SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sorry. Ik verveel me
Well, life can be a riot
Dit is niet de juiste TT
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
+1quote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ja voedselquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh jij let op andere dingen dan ik op zo'n plaatje![]()
Al viel het gebit me ook wel op
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Eigenlijk vind ik dit een zeer onvriendelijke TT
Naast het feit dat het geen felicitatie TT is
En het rondenummer niet kloptSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Die dubbel Z niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja voedsel![]()
Al viel het gebit me ook wel opHey there sunshine lift my heart
Nummer van't spel klopt nog steeds. En de term poepchinees slaat bij mij op 't feit dat ik Chinees heb gegeten en alleen maar loop te winden
Well, life can be a riot
Misschien ook wel een beetjequote:
Jaquote:Well, life can be a riot
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, niets is met een z geschreven in die afbee...oooohhhhhhh.
Hey there sunshine lift my heart
Zzwabberquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, niets is met een z geschreven in die afbee...oooohhhhhhh.
Wist niet dat jullie van zulke nachtbrakers warenHey there sunshine lift my heart
Alleen als ik vroeg m'n bed uit wil de volgende dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wist niet dat jullie van zulke nachtbrakers waren
🐙![]()
Regelmatig, ik hou van de nacht
Maar moet nu wel weer een slaappoging doen![]()
Niet te doen in dit weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als ik vroeg m'n bed uit wil de volgende dag.Hey there sunshine lift my heart
Die snap ik wel
Ik ga morgen weinig doenHey there sunshine lift my heart
Hier ook warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het Land van Ooit is in diepe rouw. De zwarte ridder, gespeeld door de Poolse stuntman Radek Kulon, is dood. In de nacht van zondag op maandag bezweek de 31-jarige acteur in het ziekenhuis aan zijn verwondingen die hij vrijdag opliep tijdens de laatste vechtscène van het riddertoernooi waarin hij dagelijks optrad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pijn in m'n strot en koppijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb liever wat paracetamol als je het goed vindIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan pak ik ze zelf wel
Riddergranietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
Gestorven in het harnas. Wat een held.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plek op m'n achterhoofd voelt nog steeds doof aan. Vraag me af hoeveel opiaten de chirurg heeft gebruikt
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb overigens meer pijn in m'n hand / pols dan aan de operatie wond. Ze hebben drie keer moeten prikken voor het infuus redelijk pijnloos in m'n arm zat, omdat ze tegenwoordig liever niet meer in je elleboog prikken. Ik heb nauwelijks vlees op de botjes van m'n handen, dus ik heb liggen vloeken en janken van de pijn toen ze perse in m'n pols wilden prikken. De idioten.Ik heb er één en ik ben er trots op
En nu ga ik verder dromen over grotchampignons die alleen zichtbaar zijn als je een roodlicht camera bij je hebt die een bepaalde lichtsterkte heeft.
Doe @SwJ de groeten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 36 / +0 / +36 / 10 / 18
2. loveislikeakiss / 28 / +0 / +28 / 21 / 26
3. MizzezAmy / 7 / +0 / +7 / 9 / 11
4. DJMO / 5 / +0 / +5 / 4 / 11
5. Fogel / 4 / +0 / +4 / 17 / 20
6. DeZwabber / 4 / +0 / +4 / 4 / 8
7. Dr.Mikey / 2 / +0 / +2 / 4 / 7
8. Grotetijd / 2 / +0 / +2 / 4 / 6
9. HappyCharly / 1 / +0 / +1 / 1 / 3
10. Koen66 / 0 / +0 / +0 / 6 / 8
11. gebrokenglas / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
12. hemarookworst / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
13. marc0871 / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
14. mario390 / 0 / +0 / +0 / 2 / 2Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeerlikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die worm pakt jou in je Arschfotze. Gewoon omdat het kan.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoe op zo perversquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die worm pakt jou in je Arschfotze. Gewoon omdat het kan.![]()
Dat moet je hem vragen. Ik weet niet waarom hij dat doet. Als je de hele avond aan het posten was geweest, dan had hij DTS wél op slot gegooid. Maar toen hij je niet zag dacht ‘ie, laat ik Mario eens naaien. Nu loopt iedereen uit op jou.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ajaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook echt jouw type.is haar persoonlijke trauma uitgebeeld in foto acteren?
![]()
Killemquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Nu heb je Pimmel im Arschfotze en lacht die worm je uit.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Welk trauma?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:00 schreef marretak het volgende:
[..]
Ajais haar persoonlijke trauma uitgebeeld in foto acteren?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:05 schreef marretak het volgende:
[..]
In mijn ogen spreekt de foto erg een aura uit van klem zitten?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik blow nooit zoveel en mn ene maatje had gevoel dat ik hem daardoor in de steek liet door niet mee te blowen en zei hij bijtend en laagdunkend zo van "ja mattetak? die is genezen" , alsof ik de here Jezus gisteren had ontdekt?
Voor mij was het gewoon doodsimpel : mwaaagh niet zo een zin in spacen!![]()
Maar moet je dan per se meedoen met blowen? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij blowt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:11 schreef marretak het volgende:
Ik blow nooit zoveel en mn ene maatje had gevoel dat ik hem daardoor in de steek liet door niet mee te blowen en zei hij bijtend en laagdunkend zo van "ja mattetak? die is genezen" , alsof ik de here Jezus gisteren had ontdekt?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem afquote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar moet je dan per se meedoen met blowen? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij blowt?![]()
Maar moet je dan per se meedoen met inbreken? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij inbreekt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:14 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem af![]()
Waar wilde je inbreken en heb je het toen maar alleen gedaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:14 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem afProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Of z’n vriendin neuken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Maar moet je dan per se meedoen met inreken? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij inbreekt?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lol ik durfde niet alleen er was een gat in de muur van de kleuterschool en er stond een cheap ass klein tv tje endie wilde ik graag hebben om op mn slaapkamer neer te zetten maar ok mn pa had zat geld dus ik had gewoon mn pa om tv kunnen vragen maar dat lampje ging niet branden ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar wilde je inbreken en heb je het toen maar alleen gedaan?![]()
![]()
Een echte man pakt gewoon wat hij wil. Kleine baas was je al op je 10e.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:17 schreef marretak het volgende:
[..]
Lol ik durfde niet alleen er was een gat in de muur van de kleuterschool en er stond een cheap ass klein tv tje endie wilde ik graag hebben om op mn slaapkamer neer te zetten maar ok mn pa had zat geld dus ik had gewoon mn pa om tv kunnen vragen maar dat lampje ging niet branden ofzoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja of ggz inn 80ies zet een valstrik ala valkuil en met lekker nifty tvtje als lok aas middel want als ik dan tv steel komt opeens politie en hebben de plaatselijke ggz mensen mij aan een lijntje zitten?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een echte man pakt gewoon wat hij wil. Kleine baas was je al op je 10e.![]()
Nee joh, in de jaren ‘80 kon dat gewoon. Vroeger rende je gewoon weg voor de politie en konden ze je nooit meer vinden. Dat gaat tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:21 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja of ggz inn 80ies zet een valstrik ala valkuil en met lekker nifty tvtje als lok aas middel want als ik dan tv steel komt opeens politie en hebben de plaatselijke ggz mensen mij aan een lijntje zitten?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ggz heb je ook politieke strijd van binnen in en ook heb je soms pedos die bij ggz werken met intresse in kids en die kunnen dan het kind richting ggz lokken?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, in de jaren ‘80 kon dat gewoon. Vroeger rende je gewoon weg voor de politie en konden ze je nooit meer vinden. Dat gaat tegenwoordig niet meer.![]()
Daarom altijd glasscherven en scheermesjes in je kont bewaren. Als zo’n pedo je dan probeert te neuken is ‘ie de lul.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:25 schreef marretak het volgende:
[..]
Ggz heb je ook politieke strijd van binnen in en ook heb je soms pedos die bij ggz werken met intresse in kids en die kunnen dan het kind richting ggz lokken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet zeuren maar zuipen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:28 schreef marretak het volgende:
Mmmm heb wijn maar ik heb trek in pils
ai ai ai, luxe problemen maar ok is toch zout?
Geen keus,door de neus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mind over matter. Je kunt het.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:31 schreef marretak het volgende:
[..]
Trek hebben
den trek kan je zelden ontkennen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was een lange vakantie. Heb je een wereldreis gemaakt of zo?quote:
Trusten voor de hitteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog nooitquote:
zo genoten
als van jouw
snor
tegen mijn
kloten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
6 maand dit keer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat was een lange vakantie. Heb je een wereldreis gemaakt of zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog nooit
zo genoten
als van jouw
snor
tegen mijn
kloten.
Heb ik nog wat gemist?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
popt ie
"er komt een moment dat hij popt"
"pretty soon he is gonne pop" = ja ontploft hij of zijn masker valt of hij raakt in hysterie enz enz
ummm popt = niet erg goed nederlands woord voor?![]()
Popquote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:49 schreef marretak het volgende:
popt ie
"pretty soon he is gonne pop" = ja ontploft hij of zijn masker valt of hij raakt in hysterie enz enz
ummm popt = niet erg goed nederlands woord voor?
Pop
Pop
Zo klinkt het dagelijks in Delfshaven!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Barbiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:49 schreef marretak het volgende:
popt ie
ummm popt = niet erg goed nederlands woord voor?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het leuk?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:49 schreef marretak het volgende:
popt ie
ummm popt = niet erg goed nederlands woord voor?
Inkakken is bijpakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik was binnen een half uur al dronken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The last man standing.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Je weet hoe ik rol.
Zo bont heb ik het niet gemaakt. Zat voor middernacht weer in de trein.quote:
Maar opa is moe, dus hij gaat even offline.
Hopelijk spreek ik je gauw. Probeer ff geen ban te pakken terwijl ik lig te pitten.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo bont heb ik het niet gemaakt. Zat voor middernacht weer in de trein.
Maar opa is moe, dus hij gaat even offline.
Hopelijk spreek ik je gauw. Probeer ff geen ban te pakken terwijl ik lig te pitten.
Lekker sliepe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slapen wil niet echt. Probeer champigogs te tellen, maar het zijn er te veel
Dan blijf je maar wakker. Hoe ging je operatie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed, al moest ik op de recovery een half uur langer blijven omdat ze tijdens een reguliere ecg dachten te zien dat m'n hart een momentje een zuurstoftekort leek te hebben. Maar de laatste ecg was gewoon in orde en toen stond ik ook binnen 20 minuten buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dan blijf je maar wakker. Hoe ging je operatie?
Schedel is nog wel doof, en ik mag pas vanavond ergens douchen, omdat ik de wond nog moet ontzien. Heb toevallig bij het laatste hotel waar we zaterdag waren twee wegwerp douchemutsen meegejat uit de badkamer. Straks maar even kijken of ik een leuke gele met reflectie strepen kan vinden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Goffer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goed, al moest ik op de recovery een half uur langer blijven omdat ze tijdens een reguliere ecg dachten te zien dat m'n hart een momentje een zuurstoftekort leek te hebben. Maar de laatste ecg was gewoon in orde en toen stond ik ook binnen 20 minuten buiten.
Schedel is nog wel doof, en ik mag pas vanavond ergens douchen, omdat ik de wond nog moet ontzien. Heb toevallig bij het laatste hotel waar we zaterdag waren twee wegwerp douchemutsen meegejat uit de badkamer. Straks maar even kijken of ik een leuke gele met reflectie strepen kan vinden.
Ik heb hier beeld bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarbij?quote:
Ik doe nog één sigaret en dan ga ik nog even terug naar bed hoor!Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij en die badmuts.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niemand die het ziet, Rob uitgezonderd. Was niet van plan om er foto's van te makenquote:
Is in bepaalde kringen tegenwoordig trouwens wel een fashion item .quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niemand die het ziet, Rob uitgezonderd. Was niet van plan om er foto's van te maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kut mn regeneratie machine was kapot afgelopen drie dagen dus ok alle shit waar de spych aan had lopen werken eeuwen lang sijpelde zo weg in the drain zeg maar,
ja foute regereatie machine kopen hoor je vaak maar exxpress mij een foute hebben verkocht en dat nog wel van een Media markt? Ja waar moet het heen als je fucking Media markt nietmeer kan vertrouwen?![]()
Ik doe niet aan fashiom. Ik doe aan functionaliteit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is in bepaalde kringen tegenwoordig trouwens wel een fashion item .
Media markt ga je al fout.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:27 schreef marretak het volgende:
Ja kut mn regeneratie machine was kapot afgelopen drie dagen dus ok alle shit waar de spych aan had lopen werken eeuwen lang sijpelde zo weg in the drain zeg maar,
ja foute regereatie machine kopen hoor je vaak maar exxpress mij een foute hebben verkocht en dat nog wel van een Media markt? Ja waar moet het heen als je fucking Media markt nietmeer kan vertrouwen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het ook fijn voor Doortje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey roos. Het blijkt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hussen met je neus er tussen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Plaatje doet het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou noooooooit een transgender in bed nemen, een ding dat lijkt op een meisje
ik ben daarin geloof ik een minderheid
in 80ies kregen veel minderheden subsidi?
omdat ze hulp nodig hadden?
Krijg ik nu ook subsidi?![]()
Zeg nooit nooit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je nooit nooit zegt zeg je nooit nooit!quote:
Zeg je echter wel nooit? Dan zeg je dus wel ooit nooit!?
En dus niet nooit nooit!![]()
Ooit klinkt beter dan nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:55 schreef marretak het volgende:
[..]
Als je nooit nooit zegt zeg je nooit nooit!
Zeg je echter wel nooit? Dan zeg je dus wel nooit!?
En dus niet nooit nooit!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu nog wel. Zo even naar buiten met mijn kleine grote vriend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Staat op mijn bucket list.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:59 schreef marretak het volgende:
[..]
Mmmm ooit in een diep ravijn pleuren bijv?
ooit zou ik wel eens een kasteel willen, is geile gedachte
dan is ooit een mooi woord
maar ok besef je je op een dag dat je die nooit gaat krijgen
dan is ooit opeens een leeg woord?![]()
Als je het gaat manifesteren is het haalbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:01 schreef marretak het volgende:
ooit zou ik wel eens een kasteel willen, is geile gedachte
maar ok besef je je op een dag dat je die nooit gaat krijgen
dan is ooit opeens een leeg woord?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik droomde om in een mooi kasteel lekker te spacen en daar lekker te gaan dromenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je het gaat manifesteren is het haalbaar.
nu als ik vandaag aan kasteel denk denk ik aan ummm ja is sowieso onhaalbaar maar ok stel ik haal het dan heb ik nooit een date zit ik daar in mn eentje ?![]()
Maar wel een kasteel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-video
veel gays vindendit geil maar ik vind mooi liedje omdat het me doet denken aan kuttenlikken![]()
![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mmmm als je liedje hoort zonder de naakte man te zien dan is het een man die zwoel zingt over lekkere kleffe liefde , ik als hetero vind wel geil liedje dus , ook als je date hebt met vrouw word ze door dit liedje ook wel geil wellicht ?quote:![]()
Ik doe niet meer aan daten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb je iemand voor toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die slaaptquote:
daten en relatie zijn soort van zelfde ding alleen date is kort en een relatie lang?quote:
ummm nooit meer een vrouw in huis halen dus ? Is het einde?![]()
Al bijna 14 jaar nu.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:30 schreef marretak het volgende:
[..]
daten en relatie zijn soort van zelfde ding alleen date is kort en een relatie lang?
ummm nooit meer een vrouw in huis halen dus ? Is het einde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerst een kasteel dan maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:32 schreef marretak het volgende:
[..]
Owwww
ik heb wel vaak trek in vrouw
maar dan lukt het niet haar binnen te krijgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schorrie Morrie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik kreeg gisteren nog wel bijna ruzie met de anesthesioloog.
Wanneer ik voor het laatst gegeten en gedronken had.
Vanochtend rond half zes twee boterhammen met gebakken ei wss mijn antwoord.
U had sinds middernacht niks meer mogen eten!
Ik: ik heb me keurig aan de regels gehouden die in de folder staan die ik kreeg van jullie!
Mopper mopper: het gaat er om dat u ook eerder kunt worden geopereerd als er een operatie uitvalt en dan zit er te kort tijd tussen het eten en de operatie..
Ik: jammer maar dan moeten jullie dat in de regels zetten en niet dit.
Daarna begon ze napruttelend het infuus maar aan te sluiten
En kreeg je ook koffie van haar?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:36 schreef DJMO het volgende:
Ik kreeg gisteren nog wel bijna ruzie met de anesthesioloog.
Wanneer ik voor het laatst gegeten en gedronken had.
Vanochtend rond half zes twee boterhammen met gebakken ei wss mijn antwoord.
U had sinds middernacht niks meer mogen eten!
Ik: ik heb me keurig aan de regels gehouden die in de folder staan die ik kreeg van jullie!
[ afbeelding ]
Mopper mopper: het gaat er om dat u ook eerder kunt worden geopereerd als er een operatie uitvalt en dan zit er te kort tijd tussen het eten en de operatie..
Ik: jammer maar dan moeten jullie dat in de regels zetten en niet dit.
Daarna begon ze napruttelend het infuus maar aan te sluiten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Na de operatie wel een ijsje, en toen ik hoorde dat ik een half uur langer moest blijven na veel geemmer nog een bekertje lauwe bouillon, toen ik zei dat ik simpelweg trek had in iets warms.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jonge blije mannenhonden zouden wellicht zeggen : succes! waarmee ze aardig proberen te zijn naar al het ongeluk enzo?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 04:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goed, al moest ik op de recovery een half uur langer blijven omdat ze tijdens een reguliere ecg dachten te zien dat m'n hart een momentje een zuurstoftekort leek te hebben. Maar de laatste ecg was gewoon in orde en toen stond ik ook binnen 20 minuten buiten.
Schedel is nog wel doof, en ik mag pas vanavond ergens douchen, omdat ik de wond nog moet ontzien. Heb toevallig bij het laatste hotel waar we zaterdag waren twee wegwerp douchemutsen meegejat uit de badkamer. Straks maar even kijken of ik een leuke gele met reflectie strepen kan vinden.
Ai ai ai wat een shit?![]()
![]()
Lijkt me juist een goed teken na een operatie.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Na de operatie wel een ijsje, en toen ik hoorde dat ik een half uur langer moest blijven na veel geemmer nog een bekertje lauwe bouillon, toen ik zei dat ik simpelweg trek had in iets warms.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bloedneus?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had dan ook serieus nergens last van. Mijn lijf steekt gewoon raar in elkaar. Zo kan ik hypergevoelig zijn voor bijwerkingen van bepaalde medicatie, maar reageert mijn lichaam nauwelijks op een narcose. Ja, ik ga wel onder zeil, maar ik ben ook zo weer wakker zonder veel bijwerkingen. Mijn oudste zoon was bij z'n laatste narcose de rest van de dag kotsmisselijk. Dat werd pas beter nadat ik een flesje lauwe cola had gegeven. Kwam de verpleging ook niet opquote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me juist een goed teken na een operatie.
Grote vriend, ik heb je gemist maat.quote:![]()
![]()
Leren kan leuk zijnquote:
maar ok info kan opeens wel later als je het niet verwacht opeens vanuit het niets door je hoofd gaan spoken?
Das wel ruk soms opeens?![]()
Herkenbaar: Ik heb dat bij de tandarts Na 6 spuiten vond hij het wel best..quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had dan ook serieus nergens last van. Mijn lijf steekt gewoon raar in elkaar. Zo kan ik hypergevoelig zijn voor bijwerkingen van bepaalde medicatie, maar reageert mijn lichaam nauwelijks op een narcose. Ja, ik ga wel onder zeil, maar ik ben ook zo weer wakker zonder veel bijwerkingen. Mijn oudste zoon was bij z'n laatste narcose de rest van de dag kotsmisselijk. Dat werd pas beter nadat ik een flesje lauwe cola had gegeven. Kwam de verpleging ook niet op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar hebben we tegenwoordig AI voor Ik heb net ook even Marretak opgezocht.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:50 schreef marretak het volgende:
[..]
Leren kan leuk zijn
maar ok info kan opeens wel later als je het niet verwacht door je hoofd gaan spoken?
Das wel ruk soms opeens?
Hoi ik ben nooit zo in de stemming voor slow pokerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hebben we tegenwoordig AI voor Ik heb net ook even Marretak opgezocht.
als je wat van me vind spit it out en anders spreek ik je ooit wel weer of nooit meer ofzo![]()
Kun je je nog herinneren dat ik december 2033 met spoed werd geopereerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herkenbaar: Ik heb dat bij de tandarts Na 6 spuiten vond hij het wel best..
Toen hielden ze me in het ziekenhuis op 4 keer oxycodon via het infuus per dag plus nog 4 keer 5 mg kortwerkende oxycodon zo nodig per dag.
Ik werd naar huis gestuurd en kreeg drie of 5 tabletjes mee uit m'n hoofd. Ik ben toen uit eigen beweging naar één keer per dag, in de avond voor het slapen gewswitcht, en nog deden ze kapot moeilijk toen ik om een herhaalrecept vroeg. Uiteindelijk wel gekregen, en van dat recept heb ik nu nog steeds een halve strip over.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik vind je juist een mooie user. Vanwaar deze uitspraak?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:53 schreef marretak het volgende:
[..]
Hoi ik ben nooit zo in de stemming voor slow poker
als je wat van me vind spit it out en anders spreek ik je ooit wel weer of nooit meer ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja weet ik nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je je nog herinneren dat ik december 2033 met spoed werd geopereerd?
Toen hielden ze me in het ziekenhuis op 4 keer oxycodon via het infuus per dag plus nog 4 keer 5 mg kortwerkende oxycodon zo nodig per dag.
Ik werd naar huis gestuurd en kreeg drie of 5 tabletjes mee uit m'n hoofd. Ik ben toen uit eigen beweging naar één keer per dag, in de avond voor het slapen gewswitcht, en nog deden ze kapot moeilijk toen ik om een herhaalrecept vroeg. Uiteindelijk wel gekregen, en van dat recept heb ik nu nog steeds een halve strip over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik jou ook...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend, ik heb je gemist maat.![]()
![]()
Hoe is het?Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Ai heeft er driequote:Op dinsdag 1 juli 2025 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind je juist een mooie user. Vanwaar deze uitspraak?
*goed mens is baas van ai
*slecht mens is baas van ai
*ai kan zelfstandig gaan en dan goed of slecht zijn?![]()
Wat een geweldige nacht was dit...Don't follow me. I am lost too
Wat heb je allemaal meegekregen van m'n laatste opname eind mei /begin juni bij de paaz en de soap rondom de ggz erna?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dikke prima, met jou dan? Goed dat je er nog bent trouwens.quote:
Voelt fris aan buiten..
Don't follow me. I am lost too
Onkruid vergaat niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima, met jou dan? Goed dat je er nog bent trouwens.Don't follow me. I am lost too
Vandaag wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:03 schreef marretak het volgende:
[..]
ja ok maar later op de dag benauwd ws?
Stervensbenauwd.Don't follow me. I am lost too
Tot zover dat je graag een vervolgbehandeling wil bij DD . En dat lijkt me heel verstandig.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal meegekregen van m'n laatste opname eind mei /begin juni bij de paaz en de soap rondom de ggz erna?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en dan te bedenken als we op een dag ooit echt gaan sterven?quote:
make my day! ik kan niet wachten!![]()
![]()
Ja dat heb je goed onthouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot zover dat je graag een vervolgbehandeling wil bij DD . En dat lijkt me heel verstandig.
Wil je de uitkomst van die soap nog horen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Wij hebben niks te klagen.quote:
Soms kan ik er niet op wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:05 schreef marretak het volgende:
[..]
en dan te bedenken als we op een dag ooit echtgaan sterven?Don't follow me. I am lost too
Gaarne.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed onthouden.
Wil je de uitkomst van die soap nog horen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag wordt het ook hier tropisch.quote:
Maar wij zitten vaak wel goed hier idd
Het scheelt vaak wel in graden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vandaag wordt het ook hier tropisch.
Maar wij zitten vaak wel goed hier idd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Absoluut ja.quote:
In het zuiden vandaag al een hittegolf..Don't follow me. I am lost too
Ik kreeg op 10 juni een appje van de regiebehandelaar dat ze bij de DD op dat moment plaats voor me hadden.quote:
Voor mij als hoogfunctionerend autist kwam dat te abrupt. Ik moest de opname op de paaz nog fatsoenlijk afronden en andere dingen regelen. Zomaar even overgeplaatst worden was geen optie. Dat begreep m'n regiebehandelaar gelukkig ook, dacht ik, en dus ging dat specifieke plekje langs me heen.
Vrijdag de 13e werd ik ontslagen uit de paaz, en de maandag erop had ik een korte evaluatie met regiebehandelaar. Toen vond ze dat ik er bijzonder goed bij zat en liet ze al doorschemeren dat ik eigenlijk tegen de spelregels van de ggz omtrent wachtlijsten had gezondigd door de opname op de paaz af te dwingen terwijl ik ook op de wachtlijst voor de afdeling dubbele diagnose in castricum stond.
donderdag 19 juni had ik dus een afspraak bij de psychiater van het fact waar ook de regiebehandelaar bijzat, en wat kreeg ik te horen?
Ik functioneerde te goed, en was lichamelijk snel genoeg hersteld bij de detox om nog langer op de wachtlijst voor de DD te blijven staan, ondanks de diagnoses ahdh, autisme, ptss, depressie en slaapproblemen plus de steeds terugkerende verslavingsproblematiek. Die plekjes op de DD zijn voor mensen waarvan de problemen tot in hun vezels zitten. Ik kon het volgens hen wel af met ambulante woonbegeleiding!
Ergo, ik ben volledig uitgeschreven bij het fact, de medicatie is overgedragen aan de huisarts, en voor de rest kan ik tot wel 14 weken wachten op ondersteuning van uit de wmo voor die woonbegeleiding.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hitteplan in werking.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Absoluut ja.
In het zuiden vandaag al een hittegolf..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer koffie..Don't follow me. I am lost too
Nee vandaagquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Iddquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Absoluut ja.
In het zuiden vandaag al een hittegolf..
Werewolf![]()
Never ending storyDon't follow me. I am lost too
Dat is niet wat je zeiquote:maar jij ook een goedemorgen Mario
Mogguhhquote:
Ik had even een WTF momentje. Hier ga je toch wel werk van maken neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kreeg op 10 juni een appje van de regiebehandelaar dat ze bij de DD op dat moment plaats voor me hadden.
Voor mij als hoogfunctionerend autist kwam dat te abrupt. Ik moest de opname op de paaz nog fatsoenlijk afronden en andere dingen regelen. Zomaar even overgeplaatst worden was geen optie. Dat begreep m'n regiebehandelaar gelukkig ook, dacht ik, en dus ging dat specifieke plekje langs me heen.
Vrijdag de 13e werd ik ontslagen uit de paaz, en de maandag erop had ik een korte evaluatie met regiebehandelaar. Toen vond ze dat ik er bijzonder goed bij zat en liet ze al doorschemeren dat ik eigenlijk tegen de spelregels van de ggz omtrent wachtlijsten had gezondigd door de opname op de paaz af te dwingen terwijl ik ook op de wachtlijst voor de afdeling dubbele diagnose in castricum stond.
donderdag 19 juni had ik dus een afspraak bij de psychiater van het fact waar ook de regiebehandelaar bijzat, en wat kreeg ik te horen?
Ik functioneerde te goed, en was lichamelijk snel genoeg hersteld bij de detox om nog langer op de wachtlijst voor de DD te blijven staan, ondanks de diagnoses ahdh, autisme, ptss, depressie en slaapproblemen plus de steeds terugkerende verslavingsproblematiek. Die plekjes op de DD zijn voor mensen waarvan de problemen tot in hun vezels zitten. Ik kon het volgens hen wel af met ambulante woonbegeleiding!
Ergo, ik ben volledig uitgeschreven bij het fact, de medicatie is overgedragen aan de huisarts, en voor de rest kan ik tot wel 14 weken wachten op ondersteuning van uit de wmo voor die woonbegeleiding.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@mario390 ,je krijgt een knuffelquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Marioquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mariogoede morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe denk je dat ik me voelde toen me dat gezegd werd? En ja, ik ga er werk van maken, maar eerst herstellen van de operatie gisteren, en de hechtingen eruit. In de tussentijd kijken of ze een plekje op de adh in zaandam hebben voor me (dagbesteding bij de paaz) zodst ik iig iets heb buiten Rob en de bezoeken aan m'n kinderen, en me dan vervolgens beraden op een klacht bij het medisch tuchtcollege.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had even een WTF momentje. Hier ga je toch wel werk van maken neem ik aan?
Want bij de lui die op de DD zitten zit het misschien wel in hun vezels, bij mij zit het in m'n dna. Ouders beide alcoholist, broer van m'n vader overleden aan wernicke korsakovv etc.
Tel daarbij op dat ik hoogfunctionerend autisme heb waarbij ik een ster ben in het camoufleren van symptomen en klachten, om maar te blijven voldoen aan de eisen van de maatschappij, en de conclusie dat mijn alcoholgebruik juist daaruit voort komt ligt voor de hand. Het fact in castricum is dus geen eens optie meer, ik moet serieus een plek hebben waar ze gespecialiseerd zijn in (hoogfunctionerend) autisme. En ik heb wellicht iets gevonden, maar die lui zitten in Groningen of all places
Mexicaanse politie vindt 383 lichamen opgestapeld in crematorium
Deel dit artikel
In de Mexicaanse stad Ciudad Juárez heeft de politie 383 lichamen gevonden in een crematorium. De lichamen lagen opgestapeld in verschillende kleine ruimtes in het gebouw. Volgens de autoriteiten lagen sommige lichamen er al meer dan vier jaar.
De zaak kwam aan het licht na meldingen van stankoverlast. Het crematorium beschikte niet over goede koelsystemen om de lichamen in te bewaren.
Meerdere lichamen zijn er zo slecht aan toe dat het erg moeilijk is om ze te identificeren. Ook zijn er op verschillende plekken in het pand lichaamsdelen gevonden.Don't follow me. I am lost too
Lekker bakkieDon't follow me. I am lost too
@FreshFruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze screenshots horen nog bij m'n verhaal hierboven.Ik heb er één en ik ben er trots op
Is niet dicht geweestquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Er zijn daar meerdere. Als het Hoog Hullen is raad ik het je af.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voelde toen me dat gezegd werd? En ja, ik ga er werk van maken, maar eerst herstellen van de operatie gisteren, en de hechtingen eruit. In de tussentijd kijken of ze een plekje op de adh in zaandam hebben voor me (dagbesteding bij de paaz) zodst ik iig iets heb buiten Rob en de bezoeken aan m'n kinderen, en me dan vervolgens beraden op een klacht bij het medisch tuchtcollege.
Want bij de lui die op de DD zitten zit het misschien wel in hun vezels, bij mij zit het in m'n dna. Ouders beide alcoholist, broer van m'n vader overleden aan wernicke korsakovv etc.
Tel daarbij op dat ik hoogfunctionerend autisme heb waarbij ik een ster ben in het camoufleren van symptomen en klachten, om maar te blijven voldoen aan de eisen van de maatschappij, en de conclusie dat mijn alcoholgebruik juist daaruit voort komt ligt voor de hand. Het fact in castricum is dus geen eens optie meer, ik moet serieus een plek hebben waar ze gespecialiseerd zijn in (hoogfunctionerend) autisme. En ik heb wellicht iets gevonden, maar die lui zitten in Groningen of all places“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:29 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruitHad ik al gelezen. zeer interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze screenshots horen nog bij m'n verhaal hierboven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.autismecentru(...)leeft%20en%20ervaartquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik al gelezen. zeer interessant.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gaat niet meer dicht...quote:Don't follow me. I am lost too
Verschillende mensen die ik al langer dan 10 jaar ken, geven als reactie dat dat typerend mij is wat daar omschreven wordt. Was best een eye opener.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik al gelezen. zeer interessant.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat een toeval nu ik er weer ben.quote:
SwJ wil het proberenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
geloof wel,sonst is vannacht weer ruzie
Als het goed gaat
Blijft het open
Als het fout gaat….Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Afgelopen nacht was het best wel gezellig, voor zover ik dat meekreeg met de pijn in m'n kop en keel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
SwJ wil het proberen
Als het goed gaat
Blijft het open
Als het fout gaat….Ik heb er één en ik ben er trots op
goede beteringquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het best wel gezellig, voor zover ik dat meekreeg met de pijn in m'n kop en keel.![]()
![]()
Er was heel geen ruzie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank Mario, gaat wel een paar dagen duren, over twee weken moeten de hechtingen eruit, dus ben nog wel even zoet. Gelukkig is er paracetamol.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
mandeln heruit?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank Mario, gaat wel een paar dagen duren, over twee weken moeten de hechtingen eruit, dus ben nog wel even zoet. Gelukkig is er paracetamol.![]()
Je had wel een strak schema trouwens.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank Mario, gaat wel een paar dagen duren, over twee weken moeten de hechtingen eruit, dus ben nog wel even zoet. Gelukkig is er paracetamol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede vakantie gehad?quote:Don't follow me. I am lost too
Nee, ik had een plekje op m'n achterhoofd. Daar waren een paar bloedvaatjes gaan samenklitten. De chirurg omschreef het nog het beste als een spatader (die je normaal in je benen hebt) maar dan op m'n hoofdhuid. Dat hebben ze nu operatief weggehaald.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja het was tot op de dag gepland. Ook mede dankzij de psychiater van de paaz, die wel begreep hoe belangrijk een strakke planning waar ik blind op kan varen voor me is. Dat het fact daar dwars doorheen dendert en me dan maar aan de kant zet omdat ik niet op hun commando kan veranderen van plannen (dit was namelijk al plan b!) kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had wel een strak schema trouwens.Ik heb er één en ik ben er trots op
oh manquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik had een plekje op m'n achterhoofd. Daar waren een paar bloedvaatjes gaan samenklitten. De chirurg omschreef het nog het beste als een spatader (die je normaal in je benen hebt) maar dan op m'n hoofdhuid. Dat hebben ze nu operatief weggehaald.![]()
![]()
Thailand was echt leuk, daarna naar Australië een maand, Nog even de route 66 gedaan en daarna via Cuba, Brasil en Columbia de 6 maanden volgemaakt. En ook nog naar Ibiza geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Picsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thailand was echt leuk, daarna naar Australië een maand, Nog even de route 66 gedaan en daarna via Cuba, Brasil en Columbia de 6 maanden volgemaakt. En ook nog naar Ibiza geweest.
Geenquote:hoor. Ben blij dat het nu weg is
??quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: