SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mikeytt op 28-06-2025 10:21:16 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan kom je aan van de sportschool
Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakken![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de voorganger van sp3c en het vervolg van sp1cRevolutions are the locomotives of history.
Kunt wat van mijn vet krijgen, plakt heel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunt wat van mijn vet krijgen, plakt heel goed![]()
dan wil ik ook wat spieren van je lenen, want dat blijft ook niet plakken
Misschien moet je dan meer sporten en minder aan de bar zittenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Nee die zijn van mijquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Dud0r heeft het laten meten laatst en nu ben ik ook nieuwsgierigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit helpt niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Roman chair
Gebruik ik voor onderrug oefeningenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja maar dan moet ik ook aankomen, anders geen spierenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je dan meer sporten en minder aan de bar zitten
Hey Puzzie Tomaten servies?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenserviesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meer![]()
Oeps moet ook google vragen wat sambuca is. Ben niet zo op de hoogte kwa drankjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of nou soepkommen met deksel , geheel in tomatenvormquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die zijn nog best duurquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenservies![]()
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Salmari is ook lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps moet ook google vragen wat sambuca is. Ben niet zo op de hoogte kwa drankjesIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Denk er SP bij en je bent erquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenservies![]()
[ afbeelding ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Schijn je van trainen ook te krijgen, maar dan moet je wel sporten en niet aan de bar zitten of de bolkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik ook aankomen, anders geen spierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat snap ik, maar wat heeft dat met de SP te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja of nou soepkommen met deksel , geheel in tomatenvormWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is wel een fijne, onderrug trainen is nodig voor de balansquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
ik heb echt nog nooit van een roman chair gehoord
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geef mij maar koffiequote:
Die kreeg ik toen ik lid werdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat heeft dat met de SP te maken?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wat denk je dat dat logo naast die letters zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat heeft dat met de SP te maken?
Als ik moet kiezen tussen SP en die lambal van een Timmerfrans dan is de keuze makkelijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ziet er, hmm, veelzijdig uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]🐙![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O dat weet ik niet, moet je even aan @SwJ vragenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
En mag je twee plaatjes in de OP plakken? @:Dotteke ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een van de dingen die ik leuk vind. Doe ik sinds deze week met 15kg vasthoudenquote:
Ik zie het net in het 1e gebod. Nee dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik niet, moet je even aan @:SwJ vragen![]()
Nu staat er 1 plaatje inquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
En mag je twee plaatjes in de OP plakken? @:Dotteke ?Revolutions are the locomotives of history.
@maily in de regels van DTS staat ditquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik niet, moet je even aan @:SwJ vragen
1. Gij zult nimmer de OP aanpassen, op het toevoegen/vervangen van de laatste en enige afbeelding na.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las romantische stoelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
O had daar ook even gekekenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het net in het 1e gebod. Nee dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou willen dat we hier met kettlebells hadden want nu kan ik het maar met 30 doenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik leuk vind. Doe ik sinds deze week met 15kg vasthoudenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo kan je die vast ook gebruikenquote:I'm surrounded by morons!
quote:quote:Ik was weer te subtiel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar is het vast ook voor te gebruiken
🐙![]()
Je weet maar nooit wat je er allemaal op kan doenquote:
loophole gevonden. Ik had advocaat moeten worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het net in het 1e gebod. Nee dus.Revolutions are the locomotives of history.
Subtiel inderdaadquote:I'm surrounded by morons!
Trouwens wel een goeie... ik ga even naar de gym voordat het takkewarm wordt straks
Wat niet is kan nog wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
loophole gevonden. Ik had advocaat moeten worden.
En ditquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is nog vroeg
Ik ben nog niet zo scherpI'm surrounded by morons!
Werd vanochtend wakker uit een droom
Dud0r begon meteen tegen me te praten
Heb alleen boos naar m gekeken als antwoordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sportse En tot 1 juliquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
Trouwens wel een goeie... ik ga even naar de gym voordat het takkewarm wordt straks
Het is al takkewarm want luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
Trouwens wel een goeie... ik ga even naar de gym voordat het takkewarm wordt straksHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Binnen valt het nog reuze meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed antwoordquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb alleen boos naar m gekeken als antwoordI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb alleen boos naar m gekeken als antwoord
🐙![]()
Wel lang geleden, zo'n traditionele plakkerige Nederlandse zomerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ben aan het wandelen op de loopband maar denk dat ik een plaspauze nodig heb
Snap niet hoe want zweet me een ongeluk dus waar mijn nieren nog vocht vandaan hebben gehaald...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga straks naar de stort, als het eens iets minder regent.I'm surrounded by morons!
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hebben jullie wel warme zomers?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:34 schreef Fogel het volgende:
Ik ga straks naar de stort, als het eens iets minder regent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zomer is de mooiste dag van het jaarquote:
Een dag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het al bijna herfst?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zodra de zomer echt goed doorbreekt in Noorwegen - meestal eind mei of begin juni - zie je de locals eropuit trekken en van het zonnetje genieten na een lange, koude winter.
En het kan er best warm worden, want de zomerse temperaturen kunnen oplopen tot wel 25°C ŕ 30°C - vooral in het zuiden en in de valleien in het binnenland.
Zelfs de nachten zijn vaak warm, en de temperatuur van het water in zee en in de talrijke rivieren en bosmeren in de zuidelijke delen van Noorwegen is meestal zo'n 18°C of hoger. Vandaar dat zwemmen zo populair is!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan komen de muggenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voor wie ze eet en in huis heeft
Wokkels en Bugles uit schappen om gezondheidsrisico
PepsiCo Nederland roept verschillende varianten Bugles en Wokkels van Lay’s terug. Bij het maken van de chips is „onbedoeld een component in het product terechtgekomen dat geen deel uitmaakt van de normale samenstelling”. Hierdoor vormt het eten van de chips een gezondheidsrisico. Om wat voor component het gaat, wordt niet vermeld.
https://www.rd.nl/artikel(...)om-gezondheidsrisicoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noorwegen is een lang land en ik zit niet in het zuidenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Zodra de zomer echt goed doorbreekt in Noorwegen - meestal eind mei of begin juni - zie je de locals eropuit trekken en van het zonnetje genieten na een lange, koude winter.
En het kan er best warm worden, want de zomerse temperaturen kunnen oplopen tot wel 25°C ŕ 30°C - vooral in het zuiden en in de valleien in het binnenland.
Zelfs de nachten zijn vaak warm, en de temperatuur van het water in zee en in de talrijke rivieren en bosmeren in de zuidelijke delen van Noorwegen is meestal zo'n 18°C of hoger. Vandaar dat zwemmen zo populair is!
Nog een paart maandjes wachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O daar is ook nog een verschil in.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noorwegen is een lang land en ik zit niet in het zuidenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duurt lang, ik ben de zomer nu al zatquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En hij is nog maar net 7 dagen oudquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Duurt lang, ik ben de zomer nu al zat
Ga bij Fogel in de buurt wonen daar is het maar 12 graden
Maar je zit ook niet helemaal in het noorden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noorwegen is een lang land en ik zit niet in het zuidenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je zit ook niet helemaal in het noorden.I'm surrounded by morons!
Ik moet er niet aan denkenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik woon al heel mooi.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij is nog maar net 7 dagen oud
Ga bij Fogel in de buurt wonen daar is het maar 12 graden
Maar graag wat minder plakzomer
Idd wel vochtigquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon al heel mooi.
Maar graag wat minder plakzomerWerewolf![]()
Naar sport
En toch in het zuidenquote:
A oke, je bent bezig met elders een woning te zoeken toch? Wel in het zelfde gedeelte van Noorwegen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die gaan denk ik alleen maar meer worden helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon al heel mooi.
Maar graag wat minder plakzomerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh sappig wurstjuhquote:
Heb je nu al gesport?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raarww is leukquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben dan ook raar dus wel toepasselijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
A gezelllig, en gelijk een voor jezelf meegenomen. Groot gelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ga om 12 uur
Maar had haring gehaald voor paps.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaar gezien mensen graag met me afsprekenquote:Heb blijkbaar toch wat goede kwaliteiten als het op het gebied van raar aankomt
![]()
![]()
Je ligt blijkbaar goed bij de subjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar gezien mensen graag met me afsprekenHeb blijkbaar toch wat goede kwaliteiten als het op het gebied van raar aankomt
![]()
Lekker ingewikkeld in de wraps
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jup, lekker wikkelen en mensen ingewikkeld maken. Net als ikquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je ligt blijkbaar goed bij de subjes![]()
Lekker ingewikkeld in de wraps![]()
![]()
Met een sausjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je ligt blijkbaar goed bij de subjes![]()
Lekker ingewikkeld in de wraps
*beelddenker* Ik zie het helemaal voor mijquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, lekker wikkelen en mensen ingewikkeld maken. Net als ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je ziet jezelf al liggen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
*beelddenker* Ik zie het helemaal voor mij![]()
Dat kan, niet iedereen heeft daar last vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie jij Devilswhore nog weleens?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, ervaring![]()
Vast niet zo goed als ik het kan
Ik weet nog wel de periode dat ik ook in de KSC postte en dat we het daar weleens over hadden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Meer een KPD praatjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ingewikkelde materie zo op de ochtend.Of SEX
Misschien een Bondage topic open, voor al u ingewikkeldezaken bent u bij Bondage aan het juiste adres
Ik heb er het tegenovergeatelde van een probleem mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer een KPD praatjeOf SEX
Misschien een Bondage topic open, voor al u ingewikkeldezaken bent u bij Bondage aan het juiste adres🐙![]()
Al een tijd niet gesproken helaasquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zie jij Devilswhore nog weleens?
Ik weet nog wel de periode dat ik ook in de KSC postte en dat we het daar weleens over hadden![]()
![]()
Jij houdt niet van ingewikkelde zakenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er het tegenovergeatelde van een probleem mee eigenlijk.
O afschuwelijkquote:of het moet door een ziekte komen dan is het natuurlijk een ander verhaal
Laatste keer dat ik die zag was in november. Maar die heeft het druk met d'r kruisfruit nu denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zie jij Devilswhore nog weleens?
Ik weet nog wel de periode dat ik ook in de KSC postte en dat we het daar weleens over hadden🐙![]()
Wanneer heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij houdt niet van ingewikkelde zaken🐙![]()
Veel meer mensen waar ik nog maar weinig contact mee heb. Ik ga straks naar Ama, is ook alweer tijd geledenquote:![]()
Het is een vraag had er een ? achter moeten zettenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja haar kindje zal onderhand al weer bijna een half jaar zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik die zag was in november. Maar die heeft het druk met d'r kruisfruit nu denk ik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo'n kapsel door een ziekte?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O afschuwelijkof het moet door een ziekte komen dan is het natuurlijk een ander verhaal
![]()
![]()
Dat is ook leuk tochquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Veel meer mensen waar ik nog maar weinig contact mee heb. Ik ga straks naar Ama, is ook alweer tijd geleden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kan toch dat je op bepaalde plekken kaal wordtquote:
Je moet tegenwoordig zo oppassen wat je zegt mensen staan gelijk op h un achterste poten.
Dus ik dek mij liever inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dan ga je zo op de foto ookquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan toch dat je op bepaalde plekken kaal wordt
Je moet tegenwoordig zo oppassen wat je zegt mensen staan gelijk op h un achterste poten.
Dus ik dek mij liever in![]()
![]()
Je weet het maar nooitquote:
tiet veur n bakkie
Ik heb wat rollen cohesief verband naast de touwen liggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een vraag had er een ? achter moeten zetten🐙![]()
het zal wel
Niet gekliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nu al heimwee
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
M.bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zit ff te twijfelen. zal ik die meid nog terugbellen of niet>
had gister een poging gedaan en nam ze niet op. wel later telefoon terug, maar toen had ik ff geen zin erin.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ja doe maar lekker ouwe stinkerd
Weer op weg naar huis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet ook niet weer wat ze hier naast nu aan het doen zijn? maar klophamerboren enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Het is altijd mooi om de wolken te kijken. Je ziet er vaak mooi afbeeldingen inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AI zegt:quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:55 schreef kree het volgende:
ik weet ook niet weer wat ze hier naast nu aan het doen zijn? maar klophamerboren enzo.
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha nu weet ik wel wat die boor doet enzo, heb er eentje zelf of althans ik niet maar bedrijf.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
AI zegt:
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Maargoed "leen" hem maar zo af en toe.
maar wat de hell doen ze daarDo what you love, love what you do!![]()
heb je geen buurtapp waar je het kan vragen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nu weet ik wel wat die boor doet enzo, heb er eentje zelf of althans ik niet maar bedrijf.
Maargoed "leen" hem maar zo af en toe.
maar wat de hell doen ze daar
ik kan het hier niet horen/zien.![]()
haha nee die is er niet. mss maar beter ook?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
heb je geen buurtapp waar je het kan vragen?
ik kan het hier niet horen/zien.
hoewel toen ze me ruit ingeslagen hadden ebnzo was ie handig geweest. maarja nog eens gevraagd toen en geen buurt appDo what you love, love what you do!![]()
Proberen tot je door te dringen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:55 schreef kree het volgende:
ik weet ook niet weer wat ze hier naast nu aan het doen zijn? maar klophamerboren enzo.🐙![]()
dan misschien ff aanbellen en vragen waarom ze zo'n herrie maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee die is er niet. mss maar beter ook?
hoewel toen ze me ruit ingeslagen hadden ebnzo was ie handig geweest. maarja nog eens gevraagd toen en geen buurt app
en hoe durven ze?![]()
weet je in mijn idee je gebruikt zo'n ding om plugje te boren enbzo.
Oke oke dat alle kan ik nog begrijpen.
Want op werk wel vaak dat dat ff.
maar in een huis he. als het uur duurt? dan ga ik me afvragen wat de fuck willen ze eigenlijk. zijn hoop pluggen.Do what you love, love what you do!![]()
België, nog een tussenstop voor we morgen naar huis gaan.quote:Het is hier zo enorm mooi. De uitzichten, de natuur, gewoon alles. Ik zou m'n huis in Nederland zo inruilen om hier te kunnen wonen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja. Zou er nu geen zak meer aan vinden denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:13 schreef kree het volgende:
keken jullie vroeger wel eens home improvement?![]()
Dat was toch met PamelaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
haha nee ik ook niet meer nu, maar vond dat vroeger wel leukquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Zou er nu geen zak meer aan vinden denk ik
tenminste toen die kinderen nog jong waren enzo erin. daarna werd t te lang gedraaid show enzo.Do what you love, love what you do!![]()
het was mss wel net zoiets als lullo's of toen was geluk heel gewoon.
Zeg maar live opgenomen met publiek.
Dat zie je ook niet meer, ja die talkshows natuurlijk wel. maar die bedoel ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
echt sowieso niet mijn gerne altijd helemaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
https://defqon-1-magenta.mixlr.com/events/4356360
![]()
![]()
![]()
![]()
goedemiddag
Maar dat op de vroege morgen, wat een takken herrie.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
echt sowieso niet mijn geren altijd helemaal.
Maar dat op de vroege morgen, wat een takken herrie.ik vind dit wel vrolijke muziek
lekker om mee wakker te worden.
Smile, it's free therapy.![]()
hahaha omg. nouja tis ieder zijn smaak, maar ik wordt dr nou niet echt lekker wakker van.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik vind dit wel vrolijke muziek
lekker om mee wakker te worden.
gelijk dat gestamp enzo.Do what you love, love what you do!![]()
https://www.q-dance.com/l/defqon1-2025-audiostreams
Meerdere streams..
https://defqon1black.mixlr.com/events/4350278
die is me nu nog wat te snel..Smile, it's free therapy.![]()
die link in mijn andere post. dat vind ik gestampquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha omg. nouja tis ieder zijn smaak, maar ik wordt dr nou niet echt lekker wakker van.
gelijk dat gestamp enzo.
wacht deze: https://defqon1black.mixlr.com/events/4350278
is iets voor later op de dagSmile, it's free therapy.![]()
soms he kan ik het waarderen, maar moet dr wel beetje ingemasseerdf in worden zeg maarDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Teringherrie.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
https://defqon-1-magenta.mixlr.com/events/4356360
Nog eens spam![]()
Pat B draait leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou hey! is nietquote:
hier word ik super vrolijk van, nog vrolijker dan mijn normale vrolijkheid![]()
mooie fotoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Van spelen word je moe. Kleine Fring.
Poes van broer en kidsDo what you love, love what you do!![]()
Wacht maar tot je een krijsende Ferrari V10 voorbij hebt horen rijden. Dan ga je helemaal uit je bol van de vrolijkheidquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou hey! is niet
hier word ik super vrolijk van, nog vrolijker dan mijn normale vrolijkheid![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
AhW. Een poekiequote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Van spelen word je moe. Kleine Fring.
Poes van broer en kids![]()
![]()
Dat is meer jouw dingquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een krijsende Ferrari V10 voorbij hebt horen rijden. Dan ga je helemaal uit je bol van de vrolijkheid![]()
![]()
airco aan nu warm gedanst
jaaaa die ouwe was dood inmiddels.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dat de pup van je ma vorig jaar? (meen dat daar toen pups waren)
stukje groter geworden is die inmiddels wel.
maarja blijft schattig beestje.Do what you love, love what you do!![]()
Een ronkend V4 vind ik mooier klinkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een krijsende Ferrari V10 voorbij hebt horen rijden. Dan ga je helemaal uit je bol van de vrolijkheid![]()
![]()
![]()
zou wel willen he hond ofzo of sowieso huisdier.
maar lukt niet omdat ik alleen ben en zou die hele dag binnen moeten zijn alleen.
Maar blijft altijd mooi, maakt niet uit hoe of wat en je je voelt, ze zijn wel altijd blij om je te zien.Do what you love, love what you do!![]()
dacht nog aan zo'n soort mini aquariumpje he en een stel guppy's.
ook best mooi wat je daarvan kunt maken, maar dat was weer eens een idee wat me leuk lijkt en t ook niet van komt. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Iddquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:10 schreef marc0871 het volgende:
Zelfs de grootste bengel is een engel, als die slaapt.Werewolf![]()
F&F / Tropisch aquarium #73 - Het blijft toch kriebelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:17 schreef kree het volgende:
dacht nog aan zo'n soort mini aquariumpje he en een stel guppy's.
ook best mooi wat je daarvan kunt maken, maar dat was weer eens een idee wat me leuk lijkt en t ook niet van komt. hahahaha
Ik zou je eerst eens inlezen in wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb zelf een grote bak gehad, nooit meer.Ik heb er één en ik ben er trots op
ja wacht. stuur ff je bankrekening.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:18 schreef DJMO het volgende:
Godverdomme. Wie heeft er even 6 ton voor me?
https://weiss-faber.be/bien/liege-85996234/
[ afbeelding ]
6 ton valt dan nog mee, gaat het rijtjeshuis van mijn ma zowat voor weg.
Wil je mij alsjeblieft betalen voor 'Hotel te koop in Luxemburg ' viaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht. stuur ff je bankrekening.
6 ton valt dan nog mee, gaat het rijtjeshuis van mijn ma zowat voor weg.
https://tikkie.me/pay/esrs3h5jv8fjob03c8b2
Deze link is geldig t/m 11 juliIk heb er één en ik ben er trots op
kweet t had vroeger auquarium toen ik nog thuis woonde.....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
F&F / Tropisch aquarium #73 - Het blijft toch kriebelen.
Ik zou je eerst eens inlezen in wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb zelf een grote bak gehad, nooit meer.
zit idd werk in enzo, maar dacht beetje klein formaatje ofzo.
maar het is bij gedachten gebleven voor nu
dit is dan ook geen nederland waar we hutjemutje op elkaar wonenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht. stuur ff je bankrekening.
6 ton valt dan nog mee, gaat het rijtjeshuis van mijn ma zowat voor weg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hahahaha.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je mij alsjeblieft betalen voor 'Hotel te koop in Luxemburg ' via
Deze link is geldig t/m 11 juli
we moeten t nog ff hebben over de voorwaarden
ziet er wel mooi uitquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is dan ook geen nederland waar we hutjemutje op elkaar wonenDo what you love, love what you do!![]()
[insert 'everybody is a ferrari fan' video]quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is meer jouw ding
airco aan nu warm gedanst
naja omdat je de moeite nam om die hele link te maken, doe je een euro voor een koffiequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil je mij alsjeblieft betalen voor 'Hotel te koop in Luxemburg ' via
Deze link is geldig t/m 11 juli
die ken ik nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert 'everybody is a ferrari fan' video]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook een mooi geluid mits er een pneumatische nokkenas op zit die variabel instelbaar isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een ronkend V4 vind ik mooier klinken
de bovenburen zijn aan het stofzuigen boven mijn hoofdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat moet jij met een hotel?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:18 schreef DJMO het volgende:
Godverdomme. Wie heeft er even 6 ton voor me?
https://weiss-faber.be/bien/liege-85996234/
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
naja omdat je de moeite nam om die hele link te maken, doe je een euro voor een koffie![]()
DOHC met gear driven camsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook een mooi geluid mits er een pneumatische nokkenas op zit die variabel instelbaar is![]()
verhuren enzo? t klinkt nog best als winstgevend. andere kant het zal niet voor niks te koop staanquote:
Ik riep twee jaar geleden al dat ik zoiets dolgraag zou willen in Luxemburg. In Larochette, waar we ook dit jaar waren, staat er al een tijdje een hotel pand leeg. Het lijkt me geweldig om zo'n ding op te knappen en te exploiteren.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
is wel ontzettend veel werkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik riep twee jaar geleden al dat ik zoiets dolgraag zou willen in Luxemburg. In Larochette, waar we ook dit jaar waren, staat er al een tijdje een hotel pand leeg. Het lijkt me geweldig om zo'n ding op te knappen en te exploiteren.
en zelfs als je denkt het is veel werk
is het uiteindelijk meer werk dan je dachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het ziet er uit alsof het gebouw wat werk nodig heeft. Daarbij is een hotel allejezus hard werken. Misschien staat het daarom te koop?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
verhuren enzo? t klinkt nog best als winstgevend. andere kant het zal niet voor niks te koop staan![]()
hotel moet alles er eigenlijk als nieuw uitzien altijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien leuk om dan gevolgd te worden door 'Ik vertrek'Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hmmmmmm meiland gevoel hierbij. het runnen is wss vraag twee en kom je uit bij "ik vertrek" achtige. weet waar je aan begint zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik riep twee jaar geleden al dat ik zoiets dolgraag zou willen in Luxemburg. In Larochette, waar we ook dit jaar waren, staat er al een tijdje een hotel pand leeg. Het lijkt me geweldig om zo'n ding op te knappen en te exploiteren.Do what you love, love what you do!![]()
Eerst maar eens kopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmm meiland gevoel hierbij. het runnen is wss vraag twee en kom je uit bij "ik vertrek" achtige. weet waar je aan begint zou ik zeggen.
O wacht ...![]()
beetje klussen en opknappen lijkt me wel leuk voor een maandje ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zei dat het me geweldig _lijkt_, niet dat ik het ook daadwerkelijk zou gaan doen. A) geen budget, B) m'n kinderen kunnen nog niet zolang zonder me, en C) @Rob is voorlopig nog niet met pensioen. Ook al kan het de tiende gebeurenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmmm meiland gevoel hierbij. het runnen is wss vraag twee en kom je uit bij "ik vertrek" achtige. weet waar je aan begint zou ik zeggen.
hahaha je had het linkje wss waar je je kon opgeven voor ik vertrek?quote:
echt. als je dit zou doen he, zou kijken
Ik ben niet DJMOquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha je had het linkje wss waar je je kon opgeven voor ik vertrek?
echt. als je dit zou doen he, zou kijken![]()
hij hint gewoon dat hij wil dat je vertrektquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
haha neequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij hint gewoon dat hij wil dat je vertrekt
maar mss wat voor haar ook? ik vertrek met fokkers, klinkt als een tv succes. zou al niet kunnen wachten om dat te zien. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Niks voor mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee
maar mss wat voor haar ook? ik vertrek met fokkers, klinkt als een tv succes. zou al niet kunnen wachten om dat te zien. hahahaha
Wel voor jou. Niet Luxemburg maar verder weg en onbewoonder.
Beetje souverein leven.![]()
klinkt neit verkeerd moet ik zeggen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Niks voor mij.
Beetje souverein leven.
niemand die mee wil? kan 20k inleggen zelf.Do what you love, love what you do!![]()
ik zou opzich best weg willen uit NL?
ben t beetje zat aan t worden wel, ergens dik in de natuur en je volgende buren 100km verder. lijkt me heerlijk.
maarja heb mijn werk hier enzo. en nog soort van leven, dus goed, maar heb best wel eens met die gedachte gespeeld.Do what you love, love what you do!![]()
Met ome Willem naar Paraguayquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Niks voor mij.
Beetje souverein leven.Uw ADH vitamine Worst
ah ja ik had dromen over de katten die opgesloten zatenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kwam langs een kantoorgebouw met Bilfinger, goede naam zegUw ADH vitamine Worst
awwquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah ja ik had dromen over de katten die opgesloten zaten![]()
![]()
waarom niet? bij mij zijn ze meestal wel leuk. of soms niet. maar meestal zo wakker dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nee maar we waren op vakantie en eentje was sneaky in de auto mee gegaan en toen kwam ik erachter toenw e wilde gaan en het was vet zielig dus ik was boos dat we het niet gezien haddenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Om die katten? Hadden ze gekakt?
boos op mezelf dus?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb de laatste tijd dat als ik bijna in slaap val ik ineens een soort van wakker schrik. Gisteren een paar keer gehad, kon niet in slaap vallen want telkens als ik in slaap viel schrok ik wakker.![]()
Ohhh dat was vroeger ook een grote angst voor mij. Dat dan de kat er uit springt ergens en dat ze nooit meer de weg terug kan vinden...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar we waren op vakantie en eentje was sneaky in de auto mee gegaan en toen kwam ik erachter toenw e wilde gaan en het was vet zielig dus ik was boos dat we het niet gezien hadden
boos op mezelf dus?![]()
zag ook een tiktok van mensen die karton gingen weggooien en in een van de dozen zat ook nog poesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
daarom altijd platmaken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
zag ook een tiktok van mensen die karton gingen weggooien en in een van de dozen zat ook nog poes
de doos.![]()
ikk had vroeger he, en zweer het dit is waargebeurd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohhh dat was vroeger ook een grote angst voor mij. Dat dan de kat er uit springt ergens en dat ze nooit meer de weg terug kan vinden...
altijd honden met ons, toen nog op vakantie met familie en Duitse staander, wat groter als tekkel dus.
Echt we waren bij een rivier enzo en beest sprong erin, no fucking way dat ie eruit zou komen zelf.
Dus ik heel brok stroomafwaarts gerend en lag een omgevallen boom/struik enzo met takken, waar water onderdoor ging.
echt als ik er nog aan terug denk, en btw dat mijn ouders dat toen oke vonden.
anyway daarop gelopen, en kon hem uit zijn nekvel eruit halen nog net.
Beest mag me onwijs dankbaar zijn geweest denk. hahahahaDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: