Je kunt hem op block zetten he? Heb ik ook gedaan. Ik hoef niet zo nodig om de haverklap geconfronteerd te worden met bewegende tettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Je hebt het over DTS?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het verschil is echt enorm !
Veel gescheld en ruzie
Mensen die echt ver over de schreef gaan qua manipulerend gedrag etc
Raar is dat dan he, dat het in het ene land wel en in het andere niet mag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het verschil is echt enorm !
Veel gescheld en ruzie
Mensen die echt ver over de schreef gaan qua manipulerend gedrag etc
Zie de smileyquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar is dat dan he, dat het in het ene land wel en in het andere niet mag.
Nederland is echt aan het verpreutsen
Ja wat minder preuts zou fijn zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Nu vind ik UK ook wel ver gaan hoor
Maar ergens ertussenin zou mooi zijn
Sommige overdrijven...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tetten in de
morgen
is een dag zonder
zorgen.
Het viel ook wel uit elkaarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat minder preuts zou fijn zijn
IK las gisteren of eergisteren dat het BB huis weg is. Dus ben benieuwd of er een vervolg komt
Dit zijn de betere posts.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:08 schreef mario390 het volgende:
ik heb en shockumentary betje gezien daar was en vent met
dickste ballen, de heeft 15 min eeikalkuliert![]()
![]()
ik heb nur paar sekonden gelukkig gezien
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:08 schreef mario390 het volgende:
ik heb en shockumentary betje gezien daar was en vent met
dickste ballen, de heeft 15 min eeikalkuliert![]()
![]()
ik heb nur paar sekonden gelukkig gezien
De loods zit nu toch dbg in?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het viel ook wel uit elkaar
De loods is wel een geweldige locatie
( - de vliegen)
Jaquote:
Ja zoals huizen voor mensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar zoiets moet toch te realiseren zijn
Bondgenoten met een live stream zou top zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoals huizen voor mensen.
Ik heb geen idee of er een nieuwe locatie komt.
We krijgen vanzelf wel een persbericht als er ontwikkelingen zijn.
Het is nog lang geen januari
Ik kom er niet echt meer in. Kijk het nog wel maar niet goed genoeg mis de helftquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bondgenoten met een live stream zou top zijn
Wie?quote:
@Lovelyquote:
Oja.quote:
Ow jawelquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom er niet echt meer in. Kijk het nog wel maar niet goed genoeg mis de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |