Veel meer is het doordeweeks niet... trouwens in het weekend ook niet.. na twee of drie heb ik het wel gezien tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je maar 1 blikje per week drinkt is dat statiegeld te verwaarlozen
Waar rammelt je vuilbak dan van?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel meer is het doordeweeks niet... trouwens in het weekend ook niet.. na twee of drie heb ik het wel gezien tegenwoordig.
Uit of met bezoek kan dat anders gaan wel.
Ik vind flesjes gewoon onhandig.. ben niet zo van het terugbrengenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar rammelt je vuilbak dan van?
En welke chipjes heb je?
Bij mij worden de bierflesjes opgehaald, tenzij we van die draaidoppen hebben, dan gaan ze in de glasbak. Glas is het enige wat ik scheidquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind flesjes gewoon onhandig.. ben niet zo van het terugbrengen![]()
Ik heb altijd Naturel ribbelchips...en 1 x in de twee maanden schrok ik een zak Ham-Kaas leeg
Borrelnootjes hmmm Welke? De pittige?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij worden de bierflesjes opgehaald, tenzij we van die draaidoppen hebben, dan gaan ze in de glasbak. Glas is het enige wat ik scheid![]()
Lekker, Hamkas sowieso, eigenlijk is er maar weinig chips die ik niet lekker vind, en borrelnootjes ....mmmmm
De cocktail vind ik lekker, maar oriental ook, eigenlijk alle borrelnootjes, dus ook tijgernootjes, komt het gelegen als ik even de tijgernoot promoot? Hij's fijn!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Borrelnootjes hmmm Welke? De pittige?
Nootjes sowieso wel..
Maar nu baal ik dat ik geen borrelnootjes heb
Wat is er mis ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ziek en lig al 1,5 week in het zieken huis.
Jaaaren niet gegeten en ineens heb ik ze weer gevonden, jaaaaren geleden had ik de Tuc zout en peper, die vond ik erg lekker, maar die zie ik niet meer bij Jumbo, maar eigenlijk vind ik alle smaken lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tuc's ! Geweldig!
![]()
Zweven smaken bij jou ook weleens? Ik bedoel, ik heb tijde geen Heineken gedronken, Hertogh Jan of een speciaalbiertje... en plots vind ik Hertog Jan niet meer te zuipen..Wil ik iets frissers.
Eigenlijk zijn die 0,00 of o,2 met lemon nog het beste tegenwoordig
Ben je zwanger ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
plots vind ik Hertog Jan niet meer te zuipen..
Langs die Werkplaats en Den & Rust zijn we inderdaad gekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Tja.. daar ga je idd van koken
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou wel het een en ander verklaren
Toch maar eens even een testje halen dan van de weekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou wel het een en ander verklaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |