Oh wat wordt de uitslag vanavond tussen Nederland en Wales bij het voetbal, dan zet ik daar al mijn geld op inquote:
Dat moet nog plaatsvinden dus is niet te wetenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh wat wordt de uitslag vanavond tussen Nederland en Wales bij het voetbal, dan zet ik daar al mijn geld op in
Voorspelling dan, ik schat Nederland toch wel iets hoger in en zeg 3-2 voor nederlandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet nog plaatsvinden dus is niet te weten![]()
Toch maar gokken
Ik denk ook dat ze winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voorspelling dan, ik schat Nederland toch wel iets hoger in en zeg 3-2 voor nederland
Ik heb een dagje werken in Utrecht te gaan zoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja, blijf n9g even in bed en straks een ontbijtje maken
Oh, de hele dag?, wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een dagje werken in Utrecht te gaan zo
Net genoeg geslapen denk ik
Straks is het 3 juli 2036quote:
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
SBE? Weet je al wanneer ze je weer vrij gaan laten?
Wat een rare dokters danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb, zoals gezegd, nog niets gehoord.
Raar ziekenhuis ook 🤔quote:
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.quote:
Als je er om vraagt komt er toch vast wel iemand even checken en je informeren?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |