Lijkt me niet een heel erg formeel kiekje. Alexia komt net uit bed gerold zo te zien. Verder lijkt het mij een interessante studie die Amalia heeft gedaan en nog gaat doen, en zeker relevant.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Diploma-uitreiking Amalia, ook al heeft ze door haar arm haar diploma nog niet.
[ afbeelding ]
wat lijkt Amalia hier ineens ontzettend slank!!!!!quote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
De matcha princess 🍵quote:Op maandag 14 juli 2025 22:00 schreef Eightyone het volgende:
Een stil "ik wil deze shit niet"-protest op links.
Deze foto laat volgens mij precies de persoonlijkheden van alledrie de prinsessen zien.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen premium-artikel:quote:Op maandag 14 juli 2025 22:57 schreef maily het volgende:
Die broek van Ariane is wel heul lang trouwens .....
en er is iets met het telefoonhoesje van Alexia
Telefoonhoesje prinses Alexia trekt de aandacht; matcha princess
helaas premium-artikel
Wat een non nieuwsquote:Op maandag 14 juli 2025 22:57 schreef maily het volgende:
Die broek van Ariane is wel heul lang trouwens .....
en er is iets met het telefoonhoesje van Alexia
Telefoonhoesje prinses Alexia trekt de aandacht; matcha princess
helaas premium-artikel
Die staat volgens mij altijd goed op de foto. Een blije, oprechte lach. Heel spontaan.quote:
Jazeker! En dat ze een keer niet in zo'n wijde soepjurk op de foto staat doet haar ook erg goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Amalia ziet er voor mij even niet uit als een toekomstige prinses, maar een gewone jonge blije meid. Leuk.
En allen totaal buiten bereik van jouquote:
Zeg dan 39+quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:56 schreef Leandra het volgende:
Oh, weer zo'n vent van 40+ die loopt te geilen op meiden van amper 20
Klopt ik ben 45quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:56 schreef Leandra het volgende:
Oh, weer zo'n vent van 40+ die loopt te geilen op meiden van amper 20
Ze is ook geen toekomstige prinsesquote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Amalia ziet er voor mij even niet uit als een toekomstige prinses, maar een gewone jonge blije meid. Leuk.
quote:
doe eens nietquote:Op maandag 14 juli 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
wat lijkt Amalia hier ineens ontzettend slank!!!!!
Voor veel mannen is een vrouw schijnbaar nog steeds enkel een neukobject.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap best dat je bij bepaalde kleding stukken zoiets hebt van, niet mijn ding. Maar elke keer de opmerkingen over hun uiterlijk... Het zijn prinsessen, who cares hoe ze eruit zien. Hun uiterlijk heeft zero te maken met wat ze doen en wat ze gaan doen.
Elke keer dat gezeur van te dun en te dik, daar zou je al een minderwaardigheidscomplex van krijgen.
Vlak vrouwen niet uit, die kunnen er ook wat van.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor veel mannen is een vrouw schijnbaar nog steeds enkel een neukobject.
Erbij zijn mag altijd. Al is het maar om je studiegenoten te feliciteren!quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:10 schreef Tegan het volgende:
Is het gebruikelijk dat studenten bij zo'n ceremonie mogen zijn als ze nog niet voldoen aan de diploma-eisen?
Zou een beetje een lullig lege zaal zijn anders!quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:10 schreef Tegan het volgende:
Is het gebruikelijk dat studenten bij zo'n ceremonie mogen zijn als ze nog niet voldoen aan de diploma-eisen?
Maar dit is toch allemaal wel een beetje hoe het er aan toe gaat/ging in SHO, zoveel mensen die in dit subtopic op hun uiterlijk beoordeeld worden en dan zou het niet mogen omdat het prinsessen zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap best dat je bij bepaalde kleding stukken zoiets hebt van, niet mijn ding. Maar elke keer de opmerkingen over hun uiterlijk... Het zijn prinsessen, who cares hoe ze eruit zien. Hun uiterlijk heeft zero te maken met wat ze doen en wat ze gaan doen.
Elke keer dat gezeur van te dun en te dik, daar zou je al een minderwaardigheidscomplex van krijgen.
Ik vind dat daarbij best rekening gehouden mag worden met het feit dat dit hele jonge dames zijn, Ariane is amper 18.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dit is toch allemaal wel een beetje hoe het er aan toe gaat/ging in SHO, zoveel mensen die in dit subtopic op hun uiterlijk beoordeeld worden en dan zou het niet mogen omdat het prinsessen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |