Morguh GGquote:
Moet ook zo af en toequote:
Bevalt je wel goed he patat uit de airfryertquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, net patat gehaald, voor vanavond
De kans dat die tegen vanavond koud is is best groot.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, net patat gehaald, voor vanavond
Hey Marc, is het weer rustig in je borstkast?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans dat die tegen vanavond koud is is best groot.
Kan je niet beter vanavond even verse halen?
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marc, is het weer rustig in je borstkast?
Zo lang achter elkaar? Hoe komt het dat het zo lang duurt, en dat je al weet dat het zolang gaat durenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ik raak er aan gewend, maar nee.
Vrees echt dat dit nog een week of 2 a 3 gaat duren.
Er was 1 bloeduitslag niet goed (2 weken terug al), en daarom kan er nu geen cardioversie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lang achter elkaar? Hoe komt het dat het zo lang duurt, en dat je al weet dat het zolang gaat duren
En dan laten ze je gewoon zo rondhobbelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was 1 bloeduitslag niet goed (2 weken terug al), en daarom kan er nu geen cardioversie.
Het is vooral hopen dat het in de tussentijd er toch weer uit gaat.
Medicatie gekregen (waar ik vanaf was) om het onder controle te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan laten ze je gewoon zo rondhobbelen?
Kunnen ze niets anders doen dan?
1 bloeduitslag niet goed kan ook een hartaanval zijn? Hopelijk was het dat niet
Je bent er weer mooi klaar mee Marcquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Medicatie gekregen (waar ik vanaf was) om het onder controle te krijgen.
Nee, er is weinig anders.
Het is geen hartaanval, alles is wel goed gecontroleerd.
Hoe gaat het met jou?
T is vrij vervelend zo ja, steeds dat gejaagde gevoel en niet slapen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er weer mooi klaar mee Marc
Ik hoop dat het toch geen drie weken zo blijft voor je.
Met mij gaat het redelijk. wel heel moe maar dat schijnen er meer te zijn.
Ja heerlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bevalt je wel goed he patat uit de airfryert
Beterschap kerel..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vrij vervelend zo ja, steeds dat gejaagde gevoel en niet slapen.
Maar komt vast weer goed. En zo niet moet ik er maar ana wennen.
Die weersomslagen helpen niet met het moe zijn nee.
Ik hoop voor je dat het goed komtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vrij vervelend zo ja, steeds dat gejaagde gevoel en niet slapen.
Maar komt vast weer goed. En zo niet moet ik er maar ana wennen.
Die weersomslagen helpen niet met het moe zijn nee.
Geniet er vanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja heerlijk.![]()
Ik gooi net de eerste lading frietjes erin.
Lekker hoor. Zat er ook aan te denken patat te eten.quote:
Simpel, karbonade met sla met, tomaat, paprika, witte kaas, eitje en slasausquote:
Simple, she says.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Simpel, karbonade met sla met, tomaat, paprika, witte kaas, eitje en slasaus
Dank u, komt wel goedquote:
Thxquote:
Croquembouche?quote:
Ik ga hem niet maken, vond het voor jou wel een optiequote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel even wat anders dan mijn patat
Eet smakelijk?quote:
Dat is toch simpel, weinig werk zo klaar.quote:
Ja.quote:
Hey Eendquote:
Hey mevr. Dotteke.quote:
Lang niet gezien.quote:
Ik ben ziek en lig al 1,5 week in het zieken huis.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang niet gezien.
Hoe bevalt de nieuwe baan?
Dude, wtf.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ziek en lig al 1,5 week in het zieken huis.
Dat meen je niet, hetzelfde als de vorige keer?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beterschap!!! Wat een weer om ziek te zijn, hou je taai !quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij pech, dan een ander merk of toch maar flesjes gaan drinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Probeer al twee weken blikjes Heineken te kopen bij de Jumbo.., wel kratten zijn er, maar geen normale blikjes.
Ik nog gevraagd aan zo'n miep, nee, geen idee, zal wel op zijn.
Toch maar ff gegeoogled... ja hoor, Beer-Wars!
Zucht.
Flesjes rammelen zo in mijn containerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij pech, dan een ander merk of toch maar flesjes gaan drinken
Wat lief, je hebt je pakketjequote:
Wordquote:
Zorg dat je thuis bentquote:
Als dat jouw thuis is tegenwoordig, primaquote:
Zorg dat je bij de pakketautomaat bent danquote:
Als het prima was had ik nu een pakketje gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat jouw thuis is tegenwoordig, prima
Ik ben gisteren niet thuisquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zorg dat je bij de pakketautomaat bent danPrecies gisteren, anders mis je je pakketje nog
Het gaat wel vaak fout bij jou hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als het prima was had ik nu een pakketje gehad
Net als gisteren.quote:
Nog niet zo lang geleden zelfsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Vaak is relatief, maar het is eerder voorgekomen
Moet je eergisteren ff de tijd wijzigenquote:
Ik bestel 99% van de tijd bij Amazon.de en altijd de volgende dag en als ik er niet ben netjes bij één van de buurtjes.quote:
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je eergisteren ff de tijd wijzigen
Dan is het gewoon gemeen!quote:
Ik heb maandag bij Amazon een bestelling gedaan, kreeg ik het verkeerde item. Moest ik maar opnieuw bestellenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bestel 99% van de tijd bij Amazon.de en altijd de volgende dag en als ik er niet ben netjes bij één van de buurtjes.
Slinger anders je Flux Capacitor even aan en ga het regelen?quote:
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb maandag bij Amazon een bestelling gedaan, kreeg ik het verkeerde item. Moest ik maar opnieuw bestellen
mjaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenPunctueel en op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |