Ik koop die expres niet, want dan vreet ik ze meteen op, want die zijn zo ontzettend lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd de mars, twix, bounty en snickers ijsjes ontdekt
Als je een beetje van je ijsjes af wilde komen is dat inderdaad een goed ideequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee of dat veel of weinig is.. leek me gewoon geen goed idee om te laten staan
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Bij nader inzien is het te koud voor ijs![]()
[ afbeelding ]
Dit helpt nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Wij hebben nog een hele vriezer vol met ijsjes![]()
Vooral waterijsjes en mini-Magnums. Die laatste zijn erg handig voor als je zin hebt in zoiets maar geen ruimte in je maag hebt voor zo'n enorm gevaarte
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
slecht nieuws wel voor jou vandaag
sterkte hiermee wel
Ja die mini magnums zijn ook goed. Vooral die met caramelquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Wij hebben nog een hele vriezer vol met ijsjes![]()
Vooral waterijsjes en mini-Magnums. Die laatste zijn erg handig voor als je zin hebt in zoiets maar geen ruimte in je maag hebt voor zo'n enorm gevaarte
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die mini magnums zijn ook goed. Vooral die met caramel
Que ?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
slecht nieuws wel voor jou vandaag
sterkte hiermee wel
Ik vermoedde eigenlijk al dat je daar op doelde..quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je droomvrouw.......
https://www.nu.nl/achterk(...)-voor-het-leven.html
Hij is altijd wel heel erg blij met haarquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je droomvrouw.......
Ben ik ook als ze hard looptquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is altijd wel heel erg blij met haar
Vrees dat je er ook niet veel over te zeggen hebt verderquote:
Ik weer waar haar huis woontquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je droomvrouw.......
Ja dat was een tijdje terug al in het nieuws...quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weer waar haar huis woont![]()
Naast een huis waar ik vroeger wel eens kwam.
Doxing is illegaal hequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weer waar haar huis woont![]()
Naast een huis waar ik vroeger wel eens kwam.
Gewoon laten rennen en verder is dit dan ook raar geneuzel jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat je er ook niet veel over te zeggen hebt verder
Hoeveel roei(st)ers doen het met roei(st)ers en eindigen samen in het bootjequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon laten rennen en verder is dit dan ook raar geneuzel ja
Veelquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel roei(st)ers doen het met roei(st)ers en eindigen samen in het bootje
Ik had een pittig soepje vanmiddagquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza Diavola![]()
Met heet weer moet je pittig eten
Jadie lui trekken echt het hele jaar met elkaar op. Dag in dag uit ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Atleten dus ook ... ja het zei zo ... Lieke dus ook
Het zijn net hockey(st)ers, daar ook zoveelquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel roei(st)ers doen het met roei(st)ers en eindigen samen in het bootje
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
GOA zit in een warme bubbel.
20 hier buiten op het balkon... 23 in de woonkamer en 25 op de slaapkamer... de warmte van de flat houdt de warmte nog wel ff denk ik zo ...quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
GOA zit in een warme bubbel.
Ik vind die franse Huile pimentée ook zo lekker! Helaas op.. moet weer eens er naar toequote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef pullup het volgende:
Baskisch kippie met paprikas en piment d'EspeletteOok lekker pittig gemaakt
Dat ziet er schandalig lekker uit!quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind die franse Huile pimentée ook zo lekker! Helaas op.. moet weer eens er naar toe![]()
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind die franse Huile pimentée ook zo lekker! Helaas op.. moet weer eens er naar toe![]()
[ afbeelding ]
Ja die is ook altijd topquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet zo moeilijk om zelf te maken ... alle ingredienten zie je al ...quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar of het lukt voor de volgende hittegolf ........quote:
Heerlijk, ik kan niet wachten, graag nog heel veel dagen zoals gisterenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar of het lukt voor de volgende hittegolf ........
A weird one, you arequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kan niet wachten, graag nog heel veel dagen zoals gisteren
Morguh Pullup, bedankt weer voor de mooie birdiesquote:
quote:
Sterktequote:
Fonetisch klopt hetquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:58 schreef pullup het volgende:
Zuurkool met vette jus![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jij bent altijd afquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Boerenkool met rookworst en jus![]()
Ben ik nu ook af?
Gelukkig geef je geen note daar voor toch?quote:
Ja jij ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik nu ook af?
Kijk maar over 3 dagenquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig geef je geen note daar voor toch?
* Lovely noteert het even, anders vergeet ze hetquote:
Vergeten is een 40+-er niet vreemd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely noteert het even, anders vergeet ze het![]()
* Aoibhin bereidt zich voor op het voorlopig staren naar een half blauw geverfde muurquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen komen mijn klusjes nooit af
Goed ideequote:Op donderdag 3 juli 2025 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Stamppot, best trek in. Ik denk dat ik volgende week een keertje zuurkool eet
Nieuwe bril nodig?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk geen onderscheid maken.
Roep een stamppot met jus.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
Nu wil ik ook af zijn, want anders hoor ik er niet bij
Andijviestamppot met jusquote:
Ja, net als iedereen die jus 'eet'quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik nu ook af?
Klinkt meer iets muziekachtigs, maar wat is het?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo piperade maken. Een gerechtje waar ik zelf nog nooit van had gehoord
https://nl.wikipedia.org/wiki/Piperadequote:Op donderdag 3 juli 2025 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt meer iets muziekachtigs, maar wat is het?
Ach gusquote:
Jaa. Lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo piperade maken. Een gerechtje waar ik zelf nog nooit van had gehoord
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Piperade
Ik bak er eieren bij en gnocchi
Daar lees ik nu ook over, dat kende ik ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
Ook met Piment d'Espelette. Ik had gisteren iets dergelijks gemaakt, alleen met kippie
Lekker laten negeren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef tonja het volgende:
Benedenburen naast me zijn ook not amused
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben sinds vandaag toegevoegd aan een whatsapp groep rond de verbouwing. (lekker op tijd, 3 maanden al in die shit herrie)
Naar het zich laat aanzien wordt mijn vraag hoe lang die verbouwing nog gaat duren wederom genegeerd
Nou, dat dacht ik niet. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik trek die herrie erg slecht.quote:
Kan ik mij goed voorstellen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik niet. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik trek die herrie erg slecht.
Eigenlijk heeft het wel iets synbolischquote:
Deze had ik vroeger ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft het wel iets synbolisch
Het spel met het meest met plakband aan elkaar geplakte spelregelboekjequote:
Ging het zo vaak mis ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het spel met het meest met plakband aan elkaar geplakte spelregelboekje
Ja dat ging wel eens mis.quote:
Ja we speelden dat met vrienden, en héél soms stond de auto een beetje bol op de terugweg. Even voor de duidelijkheid ik heb de spelregels nooit verscheurd maarrrrr ik kan niet zo goed tegen mijn verlies. Als kind zijnde vloog het ganzenbord ook wel eens door de kamer.quote:
Ook ja en als je broer dan met een grijs al je poen weggrist, mijn bloed kookte. Ik ben er niet geschikt voor die bordspellen. Tijdje ook Mahjong gespeeld (de echte met steentjes) en daar kreeg ik echt hartkloppingen vanquote:
Ik heb hier nog een oud Mahjong-spel liggen .. maar eigenlijk is het principe gelijk aan een soort 21-tigen of zo met wat extra regeltjes van winden en seizoenenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook ja en als je broer dan met een grijs al je poen weggrist, mijn bloed kookte. Ik ben er niet geschikt voor die bordspellen. Tijdje ook Mahjong gespeeld (de echte met steentjes) en daar kreeg ik echt hartkloppingen van![]()
Ik speel nog wel spelletjes maar op mijn ps4 of laptop en dan kan ik ook redelijk tegen het plafond aan zitten maar daar val ik niemand mee lastig
Ik vind het best een mooi spel, ik zie de link niet met 21-en. Ooit gekocht in die Chinese winkel in de Damstraat met een vet mooi koffertjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oud Mahjong-spel liggen .. maar eigenlijk is het principe gelijk aan een soort 21-tigen of zo met wat extra regeltjes van winden en seizoenen
3 of 4 gelijken of 3 op rij en zo .. Ik heb het van mn ouders overgenomen .. en die hadden het al sinds mensenheugnis in huis en dat mooie doosje is in verre staat van uit elkaar vallen hier .. Ik heb het nooit gevraagd maar het zou best wel eens van een verre oom geweest kunnen zijn die in Indonesie verkeerde.. Heb hier ook nog een reiskoffer staan die vandaar komt of is geweest ..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het best een mooi spel, ik zie de link niet met 21-en. Ooit gekocht in die Chinese winkel in de Damstraat met een vet mooi koffertje
Oh nice echte bamboe steentjes.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
3 of 4 gelijken of 3 op rij en zo .. Ik heb het van mn ouders overgenomen .. en die hadden het al sinds mensenheugnis in huis en dat mooie doosje is in verre staat van uit elkaar vallen hier .. Ik heb het nooit gevraagd maar het zou best wel eens van een verre oom geweest kunnen zijn die in Indonesie verkeerde.. Heb hier ook nog een reiskoffer staan die vandaar komt of is geweest ..
Haha ja ok MAJONG !quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet van helaas, maar wel op een aantal
Morguh GGquote:
Moet ook zo af en toequote:
Bevalt je wel goed he patat uit de airfryertquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, net patat gehaald, voor vanavond
De kans dat die tegen vanavond koud is is best groot.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, net patat gehaald, voor vanavond
Hey Marc, is het weer rustig in je borstkast?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans dat die tegen vanavond koud is is best groot.
Kan je niet beter vanavond even verse halen?
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marc, is het weer rustig in je borstkast?
Zo lang achter elkaar? Hoe komt het dat het zo lang duurt, en dat je al weet dat het zolang gaat durenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ik raak er aan gewend, maar nee.
Vrees echt dat dit nog een week of 2 a 3 gaat duren.
Er was 1 bloeduitslag niet goed (2 weken terug al), en daarom kan er nu geen cardioversie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lang achter elkaar? Hoe komt het dat het zo lang duurt, en dat je al weet dat het zolang gaat duren
En dan laten ze je gewoon zo rondhobbelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was 1 bloeduitslag niet goed (2 weken terug al), en daarom kan er nu geen cardioversie.
Het is vooral hopen dat het in de tussentijd er toch weer uit gaat.
Medicatie gekregen (waar ik vanaf was) om het onder controle te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan laten ze je gewoon zo rondhobbelen?
Kunnen ze niets anders doen dan?
1 bloeduitslag niet goed kan ook een hartaanval zijn? Hopelijk was het dat niet
Je bent er weer mooi klaar mee Marcquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Medicatie gekregen (waar ik vanaf was) om het onder controle te krijgen.
Nee, er is weinig anders.
Het is geen hartaanval, alles is wel goed gecontroleerd.
Hoe gaat het met jou?
T is vrij vervelend zo ja, steeds dat gejaagde gevoel en niet slapen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er weer mooi klaar mee Marc
Ik hoop dat het toch geen drie weken zo blijft voor je.
Met mij gaat het redelijk. wel heel moe maar dat schijnen er meer te zijn.
Ja heerlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bevalt je wel goed he patat uit de airfryert
Beterschap kerel..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vrij vervelend zo ja, steeds dat gejaagde gevoel en niet slapen.
Maar komt vast weer goed. En zo niet moet ik er maar ana wennen.
Die weersomslagen helpen niet met het moe zijn nee.
Ik hoop voor je dat het goed komtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vrij vervelend zo ja, steeds dat gejaagde gevoel en niet slapen.
Maar komt vast weer goed. En zo niet moet ik er maar ana wennen.
Die weersomslagen helpen niet met het moe zijn nee.
Geniet er vanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja heerlijk.![]()
Ik gooi net de eerste lading frietjes erin.
Lekker hoor. Zat er ook aan te denken patat te eten.quote:
Simpel, karbonade met sla met, tomaat, paprika, witte kaas, eitje en slasausquote:
Simple, she says.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Simpel, karbonade met sla met, tomaat, paprika, witte kaas, eitje en slasaus
Ik ga hem niet maken, vond het voor jou wel een optiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel even wat anders dan mijn patat
Dat is toch simpel, weinig werk zo klaar.quote:
Ja.quote:
Hey Eendquote:
Hey mevr. Dotteke.quote:
Lang niet gezien.quote:
Ik ben ziek en lig al 1,5 week in het zieken huis.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang niet gezien.
Hoe bevalt de nieuwe baan?
Dude, wtf.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ziek en lig al 1,5 week in het zieken huis.
Dat meen je niet, hetzelfde als de vorige keer?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap!!! Wat een weer om ziek te zijn, hou je taai !quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij pech, dan een ander merk of toch maar flesjes gaan drinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Probeer al twee weken blikjes Heineken te kopen bij de Jumbo.., wel kratten zijn er, maar geen normale blikjes.
Ik nog gevraagd aan zo'n miep, nee, geen idee, zal wel op zijn.
Toch maar ff gegeoogled... ja hoor, Beer-Wars!
Zucht.
Flesjes rammelen zo in mijn containerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij pech, dan een ander merk of toch maar flesjes gaan drinken
Zorg dat je thuis bentquote:
Als dat jouw thuis is tegenwoordig, primaquote:
Zorg dat je bij de pakketautomaat bent danquote:
Als het prima was had ik nu een pakketje gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat jouw thuis is tegenwoordig, prima
Ik ben gisteren niet thuisquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zorg dat je bij de pakketautomaat bent danPrecies gisteren, anders mis je je pakketje nog
Het gaat wel vaak fout bij jou hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als het prima was had ik nu een pakketje gehad
Net als gisteren.quote:
Nog niet zo lang geleden zelfsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Vaak is relatief, maar het is eerder voorgekomen
Ik bestel 99% van de tijd bij Amazon.de en altijd de volgende dag en als ik er niet ben netjes bij één van de buurtjes.quote:
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je eergisteren ff de tijd wijzigen
Ik heb maandag bij Amazon een bestelling gedaan, kreeg ik het verkeerde item. Moest ik maar opnieuw bestellenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bestel 99% van de tijd bij Amazon.de en altijd de volgende dag en als ik er niet ben netjes bij één van de buurtjes.
Slinger anders je Flux Capacitor even aan en ga het regelen?quote:
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb maandag bij Amazon een bestelling gedaan, kreeg ik het verkeerde item. Moest ik maar opnieuw bestellen
mjaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenPunctueel en op tijd
Want die gebruiken geen NL bezorgdienst voor het deel in NL?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenPunctueel en op tijd
Geen idee.. Oh.. ze komen er net aan, wacht ik maak wel ff een fotoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want die gebruiken geen NL bezorgdienst voor het deel in NL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Zou goed kunnen, ik weet niet wat hij heeft besteld.quote:
Jumbo leeft volgens mij een beetje in onmin met Heineken, vanwege de prijzen en terecht, het is kneiterduur tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Probeer al twee weken blikjes Heineken te kopen bij de Jumbo.., wel kratten zijn er, maar geen normale blikjes.
Ik nog gevraagd aan zo'n miep, nee, geen idee, zal wel op zijn.
Toch maar ff gegeoogled... ja hoor, Beer-Wars!
Zucht.
Ik denk datquote:
Het geeft me vakantiegevoelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Bier in blik is het toch net niet, vind ik.
Ik vind het een beetje eh..... Poolsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het geeft me vakantiegevoel![]()
En het ruimt zo makkelijk op
Stommerdsquote:
Ik druk ze plat en gooi ze weg.. jaja ik weet het..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eh..... Pools![]()
![]()
Maar je moet de blikjes toch bewaren voor het statiegeld? Krijg je een tasje vol met van die plakkerige blikjes.
Heb ongeveer de helft gezien denk ik maar vind het ook heel leuk. Veel wist ik eigenlijk niet eens dat het in Nederland bedacht is. En dat de serie al ouder is maakt voor de verhalen niet uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sinds een dag of drie kijk ik 1x per dag een kleine docu over Polderpioniers van Tweakers.
Oude serie, maar niet minder interessant!
Voorbeeld uit de serie:
Bekijk deze YouTube-video
Waar een klein land groot in kan zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ongeveer de helft gezien denk ik maar vind het ook heel leuk. Veel wist ik eigenlijk niet eens dat het in Nederland bedacht is. En dat de serie al ouder is maakt voor de verhalen niet uit.
We zijn vandaag naar Bilthoven gefietstquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgevreten?
Als je maar 1 blikje per week drinkt is dat statiegeld te verwaarlozenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik druk ze plat en gooi ze weg.. jaja ik weet het..
En ik giet het in een mooi glas.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zijn vandaag naar Bilthoven gefietst
Tja.. daar ga je idd van kokenquote:Waar staat Bilthoven om bekend?
In Bilthoven zijn onder andere gevestigd: het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), de Werkplaats Kindergemeenschap (WP), Het Nieuwe Lyceum (HNL) voor voortgezet onderwijs, het Crematorium Den en Rust, de Stichtsche Cricket en Hockey Club (SCHC) en de begraafplaats Brandenburg met een koepelvormige aula ...
Veel meer is het doordeweeks niet... trouwens in het weekend ook niet.. na twee of drie heb ik het wel gezien tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je maar 1 blikje per week drinkt is dat statiegeld te verwaarlozen
Waar rammelt je vuilbak dan van?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel meer is het doordeweeks niet... trouwens in het weekend ook niet.. na twee of drie heb ik het wel gezien tegenwoordig.
Uit of met bezoek kan dat anders gaan wel.
Ik vind flesjes gewoon onhandig.. ben niet zo van het terugbrengenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar rammelt je vuilbak dan van?
En welke chipjes heb je?
Bij mij worden de bierflesjes opgehaald, tenzij we van die draaidoppen hebben, dan gaan ze in de glasbak. Glas is het enige wat ik scheidquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind flesjes gewoon onhandig.. ben niet zo van het terugbrengen![]()
Ik heb altijd Naturel ribbelchips...en 1 x in de twee maanden schrok ik een zak Ham-Kaas leeg
Borrelnootjes hmmm Welke? De pittige?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij worden de bierflesjes opgehaald, tenzij we van die draaidoppen hebben, dan gaan ze in de glasbak. Glas is het enige wat ik scheid![]()
Lekker, Hamkas sowieso, eigenlijk is er maar weinig chips die ik niet lekker vind, en borrelnootjes ....mmmmm
De cocktail vind ik lekker, maar oriental ook, eigenlijk alle borrelnootjes, dus ook tijgernootjes, komt het gelegen als ik even de tijgernoot promoot? Hij's fijn!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Borrelnootjes hmmm Welke? De pittige?
Nootjes sowieso wel..
Maar nu baal ik dat ik geen borrelnootjes heb
Wat is er mis ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaaaren niet gegeten en ineens heb ik ze weer gevonden, jaaaaren geleden had ik de Tuc zout en peper, die vond ik erg lekker, maar die zie ik niet meer bij Jumbo, maar eigenlijk vind ik alle smaken lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tuc's ! Geweldig!
![]()
Zweven smaken bij jou ook weleens? Ik bedoel, ik heb tijde geen Heineken gedronken, Hertogh Jan of een speciaalbiertje... en plots vind ik Hertog Jan niet meer te zuipen..Wil ik iets frissers.
Eigenlijk zijn die 0,00 of o,2 met lemon nog het beste tegenwoordig
Ben je zwanger ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
plots vind ik Hertog Jan niet meer te zuipen..
Langs die Werkplaats en Den & Rust zijn we inderdaad gekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Tja.. daar ga je idd van koken
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou wel het een en ander verklaren
Toch maar eens even een testje halen dan van de weekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou wel het een en ander verklaren
Oh wat wordt de uitslag vanavond tussen Nederland en Wales bij het voetbal, dan zet ik daar al mijn geld op inquote:
Dat moet nog plaatsvinden dus is niet te wetenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh wat wordt de uitslag vanavond tussen Nederland en Wales bij het voetbal, dan zet ik daar al mijn geld op in
Ook niet geweldig neequote:
Voorspelling dan, ik schat Nederland toch wel iets hoger in en zeg 3-2 voor nederlandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet nog plaatsvinden dus is niet te weten![]()
Toch maar gokken
Ik denk ook dat ze winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voorspelling dan, ik schat Nederland toch wel iets hoger in en zeg 3-2 voor nederland
Ik heb een dagje werken in Utrecht te gaan zoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja, blijf n9g even in bed en straks een ontbijtje maken
Oh, de hele dag?, wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een dagje werken in Utrecht te gaan zo
Net genoeg geslapen denk ik
Straks is het 3 juli 2036quote:
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
SBE? Weet je al wanneer ze je weer vrij gaan laten?
Wat een rare dokters danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb, zoals gezegd, nog niets gehoord.
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.quote:
Als je er om vraagt komt er toch vast wel iemand even checken en je informeren?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |