Flesjes rammelen zo in mijn containerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij pech, dan een ander merk of toch maar flesjes gaan drinken
Wat lief, je hebt je pakketjequote:
Wordquote:
Zorg dat je thuis bentquote:
Als dat jouw thuis is tegenwoordig, primaquote:
Zorg dat je bij de pakketautomaat bent danquote:
Als het prima was had ik nu een pakketje gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat jouw thuis is tegenwoordig, prima
Ik ben gisteren niet thuisquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zorg dat je bij de pakketautomaat bent danPrecies gisteren, anders mis je je pakketje nog
Het gaat wel vaak fout bij jou hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als het prima was had ik nu een pakketje gehad
Net als gisteren.quote:
Nog niet zo lang geleden zelfsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Vaak is relatief, maar het is eerder voorgekomen
Moet je eergisteren ff de tijd wijzigenquote:
Ik bestel 99% van de tijd bij Amazon.de en altijd de volgende dag en als ik er niet ben netjes bij één van de buurtjes.quote:
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je eergisteren ff de tijd wijzigen
Dan is het gewoon gemeen!quote:
Ik heb maandag bij Amazon een bestelling gedaan, kreeg ik het verkeerde item. Moest ik maar opnieuw bestellenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bestel 99% van de tijd bij Amazon.de en altijd de volgende dag en als ik er niet ben netjes bij één van de buurtjes.
Slinger anders je Flux Capacitor even aan en ga het regelen?quote:
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb maandag bij Amazon een bestelling gedaan, kreeg ik het verkeerde item. Moest ik maar opnieuw bestellen
mjaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amazon.nl zeker.. je moet die Duisters hebbenPunctueel en op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |