Ik vind de baard nu tegenwoordig wel wat rommeliger ogen, maar tegelijkertijd nog steeds erg leuk. Gewoon lekker eigenwijs doen wat je leuk vindt. Niet dat strak geschoren gezicht.quote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef deedeetee het volgende:
Ze ziet er prima uit, haar vader daarentegen...... Ik heb die baard altijd erg lelijk gevonden. Het staat hem niet.
[ afbeelding ]
Ik had het over mannelijkheid waar ik niet over kan oordelen. Daar heb ik geen gevoel voor omdat ik daar niet op val. Ik vind alleen die baard vreselijk.quote:
Ik ook,quote:Op maandag 1 september 2025 22:18 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het over mannelijkheid waar ik niet over kan oordelen. Daar heb ik geen gevoel voor omdat ik daar niet op val. Ik vind alleen die baard vreselijk.
Ik ben #teambaardquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,. Want seksuele oriëntatie staat toch los van het wel of niet kunnen zien of iemand mannelijker overkomt? Ik neem aan dat jij iemand als Johnny Depp of Brad Pitt of weet ik het ook mannelijker vind lijken dan ene Timothée Chalamet,
. Net zoals ik kan zien of ik het ene wichie er vrouwelijker uit vind zien dan het andere wichie.
Ze zegt niet dat zijn leuter er beter uitziet waarover je dan moet oordelen,. Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Mannelijker of niet,? Een baard? Hoewel ik het wel eens ben dat die tijdens de F1 wat rommelig was.
[ afbeelding ]
Ik hoop heel erg van niet want dat was de bedoeling helemaal niet.quote:
Neeeee, het was niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg van niet want dat was de bedoeling helemaal niet.![]()
* deedeetee heeft nu spijt er iets van gezegd te hebben.....
Dat klopt. Ik vraag me ook altijd af wat mijn vriendin in me ziet, en dat vraag ik haar ook wel eens. Ik om me heen, of ik hoef alleen maar televisie te kijken, en ik zie er veel mannen die er een stuk beter uitzien dan ik. Dan vraag ik mijn vriendin vragen recht op de vrouw af, en dan zegt ze dingen als "die vind ik helemaal niet knap", of "met die zou ik nooit willen omgaan". Blijkbaar gaat het andersom ook, want ik krijg ook wel eens zulke vragen van haar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Ja, daar is de baard top!quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,. Want seksuele oriëntatie staat toch los van het wel of niet kunnen zien of iemand mannelijker overkomt? Ik neem aan dat jij iemand als Johnny Depp of Brad Pitt of weet ik het ook mannelijker vind lijken dan ene Timothée Chalamet,
. Net zoals ik kan zien of ik het ene wichie er vrouwelijker uit vind zien dan het andere wichie.
Ze zegt niet dat zijn leuter er beter uitziet waarover je dan moet oordelen,. Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Mannelijker of niet,? Een baard? Hoewel ik het wel eens ben dat die tijdens de F1 wat rommelig was.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:58 schreef Ronaldussen het volgende:
filiaalmanager van een verzekeringsmaatschappij
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij in de paddock (wat dat ook zijn mogequote:Op dinsdag 2 september 2025 10:13 schreef Leandra het volgende:
Hij kwam met prima gekamde haren aan bij de F1, maar die wilde foto is volgens mij na de race, en gezien ze op de paddock leken te staan, van een circuit aan zee, is zijn haar gewoon tijdens de race in de war geraakt.
Hij ziet er ook uit alsof hij zich niet goed ingesmeerd had en verbrand is.
Maar goed, als we nu over duidelijk verwaaide foto's al gaan roepen dat mensen er niet netjes genoeg uitzien....
Dat wil ik zien ... lijkt op judo-greep?quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:14 schreef sportfreak het volgende:
Katharine Worsley, de hertogin van Kent, is overleden, ze was met 92 jaar het oudste nog levende lid van de Britse koninklijke familie.
Ze was vooral bekend van Wimbledon, waar ze jarenlang de prijs uitreikte aan de winnares. Beroemd is haar emotionele troost aan de Tsjechische tennisster Jana Novotna na een verloren Wimbledon-finale in 1993. Het iconische beeld van de hertogin die Novotna op de schouder nam, is een van de meest bekende momenten in de Wimbledon-geschiedenis.
De laatste jaren verscheen ze al niet meer in het openbaar.
[ afbeelding ]
[ x ]
Niet zo ingewikkeld:quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wil ik zien ... lijkt op judo-greep?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/4PuBnsM7NHnmK6btZ8ZwvQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTE3ODc7Y2Y9d2VicA--/https://media.zenfs.com/e(...)43ad9fbdb]afbeelding[/url] ]
Mijn punt moge duidelijk zijn,quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, daar is de baard top!![]()
Overigens zijn Johnny en Brad echt +- 30 jaar ouder dan Timoteeeéééé, dus die vergelijking vind ik moeilijk.
Is 'wichie' brabants? Nooit van gehoord.![]()
Hallo, Noord-Nederland. Groningen wordt het ook gebruikt,quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:58 schreef Ronaldussen het volgende:
Wichie is Drenths, maar komt sowieso wel in een groot deel van oost-Nederland voor.
Met baard vind ik WA er ook beter uitzien, al hou ik totaal niet van baarden. Zonder baard ziet hij eruit als een filiaalmanager van een verzekeringsmaatschappij. Niks mis mee, maar met baard straalt hij toch meer koninklijke autoriteit uit, vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |