SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mikeytt op 28-06-2025 10:21:16 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan kom je aan van de sportschool
Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakken![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de voorganger van sp3c en het vervolg van sp1cRevolutions are the locomotives of history.
Kunt wat van mijn vet krijgen, plakt heel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunt wat van mijn vet krijgen, plakt heel goed![]()
dan wil ik ook wat spieren van je lenen, want dat blijft ook niet plakken
Misschien moet je dan meer sporten en minder aan de bar zittenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Nee die zijn van mijquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Dud0r heeft het laten meten laatst en nu ben ik ook nieuwsgierigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit helpt niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Roman chair
Gebruik ik voor onderrug oefeningenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja maar dan moet ik ook aankomen, anders geen spierenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je dan meer sporten en minder aan de bar zitten
Hey Puzzie Tomaten servies?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenserviesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meer![]()
Oeps moet ook google vragen wat sambuca is. Ben niet zo op de hoogte kwa drankjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of nou soepkommen met deksel , geheel in tomatenvormquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die zijn nog best duurquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenservies![]()
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Salmari is ook lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps moet ook google vragen wat sambuca is. Ben niet zo op de hoogte kwa drankjesIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Denk er SP bij en je bent erquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenservies![]()
[ afbeelding ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Schijn je van trainen ook te krijgen, maar dan moet je wel sporten en niet aan de bar zitten of de bolkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik ook aankomen, anders geen spierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat snap ik, maar wat heeft dat met de SP te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja of nou soepkommen met deksel , geheel in tomatenvormWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is wel een fijne, onderrug trainen is nodig voor de balansquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
ik heb echt nog nooit van een roman chair gehoord
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geef mij maar koffiequote:
Die kreeg ik toen ik lid werdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat heeft dat met de SP te maken?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wat denk je dat dat logo naast die letters zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat heeft dat met de SP te maken?
Als ik moet kiezen tussen SP en die lambal van een Timmerfrans dan is de keuze makkelijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ziet er, hmm, veelzijdig uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]🐙![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
O dat weet ik niet, moet je even aan @SwJ vragenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
En mag je twee plaatjes in de OP plakken? @:Dotteke ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een van de dingen die ik leuk vind. Doe ik sinds deze week met 15kg vasthoudenquote:
Ik zie het net in het 1e gebod. Nee dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik niet, moet je even aan @:SwJ vragen![]()
Nu staat er 1 plaatje inquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
En mag je twee plaatjes in de OP plakken? @:Dotteke ?Revolutions are the locomotives of history.
@maily in de regels van DTS staat ditquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik niet, moet je even aan @:SwJ vragen
1. Gij zult nimmer de OP aanpassen, op het toevoegen/vervangen van de laatste en enige afbeelding na.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las romantische stoelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
O had daar ook even gekekenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het net in het 1e gebod. Nee dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou willen dat we hier met kettlebells hadden want nu kan ik het maar met 30 doenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik leuk vind. Doe ik sinds deze week met 15kg vasthoudenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo kan je die vast ook gebruikenquote:I'm surrounded by morons!
quote:quote:Ik was weer te subtiel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar is het vast ook voor te gebruiken
🐙![]()
Je weet maar nooit wat je er allemaal op kan doenquote:
loophole gevonden. Ik had advocaat moeten worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie het net in het 1e gebod. Nee dus.Revolutions are the locomotives of history.
Subtiel inderdaadquote:I'm surrounded by morons!
Trouwens wel een goeie... ik ga even naar de gym voordat het takkewarm wordt straks
Wat niet is kan nog wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
loophole gevonden. Ik had advocaat moeten worden.
En ditquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is nog vroeg
Ik ben nog niet zo scherpI'm surrounded by morons!
Werd vanochtend wakker uit een droom
Dud0r begon meteen tegen me te praten
Heb alleen boos naar m gekeken als antwoordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sportse En tot 1 juliquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
Trouwens wel een goeie... ik ga even naar de gym voordat het takkewarm wordt straks
Het is al takkewarm want luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
Trouwens wel een goeie... ik ga even naar de gym voordat het takkewarm wordt straksHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Binnen valt het nog reuze meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed antwoordquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb alleen boos naar m gekeken als antwoordI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb alleen boos naar m gekeken als antwoord
🐙![]()
Wel lang geleden, zo'n traditionele plakkerige Nederlandse zomerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ben aan het wandelen op de loopband maar denk dat ik een plaspauze nodig heb
Snap niet hoe want zweet me een ongeluk dus waar mijn nieren nog vocht vandaan hebben gehaald...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga straks naar de stort, als het eens iets minder regent.I'm surrounded by morons!
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hebben jullie wel warme zomers?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:34 schreef Fogel het volgende:
Ik ga straks naar de stort, als het eens iets minder regent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zomer is de mooiste dag van het jaarquote:
Een dag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het al bijna herfst?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zodra de zomer echt goed doorbreekt in Noorwegen - meestal eind mei of begin juni - zie je de locals eropuit trekken en van het zonnetje genieten na een lange, koude winter.
En het kan er best warm worden, want de zomerse temperaturen kunnen oplopen tot wel 25°C à 30°C - vooral in het zuiden en in de valleien in het binnenland.
Zelfs de nachten zijn vaak warm, en de temperatuur van het water in zee en in de talrijke rivieren en bosmeren in de zuidelijke delen van Noorwegen is meestal zo'n 18°C of hoger. Vandaar dat zwemmen zo populair is!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan komen de muggenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voor wie ze eet en in huis heeft
Wokkels en Bugles uit schappen om gezondheidsrisico
PepsiCo Nederland roept verschillende varianten Bugles en Wokkels van Lay’s terug. Bij het maken van de chips is „onbedoeld een component in het product terechtgekomen dat geen deel uitmaakt van de normale samenstelling”. Hierdoor vormt het eten van de chips een gezondheidsrisico. Om wat voor component het gaat, wordt niet vermeld.
https://www.rd.nl/artikel(...)om-gezondheidsrisicoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noorwegen is een lang land en ik zit niet in het zuidenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Zodra de zomer echt goed doorbreekt in Noorwegen - meestal eind mei of begin juni - zie je de locals eropuit trekken en van het zonnetje genieten na een lange, koude winter.
En het kan er best warm worden, want de zomerse temperaturen kunnen oplopen tot wel 25°C à 30°C - vooral in het zuiden en in de valleien in het binnenland.
Zelfs de nachten zijn vaak warm, en de temperatuur van het water in zee en in de talrijke rivieren en bosmeren in de zuidelijke delen van Noorwegen is meestal zo'n 18°C of hoger. Vandaar dat zwemmen zo populair is!
Nog een paart maandjes wachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O daar is ook nog een verschil in.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noorwegen is een lang land en ik zit niet in het zuidenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duurt lang, ik ben de zomer nu al zatquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En hij is nog maar net 7 dagen oudquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Duurt lang, ik ben de zomer nu al zat
Ga bij Fogel in de buurt wonen daar is het maar 12 graden
Maar je zit ook niet helemaal in het noorden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noorwegen is een lang land en ik zit niet in het zuidenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je zit ook niet helemaal in het noorden.I'm surrounded by morons!
Ik moet er niet aan denkenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik woon al heel mooi.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij is nog maar net 7 dagen oud
Ga bij Fogel in de buurt wonen daar is het maar 12 graden
Maar graag wat minder plakzomer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: