Dat stond in dat artikel in de T dat hierover als eerste gepost was, die was geloof ik ook nooit meer gevonden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:13 schreef Molo het volgende:
Ergens in een ander artikel stond dat de vader van die huismeester ook al eerder vermist was geraakt in hetzelfde gebied
Wanneer, stond er niet bij, vaag verhaal gezien de leeftijd van deze meneer...
https://www.instagram.com(...)MzRlODBiNWFlZA%3D%3Dquote:Prinses Ariane heeft op zondag haar Internationaal Baccalaureaat diploma behaald aan het United World College Adriatic. Dat maakt de Rijksvoorlichtingsdienst bekend.
De prinses heeft de eerste vier jaar van haar middelbareschooltijd doorgebracht in Den Haag en vervolgde haar opleiding in de zomer van 2023 in het Italiaanse Triëst.
"De vlag kan uit op Paleis Huis ten Bosch!" staat bij een filmpje op het Instagramaccount van de koninklijke familie. Daar is te zien dat de prinses de Nederlandse vlag en haar schooltas omhoog hijst.
Ariane heeft nog niet bekendgemaakt welke studie ze gaat volgen nu ze is geslaagd.
Lijkt me niet een heel erg formeel kiekje. Alexia komt net uit bed gerold zo te zien. Verder lijkt het mij een interessante studie die Amalia heeft gedaan en nog gaat doen, en zeker relevant.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Diploma-uitreiking Amalia, ook al heeft ze door haar arm haar diploma nog niet.
[ afbeelding ]
wat lijkt Amalia hier ineens ontzettend slank!!!!!quote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
De matcha princess 🍵quote:Op maandag 14 juli 2025 22:00 schreef Eightyone het volgende:
Een stil "ik wil deze shit niet"-protest op links.
Deze foto laat volgens mij precies de persoonlijkheden van alledrie de prinsessen zien.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen premium-artikel:quote:Op maandag 14 juli 2025 22:57 schreef maily het volgende:
Die broek van Ariane is wel heul lang trouwens .....
en er is iets met het telefoonhoesje van Alexia
Telefoonhoesje prinses Alexia trekt de aandacht; matcha princess
helaas premium-artikel
Wat een non nieuwsquote:Op maandag 14 juli 2025 22:57 schreef maily het volgende:
Die broek van Ariane is wel heul lang trouwens .....
en er is iets met het telefoonhoesje van Alexia
Telefoonhoesje prinses Alexia trekt de aandacht; matcha princess
helaas premium-artikel
Die staat volgens mij altijd goed op de foto. Een blije, oprechte lach. Heel spontaan.quote:
Jazeker! En dat ze een keer niet in zo'n wijde soepjurk op de foto staat doet haar ook erg goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Amalia ziet er voor mij even niet uit als een toekomstige prinses, maar een gewone jonge blije meid. Leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |