SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me Tell me, is it just a dream?![]()
Zomer is net begonnen...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, hopelijk morgen minder warm. Ziet er wel naar uit gelukkig.Don't follow me. I am lost too
Vreemd, hier geen probleem. Het is wel stuk geweest maar ik heb het inmiddels naar een andere server verplaatst en sinds dien weer goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Deze pagina werkt niet
mycroft.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500![]()
Zal maar eens gaan kijken want ik zie online maar hij komt niet uit bedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Insert TikTok sound "can we skip to the good part"quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik. Is alleen een seizoen waar ik niet zoveel mee heb.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoiets inderdaad, als ik dat kon...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Insert TikTok sound "can we skip to the good part"![]()
Ja wordt echt te warm vandaag en het koelt ook niet echt af in de avondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik. Is alleen een seizoen waar ik niet zoveel mee heb.
Wordt ook steeds extremer..Don't follow me. I am lost too
Mooie TT.
Dankewol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat het niet afkoelt is nog wel het meest vervelende want kan niet koelen in huis...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt echt te warm vandaag en het koelt ook niet echt af in de avond![]()
Helaas wel. Gaat ook vaak gepaard met hoge luchtvochtigheid waardoor het heel klam aanvoelt. Droge hitte kan ik beter hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan idd.
Wordt ook steeds extremer..![]()
Ja dat dus. Normaal in de vroege ochtend lekker alles open even frissere lucht in huis. Maar dat zit er vandaag en morgen niet inquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat het niet afkoelt is nog wel het meest vervelende want kan niet koelen in huis...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het bijna vrijdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hebben 's nachts ook gewoon alles open. En een fan bij de ramen om het goed door te trekken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Normaal in de vroege ochtend lekker alles open even frissere lucht in huis. Maar dat zit er vandaag en morgen niet in![]()
Morgen naar de tandarts
In Tilburg![]()
Echt geen weer voor de cabrio, pak denk ik de treinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zweetweer idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel. Gaat ook vaak gepaard met hoge luchtvochtigheid waardoor het heel klam aanvoelt. Droge hitte kan ik beter hebben.Don't follow me. I am lost too
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi schatjequote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tripsen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, bah. En hier ook nog veel tripsen in de lucht waar ik last van heb, kriebelmeuk is het.Don't follow me. I am lost too
Chemtrails.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van die hele kleine vliegjes die veel voorkomen bij warm weer. Komt ook doordat ik landelijk woon en er dus weinig in de weg staat voor die insecten.quote:![]()
quote:
Onweer vliegjesquote:
Ik ken ze persoonlijk ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh haiquote:I'm surrounded by morons!
Ik kende het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Van die hele kleine vliegjes die veel voorkomen bij warm weer. Komt ook doordat ik landelijk woon en er dus weinig in de weg staat voor die insecten.
Heer Fogel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik in de nacht ook, maar dan beneden alles op de kiepstandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben 's nachts ook gewoon alles open. En een fan bij de ramen om het goed door te trekken.
Zodra ik wakker ben gaat alles open.
Ik ga niet alles openzetten als ik in bed lig. Boven wel, staat alles wagenwijd open.
Maar als het buiten niet afkoelt dan heeft het geen zin, dan haal je alleen de warmte naar binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees er blij om... Wat een ellende.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Onweer vliegjes
Ik ken ze persoonlijk ook niet![]()
Heb je geen horren?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, bah. En hier ook nog veel tripsen in de lucht waar ik last van heb, kriebelmeuk is het.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onweervliegjes ken ik wel...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Onweer vliegjes
Ik ken ze persoonlijk ook nietDon't follow me. I am lost too
Ik heb het gewoon open, gehele tuin is toch omheind en hangen overal camera's. Denk niet dat er zo snel iemand een poging zal wagenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik in de nacht ook, maar dan beneden alles op de kiepstand
Zodra ik wakker ben gaat alles open.
Ik ga niet alles openzetten als ik in bed lig. Boven wel, staat alles wagenwijd open.
Maar als het buiten niet afkoelt dan heeft het geen zin, dan haal je alleen de warmte naar binnen![]()
En klopt, daarom nu alweer alles dicht.![]()
Toch maar even douchen, en dan iets minder warm dan ik gewend ben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je woont in een soort van fort?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon open, gehele tuin is toch omheind en hangen overal camera's. Denk niet dat er zo snel iemand een poging zal wagen![]()
En klopt, daarom nu alweer alles dicht.
Fort zal ik het niet noemen maar alles is wel goed afgezet. Is vooral ivm de katten die we in de tuin willen houden zodat ze niet op de weg terecht kunnen komen. Ze rijden hier nogal beroerd en wil geen risico lopen.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren pastquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Fort zal ik het niet noemen maar alles is wel goed afgezet. Is vooral ivm de katten die we in de tuin willen houden zodat ze niet op de weg terecht kunnen komen. Ze rijden hier nogal beroerd en wil geen risico lopen.
Ik heb heel het balkon veranderd in een catio en ik hoor nu pas over een lijstquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren pastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wist niet dat je dat gedaan hebt en nu ga je ook op die lijstquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb heel het balkon veranderd in een catio en ik hoor nu pas over een lijst
Goed bezig!I'm surrounded by morons!
When doves cry.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
Nu wel uit te houden wandeling richting kantoor, maar straks aan eind van de middag wanneer ik kantoor uitloop niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O zijn ze zo klein. Ik zei gisteren almken wel onweersvkiegjes inderdaad klein maar in mijn beleving waren die groenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaan tripsen zonder probleem doorheen.
Ze hebben meer dan genoeg ruimte in de tuin, daar doen ze het maar mee. Wil niet dat ze iets overkomt of dat ze andere tot last zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren past![]()
Deze zijn zwart. Ze zijn zo klein dat ze tussen de lagen van een beeldscherm kunnen komen...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn ze zo klein. Ik zei gisteren almken wel onweersvkiegjes inderdaad klein maar in mijn beleving waren die groen![]()
![]()
![]()
![]()
Er lopen genoeg gekken rond, bij winkels hangen ook cameras en daar jatten ze ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon open, gehele tuin is toch omheind en hangen overal camera's. Denk niet dat er zo snel iemand een poging zal wagen![]()
En klopt, daarom nu alweer alles dicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Zo, eerste vergadering van de dag weer gehad, ik ga weer terug naar bed
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zouden er meer moeten doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren pastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BollkDon't follow me. I am lost too
Ik wil er nog niet aan denken aan de avond en nacht ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:59 schreef hemarookworst het volgende:
Nu wel uit te houden wandeling richting kantoor, maar straks aan eind van de middag wanneer ik kantoor uitloop niet
Las het al, geen fijne beestjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze zijn zwart. Ze zijn zo klein dat ze tussen de lagen van een beeldscherm kunnen komen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
En dan voor de volgende er weer uitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, eerste vergadering van de dag weer gehad, ik ga weer terug naar bed
Dat is een flinke powerbankquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:15 schreef bondage het volgende:
Ze zijn hier voor het huis bezig met het vernieuwen van de stroomleiding. Monitor zit nu aan een powerbank![]()
Alles om de lijst met puntjes maar beschikbaar te houden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Afwas gedaan
De was draait
Moet toch echt naar de sportschool...
Het is sterfmasterdagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh KW, nog een beetje kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je wel het juiste weer uitgezocht voor de stairmastah!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Afwas gedaan
De was draait
Moet toch echt naar de sportschool...
Het is sterfmasterdag
Extra afzien.![]()
Zo danquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:15 schreef bondage het volgende:
Ze zijn hier voor het huis bezig met het vernieuwen van de stroomleiding. Monitor zit nu aan een powerbank![]()
Alles om de lijst met puntjes maar beschikbaar te houden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel fijn geslapen. Helemaal klaar om te gaan werken vandaag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW, nog een beetje kunnen slapen?
Zin in wel.
En hoe is het met jou?![]()
Morguh Marcquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Gebruiken we anders om mee te nemen onderweg zodat we verse koffie kunnen zetten![]()
Koffiedrinkers zijn echt bijzondere mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn te horen KW heel fijnquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heel fijn geslapen. Helemaal klaar om te gaan werken vandaag.
Zin in wel.
En hoe is het met jou?![]()
Hier alles goed, alleen warm, moet er zo uit naar de fysio, daarna snel een boodschap en dan terug het huis in
Werkse voor vandaag hopelijk is het daar een beetje koelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat vast goed komenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop dat ze beetje opschieten, heb maar een halve kWh en ding staat nu op 79%...
Ben bang dat ze daar geen airco hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen KW heel fijn![]()
Hier alles goed, alleen warm, moet er zo uit naar de fysio, daarna snel een boodschap en dan terug het huis in
Werkse voor vandaag hopelijk is het daar een beetje koel
Maar gewoon rustig aan doen dan maar.![]()
Is best leuk, en lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Koffiedrinkers zijn echt bijzondere mensen![]()
![]()
D. in GC / [KSC #19057] Veel te warmquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Poeh ik zit mobiel, dan mis ik van alles![]()
Jezus jij vraagt iets adhv een ding uit april maar je wil wel binnen 24 uur reactie terugquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dat is balen. Geen tropenrooster daar?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben bang dat ze daar geen airco hebben
Maar gewoon rustig aan doen dan maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja had ze het wel over, maar dat was nog niet zeker.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Geen tropenrooster daar?
We gaan het zien.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje laat nuquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had ze het wel over, maar dat was nog niet zeker.
We gaan het zien.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja @:lovely zo hard gewerkt en boven aan geblevenquote:Dankje julliequote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze had het er over dat we waarschijnlijk om 14 uur dicht gaan. Maar dat was nog niet zeker.quote:
Mij is het om het even, ik vind het niet erg om even rustig op te starten. Maar tot 16 ga ik ook wel trekken.![]()
![]()
Ik vroeg er alleen naar, als je dan zegt dat je in september antwoord geeft vind ik dat ook primaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jezus jij vraagt iets adhv een ding uit april maar je wil wel binnen 24 uur reactie terug![]()
![]()
Denk volgend jaar pas iets andersquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg er alleen naar, als je dan zegt dat je in september antwoord geeft vind ik dat ook primaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
September morningDon't follow me. I am lost too
Oja..quote:Don't follow me. I am lost too
Morguh Lovely
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben ook een Fiesta te vervangen, maar komen er niet uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk volgend jaar pas iets anders
Vandaar de vraag![]()
![]()
De hele Ford lijn is eruit en komen allemaal nieuwe dingen voorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Fiesta te vervangen, maar komen er niet uit.
Vandaar de vraag
I don't like changeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Walk onDon't follow me. I am lost too
![]()
Deze maand gaat hem niet worden denk ik Lovelyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee denk t ook niet, ook niet belangrijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze maand gaat hem niet worden denk ik Lovely
Ja nog een peuk 3n dan eens ontbijten en meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee je hebt deze maand gewonnenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee denk t ook niet, ook niet belangrijkeindelijk een keertje
![]()
![]()
![]()
Jaaa daaromquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee je hebt deze maand gewonneneindelijk een keertje
Nou, dat!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De hele Ford lijn is eruit en komen allemaal nieuwe dingen voor
I don't like change![]()
En boven ons zijn ze de badkamer aan het renoverenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké
Poging weet ik veel om me klaar te maken voor de sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe vroeger je gaat hoe minder heet het is.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké
Poging weet ik veel om me klaar te maken voor de sportschool
Sterkte![]()
Vrijdag nog wel warm maar niet heet..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:45 schreef KoningWouter het volgende:
Hoop dat het vrijdag wat afgekoeld is. Ik ga mijn broertje helpen verhuizen en schilderen en zo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daarbinnen is aircoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe vroeger je gaat hoe minder heet het is.
Sterkte
Als ik er eenmaal ben is het okeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moe![]()
Powernapje...Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Gvd de shake smaken zijn gehusseld en ik zag het pas nadat ik had geschept
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was het nog wel lekker buiten of al warm?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goeie, na een rondje lopen toe aan koffie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb ook wel zin in koffie, maar net mijn tanden gepoetst. Even geduld steven svpBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah dat is niet lekker nee, of koffie drinken en daarna tandenpoetsenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook wel zin in koffie, maar net mijn tanden gepoetst. Even geduld steven svp
Ik ben om 8 uur gaan lopen , toen was het nog lekker koel buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was het nog wel lekker buiten of al warm?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Iets te eten verzinnen voor vanvond
Slim wel, vanavond zal t ook wel lang wam blijven..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur gaan lopen , toen was het nog lekker koel buiten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Slim wel, vanavond zal t ook wel lang wam blijven..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vanavond vast wel ja, nu is het nog te doen buiten , maar vanmiddag blijf ik lekker binnen zittenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rob klaagt ook al dat hij met deze warmte het liefst sla wil maar dat vind ik niet zo lekker. Dus ik ben aan het broeden op iets met koude macaroni, rode bietjes, knoflook en spekjes.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wat valt er te kwijlen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik overweeg om naar de stad te lopenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanavond vast wel ja, nu is het nog te doen buiten , maar vanmiddag blijf ik lekker binnen zitten
Zelfmarteling oidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeveel likes heb je nog nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vele vele likesquote:
Vandaag nog niet gekeken hoe ver ik ben voor de volgende plek maar gisteren avond was het nou 409 ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fixed.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je nu gaat is het misschien nog te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik overweeg om naar de stad te lopen
Zelfmarteling oid
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ga nu naar de sportschool en daar is waarschijnlijk drie uur voor ik alles heb gedaan daarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je nu gaat is het misschien nog te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kpn storing, vandaar dat mobiel internet het niet doet. Heb provider die kpn netwerk gebruiktUw ADH vitamine Worst
Oh wauw!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga nu naar de sportschool en daar is waarschijnlijk drie uur voor ik alles heb gedaan daar
Ik heb net anderhalf uur gelopen , ik ga zo koud douchen , boodschappen doen en ff een rondje fietsen naar de kat van mijn zoon
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zag de buuf met raam open gisteren midden in de middag
Uw ADH vitamine Worst
Ja ik zet het laatste uur gewoon serie aan een loop daarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wauw!!!
Ik heb net anderhalf uur gelopen , ik ga zo koud douchen , boodschappen doen en ff een rondje fietsen naar de kat van mijn zoon
Dan heb ik sowieso mijn stapjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker bezig hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik zet het laatste uur gewoon serie aan een loop daar
Dan heb ik sowieso mijn stapjesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja sommige zijn niet goed in hitte managementquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zag de buuf met raam open gisteren midden in de middag
Vraag me ook af hoe de mensen het doen die mijn nieuwbouw huis hebben overgenomenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké ik ga in de sportschool wonen
Wat is het hier heerlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Plan was om een uurtje te gaan wandelen. Dat is maar 35 minuten geworden.
Echt te warm om te lopen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Yep, klaar met de week ook welquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik was tien minuten buiten en het zweet staat al op mijn snorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Plan was om een uurtje te gaan wandelen. Dat is maar 35 minuten geworden.
Echt te warm om te lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zag dat het de groene outfit was geworden, mooi!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was tien minuten buiten en het zweet staat al op mijn snorIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En ik dacht ik ga zoveel mogelijk in de schaduw lopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was tien minuten buiten en het zweet staat al op mijn snor
Dat lukte niet echt
Maar ja vanavond sportschool. En had geen zin om nu ook richting de sportschool te rijden.
Koud douchen is het slechtste wat je kunt doen met dit weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wauw!!!
... Hoequote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag dat het de groene outfit was geworden, mooi!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koud douchen, koud drinken....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koud douchen is het slechtste wat je kunt doen met dit weer
Ik heb lekker warm gedoucht en heb lauw waterIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar het voelt zo heerlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koud douchen is het slechtste wat je kunt doen met dit weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel goed voor de gasrekeningquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik wacht even met normaal douchen tot morgen als m'n badmuts binnen is. Vanmorgen wel afgespoeld en hoofdwond heel voorzichtig droog gedept, maar toch kwam er bloed mee
Met dit weer douche ik altijd koud juistOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik moest mijn haren wassen en ik douche lauw btwquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah in die groepquote:
Daar verdrinkt alles zo snel somsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met dit weer douche ik gewoon warm.
Of als ik naar buiten ga krijg ik gratis een koude douche
BolkDon't follow me. I am lost too
Jij mag niet meedoen met dit geklaagquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:35 schreef Fogel het volgende:
Of als ik naar buiten ga krijg ik gratis een koude doucheHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Door koud te douchen moet je lichaam er na het douchen veel harder voor werken om op temperatuur te blijven. Als je warmer doucht dan je omgevingstemperatuur, koelt je lichaam op natuurlijke wijze sneller af en hoeft het daarvoor veel minder hard voor te werken. Ergo : je houdt energie over.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moest mijn haren wassen en ik douche lauw btw
Doe er je voordeel mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zet je hete lijf in een vliegtuig en kom hierheen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij mag niet meedoen met dit geklaagI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
![]()
Ik heb geconcludeerd dat mn hoofdhuid verbrand is, dus het water maar iets kouder zettenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee man dan moet ik weer naar buiten om op Schiphol te komen enzoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zet je hete lijf in een vliegtuig en kom hierheen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga ook naar de sauna , daar ga je van heet naar koud naar heet dus ik ben wel wat gewend ,. sowieso altijd koud afdouchenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Door koud te douchen moet je lichaam er na het douchen veel harder voor werken om op temperatuur te blijven. Als je warmer doucht dan je omgevingstemperatuur, koelt je lichaam op natuurlijke wijze sneller af en hoeft het daarvoor veel minder hard voor te werken. Ergo : je houdt energie over.
Doe er je voordeel mee.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dus koud douchen is meer kcal verbranden is meer hapjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Door koud te douchen moet je lichaam er na het douchen veel harder voor werken om op temperatuur te blijven. Als je warmer doucht dan je omgevingstemperatuur, koelt je lichaam op natuurlijke wijze sneller af en hoeft het daarvoor veel minder hard voor te werken. Ergo : je houdt energie over.
Doe er je voordeel mee.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar is lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Doe er je voordeel mee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik las eerst voorhuid en kreeg een error in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat mn hoofdhuid verbrand is, dus het water maar iets kouder zettenI'm surrounded by morons!
Wacht, ik lees hier dat als ik koud douche ik calorieën verbrandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Doe er je voordeel mee.
Wel eens je voorhuid verbrand?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las eerst voorhuid en kreeg een error in mijn hoofd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bel een taxi met aircoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee man dan moet ik weer naar buiten om op Schiphol te komen enzo
Oh, ik ben weer spuit 11quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus koud douchen is meer kcal verbranden is meer hapjes
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel eens je voorhuid verbrand?I'm surrounded by morons!
Same, dat is zo heerlijk verkoelend.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mogelijk omdat je lichaam harder moet werkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je regen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:35 schreef Fogel het volgende:
Of als ik naar buiten ga krijg ik gratis een koude doucheIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Rain on meDon't follow me. I am lost too
Ja. Zo veel dat ik overweeg een ark te gaan bouwen.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Zo veel dat ik overweeg een ark te gaan bouwen.
Hier droger dan droogDon't follow me. I am lost too
40 dagen al?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Zo veel dat ik overweeg een ark te gaan bouwen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou me niks verbazen als de teller inmiddels op 60 dagen staatquote:
![]()
![]()
![]()
Lijkt een Hollandse winter welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de teller inmiddels op 60 dagen staatUw ADH vitamine Worst
69?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de teller inmiddels op 60 dagen staatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar hier heet het lente/zomerquote:
In de winter hebben we sneeuw.I'm surrounded by morons!
quote:quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zet je hete lijf in een vliegtuig en kom hierheen?
Correct.quote:I'm surrounded by morons!
Bijna volDon't follow me. I am lost too
LapohuntDon't follow me. I am lost too
![]()
I always feel like somebody's watchin' me Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: