Ondersteund nog wel,quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:10 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Eens hoor.
Het lijkt wel of ze ondersteund wordt.
Vind het geen prettig gezicht. Hopelijk krijgt ze veel liefde en de juiste zorg.
Ze oogt vrijwel altijd vermoeid op foto’s, of althans niet vrolijk (wat ik hier wéér voorbij hoorde komen ook). Dat is gewoon hoe haar standaard gezicht is. En misschien was ze ook wel vermoeid en had ze de avond ervoor een feestje gehad of slecht geslapen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nou dit! Ze oogt ook echt vermoeid op de foto’s. Ik vond het gezeik op haar altijd onzinnig, maar ik hoop idd dat de mensen om haar heen haar goed in de gaten houden.
Dit dus. Je kunt de Alexia van nu toch niet vergelijken met een Alexia van onder de 16 jaar,quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Plus dat ze met koningsdag 2021 (toen ze nog 16 moest worden) ook al zeer slanke benen had.
Inmiddels de pubervetjes weg en regelmatig sporten en dan krijg je dat als je bouw als de hare is.
Maar mijn God, al 20 jaar gezeik over de bouw van Amalia, met allerlei bizarre beledigingen, en nou zou Alexia ineens "te mager" zijn?
Man, man, man, de 3 prinsessen hebben niet alleen allemaal een verschillend uiterlijk, ze hebben ook allemaal een andere bouw, en het een is niet per definitie gezonder of slechter dan het ander.
Het is net als bij WA en zijn broers:
De oudste is duidelijk een Van Oranje (Beatrix/WA), en is de troonopvolger (WA/Amalia)
De tweede is duidelijk het kind van de partner (Claus/Maxima) en is de reserve (Friso/Alexia)
De derde is een mix van beide ouders, en hoeft happy go lucky helemaal niets:
Beatrix/Claus: Constantijn
WA/Maxima: Ariane
Een deel (ook op X) valt echt aan, een ander deel is eerder bezorgd.quote:Op maandag 1 september 2025 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
Jeetje al die vrouwen die Alexia aanvallen op haar uiterlijk
Tuurlijk, en ook helemaal terecht.quote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef vencodark het volgende:
Tja, zelfs als het mentaal of lichamelijk niet goed met haar gaat, houden ze dat toch binnen de Koninklijke deuren.
Ik denk niet dat dat het is. Ik denk dat als hij zijn afscheert hij er een stuk beter uit zal zien. Ik zie dat ook wel eens bij collega's. Dan laten ze hun baard staan, dan denk ik, man, wat doe je jezelf aan. Dat effect zie je ook bij onze koning. Hij moet het natuurlijk verder helemaal zelf weten.quote:Op maandag 1 september 2025 06:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wim-Lex komt net een kroegentocht uitgerold?
Ik vind het eigenlijk wel leuk ditquote:Op maandag 1 september 2025 14:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is. Ik denk dat als hij zijn afscheert hij er een stuk beter uit zal zien. Ik zie dat ook wel eens bij collega's. Dan laten ze hun baard staan, dan denk ik, man, wat doe je jezelf aan. Dat effect zie je ook bij onze koning. Hij moet het natuurlijk verder helemaal zelf weten.
Tja, daar kan ik als heteroman erg moeilijk over oordelen. Ik vond Willem-Alexander onverzorgd overkomen bij dat Formule-1-gebeuren.quote:Op maandag 1 september 2025 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk ditHet is niet erg koninklijk, maar wel wat mannelijker ofzo.
God, dalijk begint het gezeur dat ze dunne polsjes heeftquote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef deedeetee het volgende:
Ze ziet er prima uit, haar vader daarentegen...... Ik heb die baard altijd erg lelijk gevonden. Het staat hem niet.
[ afbeelding ]
Welnee polsen zien er normaal uit, doelde meer op haar gezichtsuitdrukking. Vriendelijk en gewoon en zoquote:Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
God, dalijk begint het gezeur dat ze dunne polsjes heeftVoordat iemand daar over begint, ik heb ook altijd dunne polsen en handen gehad en ik ben verder prima gezond.
Pics van je polsenquote:Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
God, dalijk begint het gezeur dat ze dunne polsjes heeftVoordat iemand daar over begint, ik heb ook altijd dunne polsen en handen gehad en ik ben verder prima gezond.
Gerard heeft zijn hand om Amalia heen maar dan 3 vingers ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 18:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Zijn deze foto's nou echt of geshopt? De proporties en belichting lijken niet te kloppen, behalve bij die van Alexia en Ariane.
[ afbeelding ]
Lekker wazig op de achtergrond
[ afbeelding ]
Zijn dat nou zijn vingers in haar zij?
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel,quote:Op maandag 1 september 2025 14:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik als heteroman erg moeilijk over oordelen. Ik vond Willem-Alexander onverzorgd overkomen bij dat Formule-1-gebeuren.
Zeer slecht genomen foto dit. De focus ligt op rechtsvoor ipv op de hele fotoquote:Op maandag 1 september 2025 18:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Zijn deze foto's nou echt of geshopt? De proporties en belichting lijken niet te kloppen, behalve bij die van Alexia en Ariane.
Lekker wazig op de achtergrond
[ afbeelding ]
Ik wilde hetzelfde zeggen,quote:Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de baard nu tegenwoordig wel wat rommeliger ogen, maar tegelijkertijd nog steeds erg leuk. Gewoon lekker eigenwijs doen wat je leuk vindt. Niet dat strak geschoren gezicht.quote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef deedeetee het volgende:
Ze ziet er prima uit, haar vader daarentegen...... Ik heb die baard altijd erg lelijk gevonden. Het staat hem niet.
[ afbeelding ]
Ik had het over mannelijkheid waar ik niet over kan oordelen. Daar heb ik geen gevoel voor omdat ik daar niet op val. Ik vind alleen die baard vreselijk.quote:
Ik ook,quote:Op maandag 1 september 2025 22:18 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het over mannelijkheid waar ik niet over kan oordelen. Daar heb ik geen gevoel voor omdat ik daar niet op val. Ik vind alleen die baard vreselijk.
Ik ben #teambaardquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,. Want seksuele oriëntatie staat toch los van het wel of niet kunnen zien of iemand mannelijker overkomt? Ik neem aan dat jij iemand als Johnny Depp of Brad Pitt of weet ik het ook mannelijker vind lijken dan ene Timothée Chalamet,
. Net zoals ik kan zien of ik het ene wichie er vrouwelijker uit vind zien dan het andere wichie.
Ze zegt niet dat zijn leuter er beter uitziet waarover je dan moet oordelen,. Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Mannelijker of niet,? Een baard? Hoewel ik het wel eens ben dat die tijdens de F1 wat rommelig was.
[ afbeelding ]
Ik hoop heel erg van niet want dat was de bedoeling helemaal niet.quote:
Neeeee, het was niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg van niet want dat was de bedoeling helemaal niet.![]()
* deedeetee heeft nu spijt er iets van gezegd te hebben.....
Dat klopt. Ik vraag me ook altijd af wat mijn vriendin in me ziet, en dat vraag ik haar ook wel eens. Ik om me heen, of ik hoef alleen maar televisie te kijken, en ik zie er veel mannen die er een stuk beter uitzien dan ik. Dan vraag ik mijn vriendin vragen recht op de vrouw af, en dan zegt ze dingen als "die vind ik helemaal niet knap", of "met die zou ik nooit willen omgaan". Blijkbaar gaat het andersom ook, want ik krijg ook wel eens zulke vragen van haar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Ja, daar is de baard top!quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,. Want seksuele oriëntatie staat toch los van het wel of niet kunnen zien of iemand mannelijker overkomt? Ik neem aan dat jij iemand als Johnny Depp of Brad Pitt of weet ik het ook mannelijker vind lijken dan ene Timothée Chalamet,
. Net zoals ik kan zien of ik het ene wichie er vrouwelijker uit vind zien dan het andere wichie.
Ze zegt niet dat zijn leuter er beter uitziet waarover je dan moet oordelen,. Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Mannelijker of niet,? Een baard? Hoewel ik het wel eens ben dat die tijdens de F1 wat rommelig was.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:58 schreef Ronaldussen het volgende:
filiaalmanager van een verzekeringsmaatschappij
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij in de paddock (wat dat ook zijn mogequote:Op dinsdag 2 september 2025 10:13 schreef Leandra het volgende:
Hij kwam met prima gekamde haren aan bij de F1, maar die wilde foto is volgens mij na de race, en gezien ze op de paddock leken te staan, van een circuit aan zee, is zijn haar gewoon tijdens de race in de war geraakt.
Hij ziet er ook uit alsof hij zich niet goed ingesmeerd had en verbrand is.
Maar goed, als we nu over duidelijk verwaaide foto's al gaan roepen dat mensen er niet netjes genoeg uitzien....
Dat wil ik zien ... lijkt op judo-greep?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef sportfreak het volgende:
Katharine Worsley, de hertogin van Kent, is overleden, ze was met 92 jaar het oudste nog levende lid van de Britse koninklijke familie.
Ze was vooral bekend van Wimbledon, waar ze jarenlang de prijs uitreikte aan de winnares. Beroemd is haar emotionele troost aan de Tsjechische tennisster Jana Novotna na een verloren Wimbledon-finale in 1993. Het iconische beeld van de hertogin die Novotna op de schouder nam, is een van de meest bekende momenten in de Wimbledon-geschiedenis.
De laatste jaren verscheen ze al niet meer in het openbaar.
[ afbeelding ]
[ x ]
Niet zo ingewikkeld:quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wil ik zien ... lijkt op judo-greep?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/4PuBnsM7NHnmK6btZ8ZwvQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTE3ODc7Y2Y9d2VicA--/https://media.zenfs.com/e(...)43ad9fbdb]afbeelding[/url] ]
Mijn punt moge duidelijk zijn,quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, daar is de baard top!![]()
Overigens zijn Johnny en Brad echt +- 30 jaar ouder dan Timoteeeéééé, dus die vergelijking vind ik moeilijk.
Is 'wichie' brabants? Nooit van gehoord.![]()
Hallo, Noord-Nederland. Groningen wordt het ook gebruikt,quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:58 schreef Ronaldussen het volgende:
Wichie is Drenths, maar komt sowieso wel in een groot deel van oost-Nederland voor.
Met baard vind ik WA er ook beter uitzien, al hou ik totaal niet van baarden. Zonder baard ziet hij eruit als een filiaalmanager van een verzekeringsmaatschappij. Niks mis mee, maar met baard straalt hij toch meer koninklijke autoriteit uit, vind ik
Hup hup, komop Arrejaan (het klonk Brabantsquote:Op zondag 7 september 2025 21:42 schreef sportfreak het volgende:
Prinses Ariane zwom vandaag mee met Amsterdam City Swim om geld op te halen voor onderzoek naar ALS. Haar ouders stonden langs de kant om haar aan te moedigen en na 50 minuten zwemmen mocht ze haar medaille in ontvangst nemen.
[ twitter ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja Maxima heeft dat ook gedaan inderdaadquote:Op zondag 7 september 2025 22:20 schreef bloempje-moi het volgende:
Maxima deed dit in 2012 ook. Ik vind het ook een prestatie. En dan filmen en toejuichen met dat hondje erbij 🥰
https://www.ad.nl/show/ex(...)te-brengen~a326da10/quote:Losbandig, vulgair, onbeschoft en een notoire wanbetaler. Sarah Ferguson (65), de ex-vrouw van Prins Andrew, bezorgt het Britse Koninklijk Huis meer ellende dan iemand kon vermoeden. Een recent boek schetst een ontluisterend beeld.
Ik heb dit artikel gisteren gelezen en tot mijn verbazing stond daarin dat zij weer samenwoont met Andrewquote:Op maandag 8 september 2025 16:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ex(...)te-brengen~a326da10/
Dat is al jaren zo. Volgens mij niet romantisch.quote:Op maandag 8 september 2025 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit artikel gisteren gelezen en tot mijn verbazing stond daarin dat zij weer samenwoont met Andrew
Er is inderdaad geen sprake van een liefdesrelatie, maar het verbaasde mij, blijkbaar is dit nieuws langs me heen gegaan.quote:Op maandag 8 september 2025 17:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Volgens mij niet romantisch.
quote:De Belgische prins Laurent heeft erkend dat hij een zoon heeft met Iris Vandenkerckhove, beter bekend als zangeres Wendy Van Wanten. Zijn broer, koning Filip, meldt dit dinsdag aan het Belgische persbureau Belga.
"Met dit bericht erken ik de biologische vader te zijn van Clement Vandenkerckhove. De afgelopen jaren hebben wij hierover open en eerlijk gesproken", aldus Laurent. Hij noemt de verklaring "het resultaat van gezamenlijk overleg" en gebaseerd op "begrip en respect voor de betrokkenen".
Clement, inmiddels 25 jaar oud, werd geboren voordat Laurent zich verloofde met zijn huidige echtgenote prinses Claire. Het Belgische hof laat aan persbureau Belga weten niet te reageren op het nieuws.
De bekendmaking komt volgens Belgische media onverwacht. Ook is het onduidelijk waarom deze verklaring nu komt. Belgische media wijzen erop dat Clement in 2021 in het televisieprogramma Het Huis nog ontkende dat Laurent zijn vader was.
De vader van prins Laurent, de gepensioneerde koning Albert, heeft ook een buitenechtelijk kind: dochter Delphine. Zij mag zich sinds 2020 prinses Delphine noemen.
Wel in SHOquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of dit nieuws is.... 🙄
[..]
Ze gaat in Amsterdam wonen en er rechten studeren. Vandaar de uitnodiging.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:03 schreef Jojoke het volgende:
Amalia had vandaag een lunch met Amsterdammers op uitnodiging van Halsema.
https://www.anpfoto.nl//search.pp?eventid=9556316
#doesliefquote:Op zaterdag 13 september 2025 02:55 schreef LatteMasijato het volgende:
Ik vind Amalia echt een ontzettende kaktut
quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of dit nieuws is.... 🙄
[..]
Ik denk dat het meer is dat het niet nieuw isquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 02:55 schreef LatteMasijato het volgende:
Nou, dan zal Amalia het zondee jou moeten stellen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:10 schreef LatteMasijato het volgende:
[..]
Ik ben bloed serieus, vind er niks grappigs aan
Ja ik houd gewoon van kaktutjes.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kan iemand mij dit uitleggen?
Krijgen we misschien weer een staatshoofd van niveau in plaats van die proleet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 02:55 schreef LatteMasijato het volgende:
@Politiequote:Op zaterdag 13 september 2025 02:55 schreef LatteMasijato het volgende:
Was ze vorig jaar niet aan het stoeien met haar handschoen en protocol daarvan? Ik dacht dat protocol voorschrijft dat je moet zwaaien zonder handschoen...quote:
Dan doet de rest het foutquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was ze vorig jaar niet aan het stoeien met haar handschoen en protocol daarvan? Ik dacht dat protocol voorschrijft dat je moet zwaaien zonder handschoen...
Je bedoelt bij Amalia?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel jammer dat de sjerp bij Alexia helemaal niet te zien is en bij Maxima slecht.
https://blauwbloed.eo.nl/royaltynieuws/royals-handschoenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Waarom draagt Maxima tijdens de troonrede maar 1 handschoen?
Waarom droegen Maxima en de prinsessen maar één handschoen op Prinsjesdag?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Waarom draagt Maxima tijdens de troonrede maar 1 handschoen?
quote:Prinsjesdag is niet alleen het moment waarop de Oranjes zich in hun mooiste outfits laten zien – ook bijzondere details vallen op. Zo droegen koningin Máxima en de prinsessen opvallend genoeg maar één handschoen, al verschenen ze op andere momenten toch weer met twee. Hoe zit het met de handschoenetiquette?
De opvallende keuze
Het is weer de derde dinsdag van september en dat betekent: Prinsjesdag! Vandaag zijn alle ogen zijn op de Oranjes gericht. Uiteraard luisterden we met aandacht naar de troonrede, maar keken we ook met plezier naar de outfits van de koninklijke familie.
Het was opnieuw een bijzondere aangelegenheid, niet in het minst omdat prinses Ariane haar debuut maakte tijdens haar allereerste Prinsjesdag. Het jongste A'tje verscheen in een prachtige donkerblauwe japon van Victoria Beckham. Maar niet alleen de fantastische jurken vielen op: ook een opvallend detail trok de aandacht, de dames droegen namelijk maar één handschoen.
Wat zegt de enkele handschoen tijdens Prinsjesdag?
We schreven als eens eerder dat het achterwege laten van één handschoen geen vergeten accessoire is die in de koets is blijven liggen, maar dat dit een betekenis heeft. Koningin Máxima natuurlijk weet als geen ander hoe je met een subtiel detail een koninklijke uitstraling neerzet. Handschoenen zijn een van haar favoriete accessoires: het is een elegant en opvallend detail tegelijk. Toch draagt ze er vaak maar één. Dat is niet alleen een modieuze keuze, maar ook een manier om dicht bij het publiek te blijven. Met een onbedekte hand kan ze iedereen persoonlijk begroeten, en juist dat maakt de ontmoeting bijzonder.
Voorgaande jaren volgden prinses Amalia en prinses Alexia het voorbeeld van hun moeder. Dit jaar stapten echter zowel Alexia en debutante Ariane wél met twee handschoenen bij de Koninklijke Schouwburg uit de koets. Maar om nog meer verwarring te zaaien, zagen we verderop op de loper Alexia weer met één handschoen aan, terwijl haar zusje Ariane ze nog steeds beiden droeg. Later, tijdens het zwaaimoment op het balkon, gingen opnieuw handen omhoog met een handschoen aan: alleen Alexia wuifde het publiek tegemoet met een blote hand.
Het lijkt er dus op dat de traditie rondom het dragen van handschoenen momenteel een wat vrije interpretatie krijgt. Mogelijk is er in de voorbereiding en communicatie het een en ander misgegaan, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook: de Oranjes zagen er weer adembenemend uit en we hebben genoten van hun verschijning tijdens Prinsjesdag.
Ze zaten in een glazen kar, toch?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Die hebben bonje gehad in de gouden kar
Kan, ik heb het niet gezien, dus he was een wilde gok.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ze zaten in een glazen kar, toch?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik kam hier eigenlijk even de outfits van de koningin en prinsessen checken, maar ik vind het er wat saai uitzie,=n,
Mag ik dat zeggen?
Er worden hier wel ergere dingen gezegd. Dus ja hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik kam hier eigenlijk even de outfits van de koningin en prinsessen checken, maar ik vind het er wat saai uitzie,=n,
Mag ik dat zeggen?
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:08 schreef maily het volgende:
Alexia geen handschoen aan ....
Wat ziet Amalia er prachtig uit![]()
En dapper dat Amalia en Maxima van die grote hoeden droegen, met de voorspelde wind
Hoeden? Satellietschotels bedoel je.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:08 schreef maily het volgende:
Alexia geen handschoen aan ....
Wat ziet Amalia er prachtig uit![]()
En dapper dat Amalia en Maxima van die grote hoeden droegen, met de voorspelde wind
De familie had in z'n geheel geen hele vrolijke uitstraling.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik dat zeggen?
Zeker! Maar dat past ook bij deze dag.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik dat zeggen?
Maxima keek heel strak, al toen ze de koets uitkwam. Misschien waren haar schoenen te krap of prikte er een bh-beugel in haar zij.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De familie had in z'n geheel geen hele vrolijke uitstraling.
Ik moest aan een hosti denkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:25 schreef casita het volgende:
[..]
[..]
Hoeden? Satellietschotels bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |