Het ging om jouw botte stelling dat genen allesbepalend zijn ("daar kon geen opvoeding tegenop").quote:
Thanks for nothing?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank hiervoor
Zie de post van sly net pas, en eigenlijk alleen op aan te merken dat het wellicht niet zo politiek correct is om te zeggen, maar daarmee zeker niet onwaar.
Wat je aan genenpakket meekrijgt van je ouders bepaalt enorm hoe je als persoon wordt. Niet alleen de kleur ogen en vorm van je oren, maar ook je gedrag en je hele persoonlijkheid
Redelijk eenz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:15 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Zeker wel. En z'n ouders ook. Je hebt altijd de keuze om níet die kant op te gaan, er zijn hordes mensen die die keuze hebben gemaakt ondanks een basis die niet goed is. Alleen Marius heeft die keuze niet gemaakt.
Juffrouwquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Redelijk eenz.
Doch de juffrouw die je quootte hanteerde een stijlfiguur genaamd 'ironie'. Dit kan ook erfelijk zijn natuurlijk, weet je nooit. En dat ze er eigenlijk niets aan kan doen, zeg maarrr
Nature is niet allesbepalend, het heeft wel een enorme invloedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks for nothing?
Ook even een wake up call: er werd gesteld dat "nature" allesbepalend was. Dáár reageerde ik op.
Verder tamelijk ongenuanceerd wat je hierboven stelt. Maar dat geeft niet. Is ook erfelijkheid die om de hoek komt kijken. You are not to blame!@
Nee, heeft wel invloed ja, maar bepaalt niet exactquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En bepaalt het dan ook wat je als persoon doet?
Als hij een vrouwenverkrachter is geworden door zijn slechte genen, kunnen we het hem dan nog wel aanrekenen? Was hij niet al gedoemd tot slechtheid vanaf de conceptie?
Maar de hele familie heeft toch een andere achtergrond? Hij is kind van gescheiden ouders, heeft een alleenstaande moeder gehad, een stiefvader en halfsiblings, en en enorme verandering door ineens bij de Koninklijke familie te horen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die hele familie is braaf, keurig en netjes, behalve dat éne jochie met een andere (criminele) vader.
Bizar soort van toeval?
Alexia ziet er niet echt vrolijk uit ...quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:04 schreef bloempje-moi het volgende:
De dames in Zandvoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wat foto's bijgezet. Tja, ze kijkt nooit heel blij. Ariane daarentegenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
Alexia ziet er niet echt vrolijk uit ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amalia. Voor mij de mooiste.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:04 schreef bloempje-moi het volgende:
De dames in Zandvoort
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:52 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik weet niet. Er zijn meer mensen die zich zorgen om haar maken. Ook Royaltyverslaggevers dus.
Als die benen er echt zo uitzien is er misschien wel iets aan de hand.
[ x ]Oei die benen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik weet niet. Er zijn meer mensen die zich zorgen om haar maken. Ook Royaltyverslaggevers dus.
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens hoor.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:24 schreef Marsenal het volgende:
Aan de ene kant laten we mensen als Nikkie Plessen gewoon op tv verschijnen, dagelijks, en doen alsof dat anorexiafiguur normaal is, terwijl die natuurlijk een volledig verwoest zelfbeeld heeft wat ze probeert te verhullen met plastische chirurgie. Niemand die haar tegen zichzelf in bescherming neemt en van de tv haalt.
Ja lach maar, maar ik heb gewoon gelijk. De meest verbouwde gedrochten verschijnen op tv en we geven jonge vrouwen echt verschrikkelijke voorbeelden. Dat iedereen denkt dat zulke mensen 'normaal' zijn, is diep triest.quote:
Nou dit! Ze oogt ook echt vermoeid op de foto’s. Ik vond het gezeik op haar altijd onzinnig, maar ik hoop idd dat de mensen om haar heen haar goed in de gaten houden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:10 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Eens hoor.
Het lijkt wel of ze ondersteund wordt.
Vind het geen prettig gezicht. Hopelijk krijgt ze veel liefde en de juiste zorg.
Koningsdag 2021.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien zijn dit gewoon haar benen. Hoe vaak hebben we die nou gezien? Volgens mij heeft ze altijd iets langs aan.
Je maakt iemand uit voor anorexiafiguur. Lekker bezig.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik heb gewoon gelijk. De meest verbouwde gedrochten verschijnen op tv en we geven jonge vrouwen echt verschrikkelijke voorbeelden. Dat iedereen denkt dat zulke mensen 'normaal' zijn, is diep triest.
Dat is wel een verschil ja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Koningsdag 2021.
Daar waren ze wel anders dan hier.
Dit.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Het verschil met september 2023 is in ieder geval groot. Zijn haar benen niet gewoon flink getraind?
[ afbeelding ]
Op de foto waar ze bij die glazen wand staat zie je ook gewoon gevulde sportieve benen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Het verschil met september 2023 is in ieder geval groot. Zijn haar benen niet gewoon flink getraind?
[ x ]Dat was mijn eerste gedachte helaas ook toen ik de foto's zag, gezien haar benen en armen. Sommige mensen zijn van nature heel dun, maar ik denk niet dat dit haar optimale gewicht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan beter een boterhammetje meer eten, want als je dunner bent dan je optimale gewicht, dan verlies je ook energie. Hopelijk voelt ze zich binnenkort weer beter. Amalia zag er ook een poosje diepongelukkig uit, maar die zit nu weer helemaal goed in haar vel zo te zien. We hebben allemaal wel eens een dip.
Pff doe het zelf, het is half elfquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je maakt iemand uit voor anorexiafiguur. Lekker bezig.
Nikkie Plessen heeft mijn inziens echt een mega smalle bouw van zichzelf. Niks anorexia aan.
Kom met een ander voorbeeld aan als je wil zeggen dat vrouwen er altijd mooi uit moeten zien.
Zou het daar aan liggen of zou het misschien kunnen dat de jarenlange aanhoudende kritiek op het uiterlijk van haar zus ook wat met Alexia heeft gedaan? Want dik zijn is het allerergste wat je kan zijn, dat is de heersende tendens die zij heeft mee gekregen. En hoe ze eruit zien is het allerbelangrijkste voor het land. Het is bijna lachwekkend om nu de mensen op tv als schuldige aan te wijzen terwijl o.a. dit forum haar zou afbranden als ze ook maar 5 kilo meer zou wegen dan gemiddeld.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik heb gewoon gelijk. De meest verbouwde gedrochten verschijnen op tv en we geven jonge vrouwen echt verschrikkelijke voorbeelden. Dat iedereen denkt dat zulke mensen 'normaal' zijn, is diep triest.
Ondersteund nog wel,quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:10 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Eens hoor.
Het lijkt wel of ze ondersteund wordt.
Vind het geen prettig gezicht. Hopelijk krijgt ze veel liefde en de juiste zorg.
Ze oogt vrijwel altijd vermoeid op foto’s, of althans niet vrolijk (wat ik hier wéér voorbij hoorde komen ook). Dat is gewoon hoe haar standaard gezicht is. En misschien was ze ook wel vermoeid en had ze de avond ervoor een feestje gehad of slecht geslapen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nou dit! Ze oogt ook echt vermoeid op de foto’s. Ik vond het gezeik op haar altijd onzinnig, maar ik hoop idd dat de mensen om haar heen haar goed in de gaten houden.
Dit dus. Je kunt de Alexia van nu toch niet vergelijken met een Alexia van onder de 16 jaar,quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Plus dat ze met koningsdag 2021 (toen ze nog 16 moest worden) ook al zeer slanke benen had.
Inmiddels de pubervetjes weg en regelmatig sporten en dan krijg je dat als je bouw als de hare is.
Maar mijn God, al 20 jaar gezeik over de bouw van Amalia, met allerlei bizarre beledigingen, en nou zou Alexia ineens "te mager" zijn?
Man, man, man, de 3 prinsessen hebben niet alleen allemaal een verschillend uiterlijk, ze hebben ook allemaal een andere bouw, en het een is niet per definitie gezonder of slechter dan het ander.
Het is net als bij WA en zijn broers:
De oudste is duidelijk een Van Oranje (Beatrix/WA), en is de troonopvolger (WA/Amalia)
De tweede is duidelijk het kind van de partner (Claus/Maxima) en is de reserve (Friso/Alexia)
De derde is een mix van beide ouders, en hoeft happy go lucky helemaal niets:
Beatrix/Claus: Constantijn
WA/Maxima: Ariane
Een deel (ook op X) valt echt aan, een ander deel is eerder bezorgd.quote:Op maandag 1 september 2025 11:43 schreef Mortaxx het volgende:
Jeetje al die vrouwen die Alexia aanvallen op haar uiterlijk
Tuurlijk, en ook helemaal terecht.quote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef vencodark het volgende:
Tja, zelfs als het mentaal of lichamelijk niet goed met haar gaat, houden ze dat toch binnen de Koninklijke deuren.
Ik denk niet dat dat het is. Ik denk dat als hij zijn afscheert hij er een stuk beter uit zal zien. Ik zie dat ook wel eens bij collega's. Dan laten ze hun baard staan, dan denk ik, man, wat doe je jezelf aan. Dat effect zie je ook bij onze koning. Hij moet het natuurlijk verder helemaal zelf weten.quote:Op maandag 1 september 2025 06:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wim-Lex komt net een kroegentocht uitgerold?
Ik vind het eigenlijk wel leuk ditquote:Op maandag 1 september 2025 14:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is. Ik denk dat als hij zijn afscheert hij er een stuk beter uit zal zien. Ik zie dat ook wel eens bij collega's. Dan laten ze hun baard staan, dan denk ik, man, wat doe je jezelf aan. Dat effect zie je ook bij onze koning. Hij moet het natuurlijk verder helemaal zelf weten.
Tja, daar kan ik als heteroman erg moeilijk over oordelen. Ik vond Willem-Alexander onverzorgd overkomen bij dat Formule-1-gebeuren.quote:Op maandag 1 september 2025 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk ditHet is niet erg koninklijk, maar wel wat mannelijker ofzo.
God, dalijk begint het gezeur dat ze dunne polsjes heeftquote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef deedeetee het volgende:
Ze ziet er prima uit, haar vader daarentegen...... Ik heb die baard altijd erg lelijk gevonden. Het staat hem niet.
[ afbeelding ]
Welnee polsen zien er normaal uit, doelde meer op haar gezichtsuitdrukking. Vriendelijk en gewoon en zoquote:Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
God, dalijk begint het gezeur dat ze dunne polsjes heeftVoordat iemand daar over begint, ik heb ook altijd dunne polsen en handen gehad en ik ben verder prima gezond.
Pics van je polsenquote:Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
God, dalijk begint het gezeur dat ze dunne polsjes heeftVoordat iemand daar over begint, ik heb ook altijd dunne polsen en handen gehad en ik ben verder prima gezond.
Gerard heeft zijn hand om Amalia heen maar dan 3 vingers ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 18:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Zijn deze foto's nou echt of geshopt? De proporties en belichting lijken niet te kloppen, behalve bij die van Alexia en Ariane.
[ afbeelding ]
Lekker wazig op de achtergrond
[ afbeelding ]
Zijn dat nou zijn vingers in haar zij?
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel,quote:Op maandag 1 september 2025 14:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik als heteroman erg moeilijk over oordelen. Ik vond Willem-Alexander onverzorgd overkomen bij dat Formule-1-gebeuren.
Zeer slecht genomen foto dit. De focus ligt op rechtsvoor ipv op de hele fotoquote:Op maandag 1 september 2025 18:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Zijn deze foto's nou echt of geshopt? De proporties en belichting lijken niet te kloppen, behalve bij die van Alexia en Ariane.
Lekker wazig op de achtergrond
[ afbeelding ]
Ik wilde hetzelfde zeggen,quote:Op maandag 1 september 2025 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind de baard nu tegenwoordig wel wat rommeliger ogen, maar tegelijkertijd nog steeds erg leuk. Gewoon lekker eigenwijs doen wat je leuk vindt. Niet dat strak geschoren gezicht.quote:Op maandag 1 september 2025 15:17 schreef deedeetee het volgende:
Ze ziet er prima uit, haar vader daarentegen...... Ik heb die baard altijd erg lelijk gevonden. Het staat hem niet.
[ afbeelding ]
Ik had het over mannelijkheid waar ik niet over kan oordelen. Daar heb ik geen gevoel voor omdat ik daar niet op val. Ik vind alleen die baard vreselijk.quote:
Ik ook,quote:Op maandag 1 september 2025 22:18 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik had het over mannelijkheid waar ik niet over kan oordelen. Daar heb ik geen gevoel voor omdat ik daar niet op val. Ik vind alleen die baard vreselijk.
Ik ben #teambaardquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,. Want seksuele oriëntatie staat toch los van het wel of niet kunnen zien of iemand mannelijker overkomt? Ik neem aan dat jij iemand als Johnny Depp of Brad Pitt of weet ik het ook mannelijker vind lijken dan ene Timothée Chalamet,
. Net zoals ik kan zien of ik het ene wichie er vrouwelijker uit vind zien dan het andere wichie.
Ze zegt niet dat zijn leuter er beter uitziet waarover je dan moet oordelen,. Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Mannelijker of niet,? Een baard? Hoewel ik het wel eens ben dat die tijdens de F1 wat rommelig was.
[ afbeelding ]
Ik hoop heel erg van niet want dat was de bedoeling helemaal niet.quote:
Neeeee, het was niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg van niet want dat was de bedoeling helemaal niet.![]()
* deedeetee heeft nu spijt er iets van gezegd te hebben.....
Dat klopt. Ik vraag me ook altijd af wat mijn vriendin in me ziet, en dat vraag ik haar ook wel eens. Ik om me heen, of ik hoef alleen maar televisie te kijken, en ik zie er veel mannen die er een stuk beter uitzien dan ik. Dan vraag ik mijn vriendin vragen recht op de vrouw af, en dan zegt ze dingen als "die vind ik helemaal niet knap", of "met die zou ik nooit willen omgaan". Blijkbaar gaat het andersom ook, want ik krijg ook wel eens zulke vragen van haar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Ja, daar is de baard top!quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook,. Want seksuele oriëntatie staat toch los van het wel of niet kunnen zien of iemand mannelijker overkomt? Ik neem aan dat jij iemand als Johnny Depp of Brad Pitt of weet ik het ook mannelijker vind lijken dan ene Timothée Chalamet,
. Net zoals ik kan zien of ik het ene wichie er vrouwelijker uit vind zien dan het andere wichie.
Ze zegt niet dat zijn leuter er beter uitziet waarover je dan moet oordelen,. Mannen zien heus wel of andere mannen knap zijn, en wie er mannelijker lijkt/ze vinden lijken (en de meesten kunnen dit ook gewoon zonder schaamte toegeven).
Mannelijker of niet,? Een baard? Hoewel ik het wel eens ben dat die tijdens de F1 wat rommelig was.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:58 schreef Ronaldussen het volgende:
filiaalmanager van een verzekeringsmaatschappij
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij in de paddock (wat dat ook zijn mogequote:Op dinsdag 2 september 2025 10:13 schreef Leandra het volgende:
Hij kwam met prima gekamde haren aan bij de F1, maar die wilde foto is volgens mij na de race, en gezien ze op de paddock leken te staan, van een circuit aan zee, is zijn haar gewoon tijdens de race in de war geraakt.
Hij ziet er ook uit alsof hij zich niet goed ingesmeerd had en verbrand is.
Maar goed, als we nu over duidelijk verwaaide foto's al gaan roepen dat mensen er niet netjes genoeg uitzien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |