Want die gebruiken geen NL bezorgdienst voor het deel in NL?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenPunctueel en op tijd
Geen idee.. Oh.. ze komen er net aan, wacht ik maak wel ff een fotoquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want die gebruiken geen NL bezorgdienst voor het deel in NL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Oke, dus nu heb jij D.'s pakje?quote:
Zou goed kunnen, ik weet niet wat hij heeft besteld.quote:
Jumbo leeft volgens mij een beetje in onmin met Heineken, vanwege de prijzen en terecht, het is kneiterduur tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Probeer al twee weken blikjes Heineken te kopen bij de Jumbo.., wel kratten zijn er, maar geen normale blikjes.
Ik nog gevraagd aan zo'n miep, nee, geen idee, zal wel op zijn.
Toch maar ff gegeoogled... ja hoor, Beer-Wars!
Zucht.
Lezen ze hier mee?quote:
Ik denk datquote:
Wat heb je nou weer uitgevreten?quote:
Het geeft me vakantiegevoelquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Bier in blik is het toch net niet, vind ik.
Ik vind het een beetje eh..... Poolsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het geeft me vakantiegevoel![]()
En het ruimt zo makkelijk op
Ik druk ze plat en gooi ze weg.. jaja ik weet het..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eh..... Pools![]()
![]()
Maar je moet de blikjes toch bewaren voor het statiegeld? Krijg je een tasje vol met van die plakkerige blikjes.
Heb ongeveer de helft gezien denk ik maar vind het ook heel leuk. Veel wist ik eigenlijk niet eens dat het in Nederland bedacht is. En dat de serie al ouder is maakt voor de verhalen niet uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sinds een dag of drie kijk ik 1x per dag een kleine docu over Polderpioniers van Tweakers.
Oude serie, maar niet minder interessant!
Voorbeeld uit de serie:
Bekijk deze YouTube-video
Waar een klein land groot in kan zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ongeveer de helft gezien denk ik maar vind het ook heel leuk. Veel wist ik eigenlijk niet eens dat het in Nederland bedacht is. En dat de serie al ouder is maakt voor de verhalen niet uit.
We zijn vandaag naar Bilthoven gefietstquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgevreten?
Als je maar 1 blikje per week drinkt is dat statiegeld te verwaarlozenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik druk ze plat en gooi ze weg.. jaja ik weet het..
En ik giet het in een mooi glas.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zijn vandaag naar Bilthoven gefietst
Tja.. daar ga je idd van kokenquote:Waar staat Bilthoven om bekend?
In Bilthoven zijn onder andere gevestigd: het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), de Werkplaats Kindergemeenschap (WP), Het Nieuwe Lyceum (HNL) voor voortgezet onderwijs, het Crematorium Den en Rust, de Stichtsche Cricket en Hockey Club (SCHC) en de begraafplaats Brandenburg met een koepelvormige aula ...
Veel meer is het doordeweeks niet... trouwens in het weekend ook niet.. na twee of drie heb ik het wel gezien tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je maar 1 blikje per week drinkt is dat statiegeld te verwaarlozen
Waar rammelt je vuilbak dan van?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel meer is het doordeweeks niet... trouwens in het weekend ook niet.. na twee of drie heb ik het wel gezien tegenwoordig.
Uit of met bezoek kan dat anders gaan wel.
Ik vind flesjes gewoon onhandig.. ben niet zo van het terugbrengenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar rammelt je vuilbak dan van?
En welke chipjes heb je?
Bij mij worden de bierflesjes opgehaald, tenzij we van die draaidoppen hebben, dan gaan ze in de glasbak. Glas is het enige wat ik scheidquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind flesjes gewoon onhandig.. ben niet zo van het terugbrengen![]()
Ik heb altijd Naturel ribbelchips...en 1 x in de twee maanden schrok ik een zak Ham-Kaas leeg
Borrelnootjes hmmm Welke? De pittige?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij worden de bierflesjes opgehaald, tenzij we van die draaidoppen hebben, dan gaan ze in de glasbak. Glas is het enige wat ik scheid![]()
Lekker, Hamkas sowieso, eigenlijk is er maar weinig chips die ik niet lekker vind, en borrelnootjes ....mmmmm
De cocktail vind ik lekker, maar oriental ook, eigenlijk alle borrelnootjes, dus ook tijgernootjes, komt het gelegen als ik even de tijgernoot promoot? Hij's fijn!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Borrelnootjes hmmm Welke? De pittige?
Nootjes sowieso wel..
Maar nu baal ik dat ik geen borrelnootjes heb
Wat is er mis ?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ziek en lig al 1,5 week in het zieken huis.
Jaaaren niet gegeten en ineens heb ik ze weer gevonden, jaaaaren geleden had ik de Tuc zout en peper, die vond ik erg lekker, maar die zie ik niet meer bij Jumbo, maar eigenlijk vind ik alle smaken lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tuc's ! Geweldig!
![]()
Zweven smaken bij jou ook weleens? Ik bedoel, ik heb tijde geen Heineken gedronken, Hertogh Jan of een speciaalbiertje... en plots vind ik Hertog Jan niet meer te zuipen..Wil ik iets frissers.
Eigenlijk zijn die 0,00 of o,2 met lemon nog het beste tegenwoordig
Ben je zwanger ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
plots vind ik Hertog Jan niet meer te zuipen..
Langs die Werkplaats en Den & Rust zijn we inderdaad gekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Tja.. daar ga je idd van koken
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou wel het een en ander verklaren
Toch maar eens even een testje halen dan van de weekquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat zou wel het een en ander verklaren
Oh wat wordt de uitslag vanavond tussen Nederland en Wales bij het voetbal, dan zet ik daar al mijn geld op inquote:
Dat moet nog plaatsvinden dus is niet te wetenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh wat wordt de uitslag vanavond tussen Nederland en Wales bij het voetbal, dan zet ik daar al mijn geld op in
Voorspelling dan, ik schat Nederland toch wel iets hoger in en zeg 3-2 voor nederlandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet nog plaatsvinden dus is niet te weten![]()
Toch maar gokken
Ik denk ook dat ze winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voorspelling dan, ik schat Nederland toch wel iets hoger in en zeg 3-2 voor nederland
Ik heb een dagje werken in Utrecht te gaan zoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja, blijf n9g even in bed en straks een ontbijtje maken
Oh, de hele dag?, wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een dagje werken in Utrecht te gaan zo
Net genoeg geslapen denk ik
Straks is het 3 juli 2036quote:
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
SBE? Weet je al wanneer ze je weer vrij gaan laten?
Wat een rare dokters danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb, zoals gezegd, nog niets gehoord.
Raar ziekenhuis ook 🤔quote:
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.quote:
Als je er om vraagt komt er toch vast wel iemand even checken en je informeren?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |