Genoteerd. 👍🏼Dan kan de afspraak van 30 aug ook doorgaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even snel tussendoor, de meet is op 9 augustus. Ik maak later een topic aan en zal iedereen taggen enzo. Nu druk met vakantie vieren.
Noooooquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even snel tussendoor, de meet is op 9 augustus. Ik maak later een topic aan en zal iedereen taggen enzo. Nu druk met vakantie vieren.
Jammer, ookal zijn we dan wel redelijk in de buurt van julliequote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh leuk, wij kunnen dan er hoeft niets afgezegdquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg…leuke afleiding: welke toet(en) ga ik maken😇
Festival duurt tot 22u en dan nog afbouwen. Dus ik denk dat de BBQ dan al een heel eind afgelopen is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Is na afloop van het festival langskomen een optie @:sarabi ?
Gewoon een berg frequent flyer miles er tegenaan gooien johquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
Ik zit stiekem toch gewoon even te kijken he
https://www.kayak.com/flights/BUE-AMS,BRU/2025-07-31/2025-08-21
Ik heet geen @Fogel helaasquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een berg frequent flyer miles er tegenaan gooien joh
In Argentinië begint een asado pas rond 22:00quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Festival duurt tot 22u en dan nog afbouwen. Dus ik denk dat de BBQ dan al een heel eind afgelopen is.
Meer vliegenquote:
Het milieu!!quote:
Goedkoop is het niet, maar je krijgt wel enorm veel voor je geldquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou wel heel gaaf zijn @:flipsen maar ook enorm prijzig 😳
Da’s wel laat inderdaad. Dan liggen @:lucky_strike en @:jflip vast uitgeteld op bed
Er vliegt ietsquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
Ik zit stiekem toch gewoon even te kijken he
https://www.kayak.com/flights/BUE-AMS,BRU/2025-07-31/2025-08-21
Wat heerlie voor jequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef Blues het volgende:
Met te weinig mensen aan het werk, maar die er zijn, zijn weer zo heeeeeerLIJK @:derludolf rustig en gewoon aan het werk
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker @:blues Hopelijk morgen net zo’n dagje.
Omdat het maandag bloedheet gaat worden werk ik dan thuis, dinsdagochtend wel spreekuur en ‘s middags ook weer thuis.
Spreekuur vandaag was ook weer triest. Ik kijk nu naar het asieldebat en denk aan de 2 mannen die zaten te janken aan mijn tafel. Wat een hardheid in de kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |