O kijk nu wat schattig; een Fries Stabijtjequote:Op donderdag 26 juni 2025 07:05 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[..]
Ze wordt ergens midden in de nacht wel even wakker, of ik maak haar wakker, en dan lopen we even naar buiten voor een pies en poep en dan snel weer slapen. Soms is ze dan vanaf half zes niet meer te hanteren, vandaag was het half zeven. En ergens rond die tijd moet ik sowieso uit bed om de schapen uit hun stalletje te laten.
Gelukkig, waren wij dus niet de enige met die mening.quote:Op donderdag 26 juni 2025 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat ik meteen dacht is dat ik vind dat Anne Soldaat niet (meer) moet zingen, het is en blijft een geweldige gitarist.
Dat Ellen ook wel altijd haar Ellendingen doet waar je haar dan ook ziet en dat is oké in haar eigen show.
Sparks (veel plezier daar!) en nog een nr vond ik erg fijn.
De combi van de avond was niet helemaal een muzikale fruitmand gelukkig, rommelig vond ik hier en daar idd.
Ellen die aan de piano Kate Bush zong was voor ons kippenvel, maar dat meer te maken met g en mijn begintijd![]()
Matig…nog steeds. Alle actie klein of groot of kort of langer is het bijkomen en ademloos.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:06 schreef sigme het volgende:
@:vlindertje89 hoe is het nu dan met je conditie (na die bijna(?) longonsteking)?
En @:annex, hoe gaat het met jouw conditie?
Iedereen herkent er een Fries Stabijtje in (ik ook), maar het is zoals Ludolf al zegt een Munsterlander x Wetterhoun (beide niet stamboek en ook niet bijster raszuiver)quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O kijk nu wat schattig; een Fries Stabijtje![]()
Ik moet zo fietsen en het regent. Ik heb inmiddels wel een prima regenbroek, maar mijn regenjas is best matig. Ooit gekocht bij zo'n outdoor winkel waar ze bleven zeggen dat het echt een héél goede regenjas was. Ik had gezien het materiaal toen al twijfels en ik had gelijk. Die regenjas is prima voor wat motregen of heel kort in de regen. Maar niet op de fiets door veel regen. Ik kwam er bij de decathlon achter dat er categorieën (van beetje regen tot storm) regenjassen zijn
Het was vooral een beetje gekke mix... verschillende disciplines 'zeg maar'. Leo praatte dan wat nrs aan elkaar, Ellen zong, danste, deed gek als Ellen en de band begon echt niet goed met het eerst nr. En het werd later wel beter, de zang liet bij 1 (geweldige muzikant, dat wel) echt te wensen over.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Matig…nog steeds. Alle actie klein of groot of kort of langer is het bijkomen en ademloos.
Het is nu 3 weken na de longontsteking. Als het de komende 3 weken niet verbetert, dan eens overleggen met de longpoli. Heb ik mij zojuist voorgenomen. Thx for asking.
Stap nog niet op de trapfiets dus.![]()
Jammer @:Blues en @:MadMaster dat jullie muzikale avond tegenviel. Met Ellen zou je beter verwachten. 🎶
Genoteerd. 👍🏼Dan kan de afspraak van 30 aug ook doorgaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even snel tussendoor, de meet is op 9 augustus. Ik maak later een topic aan en zal iedereen taggen enzo. Nu druk met vakantie vieren.
Noooooquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even snel tussendoor, de meet is op 9 augustus. Ik maak later een topic aan en zal iedereen taggen enzo. Nu druk met vakantie vieren.
Jammer, ookal zijn we dan wel redelijk in de buurt van julliequote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh leuk, wij kunnen dan er hoeft niets afgezegdquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg…leuke afleiding: welke toet(en) ga ik maken😇
Festival duurt tot 22u en dan nog afbouwen. Dus ik denk dat de BBQ dan al een heel eind afgelopen is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Is na afloop van het festival langskomen een optie @:sarabi ?
Gewoon een berg frequent flyer miles er tegenaan gooien johquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
Ik zit stiekem toch gewoon even te kijken he
https://www.kayak.com/flights/BUE-AMS,BRU/2025-07-31/2025-08-21
Ik heet geen @Fogel helaasquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een berg frequent flyer miles er tegenaan gooien joh
In Argentinië begint een asado pas rond 22:00quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Festival duurt tot 22u en dan nog afbouwen. Dus ik denk dat de BBQ dan al een heel eind afgelopen is.
Meer vliegenquote:
Het milieu!!quote:
Goedkoop is het niet, maar je krijgt wel enorm veel voor je geldquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou wel heel gaaf zijn @:flipsen maar ook enorm prijzig 😳
Da’s wel laat inderdaad. Dan liggen @:lucky_strike en @:jflip vast uitgeteld op bed
Er vliegt ietsquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
Ik zit stiekem toch gewoon even te kijken he
https://www.kayak.com/flights/BUE-AMS,BRU/2025-07-31/2025-08-21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |