Ik koop die expres niet, want dan vreet ik ze meteen op, want die zijn zo ontzettend lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd de mars, twix, bounty en snickers ijsjes ontdekt
Als je een beetje van je ijsjes af wilde komen is dat inderdaad een goed ideequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee of dat veel of weinig is.. leek me gewoon geen goed idee om te laten staan
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Bij nader inzien is het te koud voor ijs![]()
[ afbeelding ]
Dit helpt nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Wij hebben nog een hele vriezer vol met ijsjes![]()
Vooral waterijsjes en mini-Magnums. Die laatste zijn erg handig voor als je zin hebt in zoiets maar geen ruimte in je maag hebt voor zo'n enorm gevaarte
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
slecht nieuws wel voor jou vandaag
sterkte hiermee wel
Ja die mini magnums zijn ook goed. Vooral die met caramelquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Wij hebben nog een hele vriezer vol met ijsjes![]()
Vooral waterijsjes en mini-Magnums. Die laatste zijn erg handig voor als je zin hebt in zoiets maar geen ruimte in je maag hebt voor zo'n enorm gevaarte
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die mini magnums zijn ook goed. Vooral die met caramel
Que ?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
slecht nieuws wel voor jou vandaag
sterkte hiermee wel
Ik vermoedde eigenlijk al dat je daar op doelde..quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je droomvrouw.......
https://www.nu.nl/achterk(...)-voor-het-leven.html
Hij is altijd wel heel erg blij met haarquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je droomvrouw.......
Ben ik ook als ze hard looptquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is altijd wel heel erg blij met haar
Vrees dat je er ook niet veel over te zeggen hebt verderquote:
Ik weer waar haar huis woontquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je droomvrouw.......
Ja dat was een tijdje terug al in het nieuws...quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weer waar haar huis woont![]()
Naast een huis waar ik vroeger wel eens kwam.
Doxing is illegaal hequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weer waar haar huis woont![]()
Naast een huis waar ik vroeger wel eens kwam.
Gewoon laten rennen en verder is dit dan ook raar geneuzel jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat je er ook niet veel over te zeggen hebt verder
Hoeveel roei(st)ers doen het met roei(st)ers en eindigen samen in het bootjequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon laten rennen en verder is dit dan ook raar geneuzel ja
Veelquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel roei(st)ers doen het met roei(st)ers en eindigen samen in het bootje
Ik had een pittig soepje vanmiddagquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pizza Diavola![]()
Met heet weer moet je pittig eten
Jadie lui trekken echt het hele jaar met elkaar op. Dag in dag uit ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Atleten dus ook ... ja het zei zo ... Lieke dus ook
Het zijn net hockey(st)ers, daar ook zoveelquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel roei(st)ers doen het met roei(st)ers en eindigen samen in het bootje
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
GOA zit in een warme bubbel.
20 hier buiten op het balkon... 23 in de woonkamer en 25 op de slaapkamer... de warmte van de flat houdt de warmte nog wel ff denk ik zo ...quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
GOA zit in een warme bubbel.
Ik vind die franse Huile pimentée ook zo lekker! Helaas op.. moet weer eens er naar toequote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef pullup het volgende:
Baskisch kippie met paprikas en piment d'EspeletteOok lekker pittig gemaakt
Dat ziet er schandalig lekker uit!quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind die franse Huile pimentée ook zo lekker! Helaas op.. moet weer eens er naar toe![]()
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind die franse Huile pimentée ook zo lekker! Helaas op.. moet weer eens er naar toe![]()
[ afbeelding ]
Ja die is ook altijd topquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet zo moeilijk om zelf te maken ... alle ingredienten zie je al ...quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar of het lukt voor de volgende hittegolf ........quote:
Heerlijk, ik kan niet wachten, graag nog heel veel dagen zoals gisterenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar of het lukt voor de volgende hittegolf ........
A weird one, you arequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kan niet wachten, graag nog heel veel dagen zoals gisteren
Morguh Pullup, bedankt weer voor de mooie birdiesquote:
quote:
Sterktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |