Zeg dan 39+quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:56 schreef Leandra het volgende:
Oh, weer zo'n vent van 40+ die loopt te geilen op meiden van amper 20
Klopt ik ben 45quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:56 schreef Leandra het volgende:
Oh, weer zo'n vent van 40+ die loopt te geilen op meiden van amper 20
Ze is ook geen toekomstige prinsesquote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Amalia ziet er voor mij even niet uit als een toekomstige prinses, maar een gewone jonge blije meid. Leuk.
quote:
doe eens nietquote:Op maandag 14 juli 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
wat lijkt Amalia hier ineens ontzettend slank!!!!!
Voor veel mannen is een vrouw schijnbaar nog steeds enkel een neukobject.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap best dat je bij bepaalde kleding stukken zoiets hebt van, niet mijn ding. Maar elke keer de opmerkingen over hun uiterlijk... Het zijn prinsessen, who cares hoe ze eruit zien. Hun uiterlijk heeft zero te maken met wat ze doen en wat ze gaan doen.
Elke keer dat gezeur van te dun en te dik, daar zou je al een minderwaardigheidscomplex van krijgen.
Vlak vrouwen niet uit, die kunnen er ook wat van.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor veel mannen is een vrouw schijnbaar nog steeds enkel een neukobject.
Erbij zijn mag altijd. Al is het maar om je studiegenoten te feliciteren!quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:10 schreef Tegan het volgende:
Is het gebruikelijk dat studenten bij zo'n ceremonie mogen zijn als ze nog niet voldoen aan de diploma-eisen?
Zou een beetje een lullig lege zaal zijn anders!quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:10 schreef Tegan het volgende:
Is het gebruikelijk dat studenten bij zo'n ceremonie mogen zijn als ze nog niet voldoen aan de diploma-eisen?
Maar dit is toch allemaal wel een beetje hoe het er aan toe gaat/ging in SHO, zoveel mensen die in dit subtopic op hun uiterlijk beoordeeld worden en dan zou het niet mogen omdat het prinsessen zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap best dat je bij bepaalde kleding stukken zoiets hebt van, niet mijn ding. Maar elke keer de opmerkingen over hun uiterlijk... Het zijn prinsessen, who cares hoe ze eruit zien. Hun uiterlijk heeft zero te maken met wat ze doen en wat ze gaan doen.
Elke keer dat gezeur van te dun en te dik, daar zou je al een minderwaardigheidscomplex van krijgen.
Ik vind dat daarbij best rekening gehouden mag worden met het feit dat dit hele jonge dames zijn, Ariane is amper 18.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dit is toch allemaal wel een beetje hoe het er aan toe gaat/ging in SHO, zoveel mensen die in dit subtopic op hun uiterlijk beoordeeld worden en dan zou het niet mogen omdat het prinsessen zijn?
"mysogynie"quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat daarbij best rekening gehouden mag worden met het feit dat dit hele jonge dames zijn, Ariane is amper 18.
Los van het feit dat er al vanaf hun geboorte allemaal complete BS over alledrie de dames wordt gepost (misschien niet in SHO, maar in andere subfora wel) die nergens op slaat, en die altijd betrekking heeft op hun uiterlijk.
Sterker nog: het is wellicht zelfs een vorm van misogynie dat het uiterlijk van de dames altijd maar weer om een of andere reden moet worden afgezeken. En als vrouwen zich daar al aan schuldig maken, wie zijn we dan nog om mannen dat gedrag te verwijten?
Er is een verschil tussen afzeiken en een mening geven, en dat afzeiken vind ik hier best meevallen, mogen er dan alleen nog maar positieve meningen gegeven worden?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat daarbij best rekening gehouden mag worden met het feit dat dit hele jonge dames zijn, Ariane is amper 18.
Los van het feit dat er al vanaf hun geboorte allemaal complete BS over alledrie de dames wordt gepost (misschien niet in SHO, maar in andere subfora wel) die nergens op slaat, en die altijd betrekking heeft op hun uiterlijk.
Sterker nog: het is wellicht zelfs een vorm van misogynie dat het uiterlijk van de dames altijd maar weer om een of andere reden moet worden afgezeken. En als vrouwen zich daar al aan schuldig maken, wie zijn we dan nog om mannen dat gedrag te verwijten?
Misschien zijn mensen het eeuwige gezeik gewoon zat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen afzeiken en een mening geven, en dat afzeiken vind ik hier best meevallen, mogen er dan alleen nog maar positieve meningen gegeven worden?
Veel van wat ik door de jaren heen elders op FOK! heb gelezen over de prinsessen gaat voorbij de grenzen van fatsoen, dat hier ineens zo hysterisch wordt gedaan als het over het uiterlijk van de prinsessen gaat vind ik wat overdreven.
Er staat in de OP 'informatie over het Koninklijk Huis'. Daar valt wat mij betreft het eindeloze geëmmer over hun uiterlijk niet onder.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dit is toch allemaal wel een beetje hoe het er aan toe gaat/ging in SHO, zoveel mensen die in dit subtopic op hun uiterlijk beoordeeld worden en dan zou het niet mogen omdat het prinsessen zijn?
Het kan heel goed dat users dat zat zijn, maar users gaan nou eenmaal niet bepalen wat hier wel en niet gepost mag worden, daar zijn moderators voor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zijn mensen het eeuwige gezeik gewoon zat.
Want ja, er wordt al jaren gezeken over het uiterlijk van de prinsessen, al sinds ze in de wieg lagen.
Dat ze nu volwassen zijn, en er imho gewoon prima uitzien, betekent niet dat ze nu loslopend wild zijn.
En als mensen daar wel klaar mee zijn mogen ze dat uiteraard ook gewoon zeggen.
Dat "Informatie over het Koninklijk Huis" slaat niet op de inhoud van dit topic, maar op het linkje wat erachter staat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er staat in de OP 'informatie over het Koninklijk Huis'. Daar valt wat mij betreft het eindeloze geëmmer over hun uiterlijk niet onder.
fAcEbOok lieverquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt nu net gedaan alsof de prinsessen hier constant afgebrand worden, maar ik zie dat echt niet hoor.
Verder kan deze discussie vanaf nu naar Feedback.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |