Nieuwe bril nodig?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk geen onderscheid maken.
Roep een stamppot met jus.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
Nu wil ik ook af zijn, want anders hoor ik er niet bij
Andijviestamppot met jusquote:
Ja, net als iedereen die jus 'eet'quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Boerenkool met rookworst en jus![]()
Ben ik nu ook af?
Klinkt meer iets muziekachtigs, maar wat is het?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo piperade maken. Een gerechtje waar ik zelf nog nooit van had gehoord
https://nl.wikipedia.org/wiki/Piperadequote:Op donderdag 3 juli 2025 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt meer iets muziekachtigs, maar wat is het?
Jaa. Lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo piperade maken. Een gerechtje waar ik zelf nog nooit van had gehoord
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Piperade
Ik bak er eieren bij en gnocchi
Daar lees ik nu ook over, dat kende ik ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
Ook met Piment d'Espelette. Ik had gisteren iets dergelijks gemaakt, alleen met kippie
Lekker laten negeren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:15 schreef tonja het volgende:
Benedenburen naast me zijn ook not amused
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben sinds vandaag toegevoegd aan een whatsapp groep rond de verbouwing. (lekker op tijd, 3 maanden al in die shit herrie)
Naar het zich laat aanzien wordt mijn vraag hoe lang die verbouwing nog gaat duren wederom genegeerd
Nou, dat dacht ik niet. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik trek die herrie erg slecht.quote:
Kan ik mij goed voorstellen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik niet. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik trek die herrie erg slecht.
Eigenlijk heeft het wel iets synbolischquote:
Deze had ik vroeger ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft het wel iets synbolisch
Het spel met het meest met plakband aan elkaar geplakte spelregelboekjequote:
Ging het zo vaak mis ?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het spel met het meest met plakband aan elkaar geplakte spelregelboekje
Ja dat ging wel eens mis.quote:
Ja we speelden dat met vrienden, en héél soms stond de auto een beetje bol op de terugweg. Even voor de duidelijkheid ik heb de spelregels nooit verscheurd maarrrrr ik kan niet zo goed tegen mijn verlies. Als kind zijnde vloog het ganzenbord ook wel eens door de kamer.quote:
Ook ja en als je broer dan met een grijs al je poen weggrist, mijn bloed kookte. Ik ben er niet geschikt voor die bordspellen. Tijdje ook Mahjong gespeeld (de echte met steentjes) en daar kreeg ik echt hartkloppingen vanquote:
Ik heb hier nog een oud Mahjong-spel liggen .. maar eigenlijk is het principe gelijk aan een soort 21-tigen of zo met wat extra regeltjes van winden en seizoenenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook ja en als je broer dan met een grijs al je poen weggrist, mijn bloed kookte. Ik ben er niet geschikt voor die bordspellen. Tijdje ook Mahjong gespeeld (de echte met steentjes) en daar kreeg ik echt hartkloppingen van![]()
Ik speel nog wel spelletjes maar op mijn ps4 of laptop en dan kan ik ook redelijk tegen het plafond aan zitten maar daar val ik niemand mee lastig
Ik vind het best een mooi spel, ik zie de link niet met 21-en. Ooit gekocht in die Chinese winkel in de Damstraat met een vet mooi koffertjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oud Mahjong-spel liggen .. maar eigenlijk is het principe gelijk aan een soort 21-tigen of zo met wat extra regeltjes van winden en seizoenen
3 of 4 gelijken of 3 op rij en zo .. Ik heb het van mn ouders overgenomen .. en die hadden het al sinds mensenheugnis in huis en dat mooie doosje is in verre staat van uit elkaar vallen hier .. Ik heb het nooit gevraagd maar het zou best wel eens van een verre oom geweest kunnen zijn die in Indonesie verkeerde.. Heb hier ook nog een reiskoffer staan die vandaar komt of is geweest ..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het best een mooi spel, ik zie de link niet met 21-en. Ooit gekocht in die Chinese winkel in de Damstraat met een vet mooi koffertje
Oh nice echte bamboe steentjes.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
3 of 4 gelijken of 3 op rij en zo .. Ik heb het van mn ouders overgenomen .. en die hadden het al sinds mensenheugnis in huis en dat mooie doosje is in verre staat van uit elkaar vallen hier .. Ik heb het nooit gevraagd maar het zou best wel eens van een verre oom geweest kunnen zijn die in Indonesie verkeerde.. Heb hier ook nog een reiskoffer staan die vandaar komt of is geweest ..
Haha ja ok MAJONG !quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet van helaas, maar wel op een aantal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |