SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Sorry. Ik verveel me
Well, life can be a riot
Ja voedselquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh jij let op andere dingen dan ik op zo'n plaatje![]()
Al viel het gebit me ook wel op
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Eigenlijk vind ik dit een zeer onvriendelijke TT
Naast het feit dat het geen felicitatie TT is
En het rondenummer niet kloptDus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Die dubbel Z niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja voedsel![]()
Al viel het gebit me ook wel opHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 5: Nog 999 Redenen om te Klikken![]()
Nummer van't spel klopt nog steeds. En de term poepchinees slaat bij mij op 't feit dat ik Chinees heb gegeten en alleen maar loop te winden
Well, life can be a riot
Jaquote:Well, life can be a riot
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, niets is met een z geschreven in die afbee...oooohhhhhhh.
Hey there sunshine lift my heart
Zzwabberquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, niets is met een z geschreven in die afbee...oooohhhhhhh.
Wist niet dat jullie van zulke nachtbrakers warenHey there sunshine lift my heart
Alleen als ik vroeg m'n bed uit wil de volgende dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wist niet dat jullie van zulke nachtbrakers waren
🐙![]()
Regelmatig, ik hou van de nacht
Maar moet nu wel weer een slaappoging doen![]()
Niet te doen in dit weerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen als ik vroeg m'n bed uit wil de volgende dag.Hey there sunshine lift my heart
Die snap ik wel
Ik ga morgen weinig doenHey there sunshine lift my heart
Hier ook warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het Land van Ooit is in diepe rouw. De zwarte ridder, gespeeld door de Poolse stuntman Radek Kulon, is dood. In de nacht van zondag op maandag bezweek de 31-jarige acteur in het ziekenhuis aan zijn verwondingen die hij vrijdag opliep tijdens de laatste vechtscène van het riddertoernooi waarin hij dagelijks optrad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pijn in m'n strot en koppijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb liever wat paracetamol als je het goed vindIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan pak ik ze zelf wel
Riddergranietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
Gestorven in het harnas. Wat een held.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Plek op m'n achterhoofd voelt nog steeds doof aan. Vraag me af hoeveel opiaten de chirurg heeft gebruikt
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb overigens meer pijn in m'n hand / pols dan aan de operatie wond. Ze hebben drie keer moeten prikken voor het infuus redelijk pijnloos in m'n arm zat, omdat ze tegenwoordig liever niet meer in je elleboog prikken. Ik heb nauwelijks vlees op de botjes van m'n handen, dus ik heb liggen vloeken en janken van de pijn toen ze perse in m'n pols wilden prikken. De idioten.Ik heb er één en ik ben er trots op
En nu ga ik verder dromen over grotchampignons die alleen zichtbaar zijn als je een roodlicht camera bij je hebt die een bepaalde lichtsterkte heeft.
Doe @SwJ de groeten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 36 / +0 / +36 / 10 / 18
2. loveislikeakiss / 28 / +0 / +28 / 21 / 26
3. MizzezAmy / 7 / +0 / +7 / 9 / 11
4. DJMO / 5 / +0 / +5 / 4 / 11
5. Fogel / 4 / +0 / +4 / 17 / 20
6. DeZwabber / 4 / +0 / +4 / 4 / 8
7. Dr.Mikey / 2 / +0 / +2 / 4 / 7
8. Grotetijd / 2 / +0 / +2 / 4 / 6
9. HappyCharly / 1 / +0 / +1 / 1 / 3
10. Koen66 / 0 / +0 / +0 / 6 / 8
11. gebrokenglas / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
12. hemarookworst / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
13. marc0871 / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
14. mario390 / 0 / +0 / +0 / 2 / 2Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HeerlikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die worm pakt jou in je Arschfotze. Gewoon omdat het kan.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoe op zo perversquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die worm pakt jou in je Arschfotze. Gewoon omdat het kan.![]()
Dat moet je hem vragen. Ik weet niet waarom hij dat doet. Als je de hele avond aan het posten was geweest, dan had hij DTS wél op slot gegooid. Maar toen hij je niet zag dacht ‘ie, laat ik Mario eens naaien. Nu loopt iedereen uit op jou.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ajaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook echt jouw type.is haar persoonlijke trauma uitgebeeld in foto acteren?
![]()
Killemquote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
Nu heb je Pimmel im Arschfotze en lacht die worm je uit.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Welk trauma?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:00 schreef marretak het volgende:
[..]
Ajais haar persoonlijke trauma uitgebeeld in foto acteren?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:05 schreef marretak het volgende:
[..]
In mijn ogen spreekt de foto erg een aura uit van klem zitten?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik blow nooit zoveel en mn ene maatje had gevoel dat ik hem daardoor in de steek liet door niet mee te blowen en zei hij bijtend en laagdunkend zo van "ja mattetak? die is genezen" , alsof ik de here Jezus gisteren had ontdekt?
Voor mij was het gewoon doodsimpel : mwaaagh niet zo een zin in spacen!![]()
Maar moet je dan per se meedoen met blowen? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij blowt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:11 schreef marretak het volgende:
Ik blow nooit zoveel en mn ene maatje had gevoel dat ik hem daardoor in de steek liet door niet mee te blowen en zei hij bijtend en laagdunkend zo van "ja mattetak? die is genezen" , alsof ik de here Jezus gisteren had ontdekt?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem afquote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar moet je dan per se meedoen met blowen? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij blowt?![]()
Maar moet je dan per se meedoen met inbreken? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij inbreekt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:14 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem af![]()
Waar wilde je inbreken en heb je het toen maar alleen gedaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:14 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik had keer zelfde maar dan keer met maatje toen ik 10 ofzo was en ik voorstelde om in te breken en hij zei nee en toen keurde ik hem afProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Of z’n vriendin neuken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Maar moet je dan per se meedoen met inreken? Kan je niet gewoon een biertje of colaatje drinken als hij inbreekt?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lol ik durfde niet alleen er was een gat in de muur van de kleuterschool en er stond een cheap ass klein tv tje endie wilde ik graag hebben om op mn slaapkamer neer te zetten maar ok mn pa had zat geld dus ik had gewoon mn pa om tv kunnen vragen maar dat lampje ging niet branden ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar wilde je inbreken en heb je het toen maar alleen gedaan?![]()
![]()
Een echte man pakt gewoon wat hij wil. Kleine baas was je al op je 10e.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:17 schreef marretak het volgende:
[..]
Lol ik durfde niet alleen er was een gat in de muur van de kleuterschool en er stond een cheap ass klein tv tje endie wilde ik graag hebben om op mn slaapkamer neer te zetten maar ok mn pa had zat geld dus ik had gewoon mn pa om tv kunnen vragen maar dat lampje ging niet branden ofzoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja of ggz inn 80ies zet een valstrik ala valkuil en met lekker nifty tvtje als lok aas middel want als ik dan tv steel komt opeens politie en hebben de plaatselijke ggz mensen mij aan een lijntje zitten?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een echte man pakt gewoon wat hij wil. Kleine baas was je al op je 10e.![]()
Nee joh, in de jaren ‘80 kon dat gewoon. Vroeger rende je gewoon weg voor de politie en konden ze je nooit meer vinden. Dat gaat tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:21 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja of ggz inn 80ies zet een valstrik ala valkuil en met lekker nifty tvtje als lok aas middel want als ik dan tv steel komt opeens politie en hebben de plaatselijke ggz mensen mij aan een lijntje zitten?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ggz heb je ook politieke strijd van binnen in en ook heb je soms pedos die bij ggz werken met intresse in kids en die kunnen dan het kind richting ggz lokken?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, in de jaren ‘80 kon dat gewoon. Vroeger rende je gewoon weg voor de politie en konden ze je nooit meer vinden. Dat gaat tegenwoordig niet meer.![]()
Daarom altijd glasscherven en scheermesjes in je kont bewaren. Als zo’n pedo je dan probeert te neuken is ‘ie de lul.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:25 schreef marretak het volgende:
[..]
Ggz heb je ook politieke strijd van binnen in en ook heb je soms pedos die bij ggz werken met intresse in kids en die kunnen dan het kind richting ggz lokken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet zeuren maar zuipen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:28 schreef marretak het volgende:
Mmmm heb wijn maar ik heb trek in pils
ai ai ai, luxe problemen maar ok is toch zout?
Geen keus,door de neus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mind over matter. Je kunt het.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 03:31 schreef marretak het volgende:
[..]
Trek hebben
den trek kan je zelden ontkennen?Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: