Dikke prima, met jou dan? Goed dat je er nog bent trouwens.quote:
Onkruid vergaat niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima, met jou dan? Goed dat je er nog bent trouwens.
Vandaag wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:03 schreef marretak het volgende:
[..]
ja ok maar later op de dag benauwd ws?
Tot zover dat je graag een vervolgbehandeling wil bij DD . En dat lijkt me heel verstandig.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal meegekregen van m'n laatste opname eind mei /begin juni bij de paaz en de soap rondom de ggz erna?
en dan te bedenken als we op een dag ooit echt gaan sterven?quote:
Ja dat heb je goed onthouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot zover dat je graag een vervolgbehandeling wil bij DD . En dat lijkt me heel verstandig.
Wij hebben niks te klagen.quote:
Soms kan ik er niet op wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:05 schreef marretak het volgende:
[..]
en dan te bedenken als we op een dag ooit echtgaan sterven?
Gaarne.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed onthouden.
Wil je de uitkomst van die soap nog horen?
Vandaag wordt het ook hier tropisch.quote:
Het scheelt vaak wel in graden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vandaag wordt het ook hier tropisch.
Maar wij zitten vaak wel goed hier idd
Absoluut ja.quote:
Ik kreeg op 10 juni een appje van de regiebehandelaar dat ze bij de DD op dat moment plaats voor me hadden.quote:
Hitteplan in werking.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Absoluut ja.
In het zuiden vandaag al een hittegolf..
Nee vandaagquote:
Iddquote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Absoluut ja.
In het zuiden vandaag al een hittegolf..
Dat is niet wat je zeiquote:
Mogguhhquote:
Ik had even een WTF momentje. Hier ga je toch wel werk van maken neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kreeg op 10 juni een appje van de regiebehandelaar dat ze bij de DD op dat moment plaats voor me hadden.
Voor mij als hoogfunctionerend autist kwam dat te abrupt. Ik moest de opname op de paaz nog fatsoenlijk afronden en andere dingen regelen. Zomaar even overgeplaatst worden was geen optie. Dat begreep m'n regiebehandelaar gelukkig ook, dacht ik, en dus ging dat specifieke plekje langs me heen.
Vrijdag de 13e werd ik ontslagen uit de paaz, en de maandag erop had ik een korte evaluatie met regiebehandelaar. Toen vond ze dat ik er bijzonder goed bij zat en liet ze al doorschemeren dat ik eigenlijk tegen de spelregels van de ggz omtrent wachtlijsten had gezondigd door de opname op de paaz af te dwingen terwijl ik ook op de wachtlijst voor de afdeling dubbele diagnose in castricum stond.
donderdag 19 juni had ik dus een afspraak bij de psychiater van het fact waar ook de regiebehandelaar bijzat, en wat kreeg ik te horen?
Ik functioneerde te goed, en was lichamelijk snel genoeg hersteld bij de detox om nog langer op de wachtlijst voor de DD te blijven staan, ondanks de diagnoses ahdh, autisme, ptss, depressie en slaapproblemen plus de steeds terugkerende verslavingsproblematiek. Die plekjes op de DD zijn voor mensen waarvan de problemen tot in hun vezels zitten. Ik kon het volgens hen wel af met ambulante woonbegeleiding!
Ergo, ik ben volledig uitgeschreven bij het fact, de medicatie is overgedragen aan de huisarts, en voor de rest kan ik tot wel 14 weken wachten op ondersteuning van uit de wmo voor die woonbegeleiding.
@mario390 ,je krijgt een knuffelquote:
Marioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mariogoede morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe denk je dat ik me voelde toen me dat gezegd werd? En ja, ik ga er werk van maken, maar eerst herstellen van de operatie gisteren, en de hechtingen eruit. In de tussentijd kijken of ze een plekje op de adh in zaandam hebben voor me (dagbesteding bij de paaz) zodst ik iig iets heb buiten Rob en de bezoeken aan m'n kinderen, en me dan vervolgens beraden op een klacht bij het medisch tuchtcollege.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had even een WTF momentje. Hier ga je toch wel werk van maken neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze screenshots horen nog bij m'n verhaal hierboven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Is niet dicht geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |