SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me Tell me, is it just a dream?![]()
Zomer is net begonnen...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, hopelijk morgen minder warm. Ziet er wel naar uit gelukkig.Don't follow me. I am lost too
Vreemd, hier geen probleem. Het is wel stuk geweest maar ik heb het inmiddels naar een andere server verplaatst en sinds dien weer goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Deze pagina werkt niet
mycroft.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500![]()
Zal maar eens gaan kijken want ik zie online maar hij komt niet uit bedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Insert TikTok sound "can we skip to the good part"quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik. Is alleen een seizoen waar ik niet zoveel mee heb.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoiets inderdaad, als ik dat kon...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Insert TikTok sound "can we skip to the good part"![]()
Ja wordt echt te warm vandaag en het koelt ook niet echt af in de avondquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik. Is alleen een seizoen waar ik niet zoveel mee heb.
Wordt ook steeds extremer..Don't follow me. I am lost too
Mooie TT.
Dankewol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat het niet afkoelt is nog wel het meest vervelende want kan niet koelen in huis...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wordt echt te warm vandaag en het koelt ook niet echt af in de avond![]()
Helaas wel. Gaat ook vaak gepaard met hoge luchtvochtigheid waardoor het heel klam aanvoelt. Droge hitte kan ik beter hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan idd.
Wordt ook steeds extremer..![]()
Ja dat dus. Normaal in de vroege ochtend lekker alles open even frissere lucht in huis. Maar dat zit er vandaag en morgen niet inquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat het niet afkoelt is nog wel het meest vervelende want kan niet koelen in huis...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het bijna vrijdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hebben 's nachts ook gewoon alles open. En een fan bij de ramen om het goed door te trekken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Normaal in de vroege ochtend lekker alles open even frissere lucht in huis. Maar dat zit er vandaag en morgen niet in![]()
Morgen naar de tandarts
In Tilburg![]()
Echt geen weer voor de cabrio, pak denk ik de treinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zweetweer idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Helaas wel. Gaat ook vaak gepaard met hoge luchtvochtigheid waardoor het heel klam aanvoelt. Droge hitte kan ik beter hebben.Don't follow me. I am lost too
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi schatjequote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tripsen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, bah. En hier ook nog veel tripsen in de lucht waar ik last van heb, kriebelmeuk is het.Don't follow me. I am lost too
Chemtrails.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van die hele kleine vliegjes die veel voorkomen bij warm weer. Komt ook doordat ik landelijk woon en er dus weinig in de weg staat voor die insecten.quote:![]()
quote:
Onweer vliegjesquote:
Ik ken ze persoonlijk ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh haiquote:I'm surrounded by morons!
Ik kende het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Van die hele kleine vliegjes die veel voorkomen bij warm weer. Komt ook doordat ik landelijk woon en er dus weinig in de weg staat voor die insecten.
Heer Fogel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik in de nacht ook, maar dan beneden alles op de kiepstandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben 's nachts ook gewoon alles open. En een fan bij de ramen om het goed door te trekken.
Zodra ik wakker ben gaat alles open.
Ik ga niet alles openzetten als ik in bed lig. Boven wel, staat alles wagenwijd open.
Maar als het buiten niet afkoelt dan heeft het geen zin, dan haal je alleen de warmte naar binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees er blij om... Wat een ellende.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Onweer vliegjes
Ik ken ze persoonlijk ook niet![]()
Heb je geen horren?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, bah. En hier ook nog veel tripsen in de lucht waar ik last van heb, kriebelmeuk is het.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onweervliegjes ken ik wel...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Onweer vliegjes
Ik ken ze persoonlijk ook nietDon't follow me. I am lost too
Ik heb het gewoon open, gehele tuin is toch omheind en hangen overal camera's. Denk niet dat er zo snel iemand een poging zal wagenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik in de nacht ook, maar dan beneden alles op de kiepstand
Zodra ik wakker ben gaat alles open.
Ik ga niet alles openzetten als ik in bed lig. Boven wel, staat alles wagenwijd open.
Maar als het buiten niet afkoelt dan heeft het geen zin, dan haal je alleen de warmte naar binnen![]()
En klopt, daarom nu alweer alles dicht.![]()
Toch maar even douchen, en dan iets minder warm dan ik gewend ben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je woont in een soort van fort?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon open, gehele tuin is toch omheind en hangen overal camera's. Denk niet dat er zo snel iemand een poging zal wagen![]()
En klopt, daarom nu alweer alles dicht.
Fort zal ik het niet noemen maar alles is wel goed afgezet. Is vooral ivm de katten die we in de tuin willen houden zodat ze niet op de weg terecht kunnen komen. Ze rijden hier nogal beroerd en wil geen risico lopen.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren pastquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Fort zal ik het niet noemen maar alles is wel goed afgezet. Is vooral ivm de katten die we in de tuin willen houden zodat ze niet op de weg terecht kunnen komen. Ze rijden hier nogal beroerd en wil geen risico lopen.
Ik heb heel het balkon veranderd in een catio en ik hoor nu pas over een lijstquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren pastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wist niet dat je dat gedaan hebt en nu ga je ook op die lijstquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb heel het balkon veranderd in een catio en ik hoor nu pas over een lijst
Goed bezig!I'm surrounded by morons!
When doves cry.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
Nu wel uit te houden wandeling richting kantoor, maar straks aan eind van de middag wanneer ik kantoor uitloop niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O zijn ze zo klein. Ik zei gisteren almken wel onweersvkiegjes inderdaad klein maar in mijn beleving waren die groenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaan tripsen zonder probleem doorheen.
Ze hebben meer dan genoeg ruimte in de tuin, daar doen ze het maar mee. Wil niet dat ze iets overkomt of dat ze andere tot last zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren past![]()
Deze zijn zwart. Ze zijn zo klein dat ze tussen de lagen van een beeldscherm kunnen komen...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn ze zo klein. Ik zei gisteren almken wel onweersvkiegjes inderdaad klein maar in mijn beleving waren die groen![]()
![]()
![]()
![]()
Er lopen genoeg gekken rond, bij winkels hangen ook cameras en daar jatten ze ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon open, gehele tuin is toch omheind en hangen overal camera's. Denk niet dat er zo snel iemand een poging zal wagen![]()
En klopt, daarom nu alweer alles dicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Zo, eerste vergadering van de dag weer gehad, ik ga weer terug naar bed
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zouden er meer moeten doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. En je gaat meteen op de lijst van een van de weinige goede katteneigenaren die wel op zijn dieren pastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BollkDon't follow me. I am lost too
Ik wil er nog niet aan denken aan de avond en nacht ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:59 schreef hemarookworst het volgende:
Nu wel uit te houden wandeling richting kantoor, maar straks aan eind van de middag wanneer ik kantoor uitloop niet
Las het al, geen fijne beestjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze zijn zwart. Ze zijn zo klein dat ze tussen de lagen van een beeldscherm kunnen komen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
En dan voor de volgende er weer uitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, eerste vergadering van de dag weer gehad, ik ga weer terug naar bed
Dat is een flinke powerbankquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:15 schreef bondage het volgende:
Ze zijn hier voor het huis bezig met het vernieuwen van de stroomleiding. Monitor zit nu aan een powerbank![]()
Alles om de lijst met puntjes maar beschikbaar te houden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Afwas gedaan
De was draait
Moet toch echt naar de sportschool...
Het is sterfmasterdagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh KW, nog een beetje kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: