gall en co dat ik hem toch een keer wilde 'bestraffen'. Hij klimt echt opvallend goed deze ronde. Maar kan de aantekening eventueel ook weghalen als de rest het daarmee eens is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is mij totaal niet opgevallen eigenlijk.
Als jij het geconstateerd hebt dan zie ik geen reden om het weg te halen hoor. Ik vertrouw volledig op jouw waarneming.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik nog over. Maar hij bleef nu zo lang bij Gall en co dat ik hem toch een keer wilde 'bestraffen'. Hij klimt echt opvallend goed deze ronde. Maar kan de aantekening eventueel ook weghalen als de rest het daarmee eens is.
Bevestigd door Steef, dus heb hem een aantekening gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Higuita bedoel je? Kan best dat die heeft aangevallen op de Tourmalet, maar weet het niet meer zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |