SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sorry. Ik verveel me
Well, life can be a riot
+1quote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ja voedselquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh jij let op andere dingen dan ik op zo'n plaatje![]()
Al viel het gebit me ook wel op
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Eigenlijk vind ik dit een zeer onvriendelijke TT
Naast het feit dat het geen felicitatie TT is
En het rondenummer niet kloptDus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Die dubbel Z niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja voedsel![]()
Al viel het gebit me ook wel opHey there sunshine lift my heart
Nummer van't spel klopt nog steeds. En de term poepchinees slaat bij mij op 't feit dat ik Chinees heb gegeten en alleen maar loop te winden
Well, life can be a riot
Jaquote:Well, life can be a riot
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, niets is met een z geschreven in die afbee...oooohhhhhhh.
Hey there sunshine lift my heart
Zzwabberquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, niets is met een z geschreven in die afbee...oooohhhhhhh.
Wist niet dat jullie van zulke nachtbrakers warenHey there sunshine lift my heart
Alleen als ik vroeg m'n bed uit wil de volgende dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wist niet dat jullie van zulke nachtbrakers waren
🐙![]()
Regelmatig, ik hou van de nacht
Maar moet nu wel weer een slaappoging doen![]()
Niet te doen in dit weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als ik vroeg m'n bed uit wil de volgende dag.Hey there sunshine lift my heart
Die snap ik wel
Ik ga morgen weinig doenHey there sunshine lift my heart
Hier ook warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het Land van Ooit is in diepe rouw. De zwarte ridder, gespeeld door de Poolse stuntman Radek Kulon, is dood. In de nacht van zondag op maandag bezweek de 31-jarige acteur in het ziekenhuis aan zijn verwondingen die hij vrijdag opliep tijdens de laatste vechtscène van het riddertoernooi waarin hij dagelijks optrad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pijn in m'n strot en koppijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb liever wat paracetamol als je het goed vindIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan pak ik ze zelf wel
Riddergranietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
Gestorven in het harnas. Wat een held.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plek op m'n achterhoofd voelt nog steeds doof aan. Vraag me af hoeveel opiaten de chirurg heeft gebruikt
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb overigens meer pijn in m'n hand / pols dan aan de operatie wond. Ze hebben drie keer moeten prikken voor het infuus redelijk pijnloos in m'n arm zat, omdat ze tegenwoordig liever niet meer in je elleboog prikken. Ik heb nauwelijks vlees op de botjes van m'n handen, dus ik heb liggen vloeken en janken van de pijn toen ze perse in m'n pols wilden prikken. De idioten.Ik heb er één en ik ben er trots op
En nu ga ik verder dromen over grotchampignons die alleen zichtbaar zijn als je een roodlicht camera bij je hebt die een bepaalde lichtsterkte heeft.
Doe @SwJ de groeten
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: