Altijd goedquote:
Die worm pakt jou in je Arschfotze. Gewoon omdat het kan.quote:
hoe op zo perversquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die worm pakt jou in je Arschfotze. Gewoon omdat het kan.
Dat moet je hem vragen. Ik weet niet waarom hij dat doet. Als je de hele avond aan het posten was geweest, dan had hij DTS wél op slot gegooid. Maar toen hij je niet zag dacht ‘ie, laat ik Mario eens naaien. Nu loopt iedereen uit op jou.quote:
Ajaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook echt jouw type.
Killemquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Nu heb je Pimmel im Arschfotze en lacht die worm je uit.
Welk trauma?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:00 schreef marretak het volgende:
[..]
Ajais haar persoonlijke trauma uitgebeeld in foto acteren?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:05 schreef marretak het volgende:
[..]
In mijn ogen spreekt de foto erg een aura uit van klem zitten?
Maar moet je dan per se meedoen met blowen? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij blowt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:11 schreef marretak het volgende:
Ik blow nooit zoveel en mn ene maatje had gevoel dat ik hem daardoor in de steek liet door niet mee te blowen en zei hij bijtend en laagdunkend zo van "ja mattetak? die is genezen" , alsof ik de here Jezus gisteren had ontdekt?
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem afquote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar moet je dan per se meedoen met blowen? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij blowt?
Maar moet je dan per se meedoen met inbreken? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij inbreekt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:14 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem af
Waar wilde je inbreken en heb je het toen maar alleen gedaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:14 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem af
Of z’n vriendin neuken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Maar moet je dan per se meedoen met inreken? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij inbreekt?
Lol ik durfde niet alleen er was een gat in de muur van de kleuterschool en er stond een cheap ass klein tv tje endie wilde ik graag hebben om op mn slaapkamer neer te zetten maar ok mn pa had zat geld dus ik had gewoon mn pa om tv kunnen vragen maar dat lampje ging niet branden ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar wilde je inbreken en heb je het toen maar alleen gedaan?
Een echte man pakt gewoon wat hij wil. Kleine baas was je al op je 10e.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:17 schreef marretak het volgende:
[..]
Lol ik durfde niet alleen er was een gat in de muur van de kleuterschool en er stond een cheap ass klein tv tje endie wilde ik graag hebben om op mn slaapkamer neer te zetten maar ok mn pa had zat geld dus ik had gewoon mn pa om tv kunnen vragen maar dat lampje ging niet branden ofzo
Ja of ggz inn 80ies zet een valstrik ala valkuil en met lekker nifty tvtje als lok aas middel want als ik dan tv steel komt opeens politie en hebben de plaatselijke ggz mensen mij aan een lijntje zitten?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een echte man pakt gewoon wat hij wil. Kleine baas was je al op je 10e.
Nee joh, in de jaren ‘80 kon dat gewoon. Vroeger rende je gewoon weg voor de politie en konden ze je nooit meer vinden. Dat gaat tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:21 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja of ggz inn 80ies zet een valstrik ala valkuil en met lekker nifty tvtje als lok aas middel want als ik dan tv steel komt opeens politie en hebben de plaatselijke ggz mensen mij aan een lijntje zitten?
Ggz heb je ook politieke strijd van binnen in en ook heb je soms pedos die bij ggz werken met intresse in kids en die kunnen dan het kind richting ggz lokken?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, in de jaren ‘80 kon dat gewoon. Vroeger rende je gewoon weg voor de politie en konden ze je nooit meer vinden. Dat gaat tegenwoordig niet meer.
Daarom altijd glasscherven en scheermesjes in je kont bewaren. Als zo’n pedo je dan probeert te neuken is ‘ie de lul.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:25 schreef marretak het volgende:
[..]
Ggz heb je ook politieke strijd van binnen in en ook heb je soms pedos die bij ggz werken met intresse in kids en die kunnen dan het kind richting ggz lokken?
Niet zeuren maar zuipen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:28 schreef marretak het volgende:
Mmmm heb wijn maar ik heb trek in pils
ai ai ai, luxe problemen maar ok is toch zout?
Mind over matter. Je kunt het.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:31 schreef marretak het volgende:
[..]
Trek hebben
den trek kan je zelden ontkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |