Genoteerd. 👍🏼Dan kan de afspraak van 30 aug ook doorgaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even snel tussendoor, de meet is op 9 augustus. Ik maak later een topic aan en zal iedereen taggen enzo. Nu druk met vakantie vieren.
Noooooquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even snel tussendoor, de meet is op 9 augustus. Ik maak later een topic aan en zal iedereen taggen enzo. Nu druk met vakantie vieren.
Jammer, ookal zijn we dan wel redelijk in de buurt van julliequote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh leuk, wij kunnen dan er hoeft niets afgezegdquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg…leuke afleiding: welke toet(en) ga ik maken😇
Festival duurt tot 22u en dan nog afbouwen. Dus ik denk dat de BBQ dan al een heel eind afgelopen is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Is na afloop van het festival langskomen een optie @:sarabi ?
Gewoon een berg frequent flyer miles er tegenaan gooien johquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
Ik zit stiekem toch gewoon even te kijken he
https://www.kayak.com/flights/BUE-AMS,BRU/2025-07-31/2025-08-21
Ik heet geen @Fogel helaasquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een berg frequent flyer miles er tegenaan gooien joh
In Argentinië begint een asado pas rond 22:00quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Festival duurt tot 22u en dan nog afbouwen. Dus ik denk dat de BBQ dan al een heel eind afgelopen is.
Meer vliegenquote:
Het milieu!!quote:
Goedkoop is het niet, maar je krijgt wel enorm veel voor je geldquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou wel heel gaaf zijn @:flipsen maar ook enorm prijzig 😳
Da’s wel laat inderdaad. Dan liggen @:lucky_strike en @:jflip vast uitgeteld op bed
Er vliegt ietsquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
Ik zit stiekem toch gewoon even te kijken he
https://www.kayak.com/flights/BUE-AMS,BRU/2025-07-31/2025-08-21
Wat heerlie voor jequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef Blues het volgende:
Met te weinig mensen aan het werk, maar die er zijn, zijn weer zo heeeeeerLIJK @:derludolf rustig en gewoon aan het werk
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker @:blues Hopelijk morgen net zo’n dagje.
Omdat het maandag bloedheet gaat worden werk ik dan thuis, dinsdagochtend wel spreekuur en ‘s middags ook weer thuis.
Spreekuur vandaag was ook weer triest. Ik kijk nu naar het asieldebat en denk aan de 2 mannen die zaten te janken aan mijn tafel. Wat een hardheid in de kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Wat een lief aanbod! Maar ik kwam er vanochtend achter dat de bieb hem in eBook versie heeft (beide boeken), en dat vind ik fijner lezen dan fysiek boek, dus ik heb hem op mn online boekenplank gezetquote:Op donderdag 26 juni 2025 00:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik had er best een aantal verzameld. Ze hebben me lang en enorm dwars gezeten. Denk dat het al met al wel zo'n jaar of 8 mijn leven ernstig heeft beperkt. Inmiddels heb ik er gelukkig nauwelijks meer last van. Ik denk overigens wel dat het altijd een zwakke plek zal blijven; ze komen sneller dan je er weer vanaf bent.
Als je me je adres PM't zal ik je de boeken toesturen. Die ene had ik al, die andere ga ik niet lezen
Maandag halve dag gewerkt, dinsdag hele, gisteren maar een uur. Vandaag en morgen gewoon hele dagen, maar vooral gister vrijwel hele dag vrij (alleen eind vd middag een paar mailtjes van scriptiestudenten met voor mij simpele vragen beantwoord in dat uurtje) was echt heel fijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een hoop gewerkt met gisteren toch vrij. Of vandaag? Of is die planning alweer verandert?
Wat een heerlijke fotoquote:Op donderdag 26 juni 2025 07:05 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[..]
Ze wordt ergens midden in de nacht wel even wakker, of ik maak haar wakker, en dan lopen we even naar buiten voor een pies en poep en dan snel weer slapen. Soms is ze dan vanaf half zes niet meer te hanteren, vandaag was het half zeven. En ergens rond die tijd moet ik sowieso uit bed om de schapen uit hun stalletje te laten.
Haha, nee, godzijdank nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:29 schreef Tele6 het volgende:
Hallo
Ik moest een netwerkevenement organiseren & dagvoorzitter spelen. Pohhhhhhhh ik had geen zin. Ik moest alles in goede banen leiden, en in het Engels, en met allemaal mensen die van tevoren aangaven helemaal geen zin te hebben (wetenschappers die moeten netwerken, ...)
Maar het ging hartstikke goed. Toen bleek dat netwerken inhield "10 minuten over je onderzoek praten, dan wisselen en 10 minuten met iemand anders over je onderzoek praten, wisselen, enz" was iedereen wel enthousiast. Mensen hebben een boel nieuwe dingen bedacht, elkaars nummers genoteerd om nog eens te overleggen. Goede dingen.
Volgende evenement moet eind dit jaar. Dan mag mooi iemand anders voorzitten
@:vlindertje89 heb jij dit soort dingen wel eens moeten doen? Het schijnt iets te zijn wat er min of meer bij hoort als je een PhD doet, heb ik begrepen. Ik vind 't maar matig want ik doe geen PhD over mensen vertellen met wie ze wanneer moeten praten
Nationaal media-onderzoek van Ipsos. Ik voel me een beetje viezigquote:Onder dagbladen / kranten, tijdschriften / magazines en gratis huis-aan-huisbladen verstaan we het volgende:
Dagbladen / kranten: landelijke of regionale kranten die dagelijks (maandag t/m zaterdag) verschijnen. Naast de papieren en digitale edities bedoelen we ook de websites en de (nieuws-) apps.
Tijdschriften / magazines: magazines verschijnen meestal wekelijks of maandelijks. Denkt u bijvoorbeeld aan vrouwenbladen, tv-gidsen of opiniebladen. Naast de papieren en digitale edities bedoelen we ook de websites en de (nieuws-) apps.
Huis-aan-huisbladen: gratis kranten die meestal één keer per week huis-aan-huis bezorgd worden of op vaste afhaalpunten
'vrouwenbladen' brrrrrrrrr en dan versus 'tv-gidsen' en 'opiniebladen'. Ik word daar een beetje misselijk van.quote:
Dat is een kleine verbetering t.o.v. ‘damesbladen’…quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
'vrouwenbladen' brrrrrrrrr en dan versus 'tv-gidsen' en 'opiniebladen'. Ik word daar een beetje misselijk van.
Brrrrrrrr net zo viezig. En als je dat dan afzet tegen 'mannenbladen' is het ook smerig, maar in haar uppie tegen inhoudelijke kwalificaties?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een kleine verbetering t.o.v. ‘damesbladen’…
Zaak is nog wel wat uitgebreider, jammer dat alleen gefocust is op de confrontatie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En zo’n oplichter van @:derLudolf broer, wat voor verschrikkelijk mens ben je dan, hoe kan je slapen of gewoon door kan gaan met je leven?
Niet gemaakt door mij danquote:Wat een goed idee, kruisbessenschuimvlaai op 9 augustus![]()
Da’s een hele goede redenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:54 schreef derLudolf het volgende:
Opzich wel maar 9 augustus, de dag er voor is laatste dag van de uitwisseling, dus wil uitrusten. Dat weekend zijn ook de Feldtage in Nordhorn en dan kwamen wrs nog wat vrienden langs te bbq'en nadat we trekkers hebben gekeken daar
Wat fijn dat je weer kon sporten en dat dat best goed voelde!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat een lief aanbod! Maar ik kwam er vanochtend achter dat de bieb hem in eBook versie heeft (beide boeken), en dat vind ik fijner lezen dan fysiek boek, dus ik heb hem op mn online boekenplank gezet. Wel super bedankt dat je dat had willen doen anders
. En wat fijn dat je er nauwelijks last meer van hebt nu! Dat laatste herken ik wel, dat ze krijgen makkelijker is dan er weer vanaf komen, en dat het een kwetsbaarheid blijft geloof ik inderdaad ook wel. Zo heeft iedereen denk ik een eigen kwetsbaarheid.
[..]
Maandag halve dag gewerkt, dinsdag hele, gisteren maar een uur. Vandaag en morgen gewoon hele dagen, maar vooral gister vrijwel hele dag vrij (alleen eind vd middag een paar mailtjes van scriptiestudenten met voor mij simpele vragen beantwoord in dat uurtje) was echt heel fijn.
[..]
Wat een heerlijke foto. En fijn dat het meestal wel redelijk goed gaat met de nacht zo, dat er een ritme in zit. Vind jij het na zo'n nachtelijk uitje lastig weer in slaap te vallen, of gaat dat makkelijk?
En lief je vraag naar mijn conditie. Ik merk dat ik wel iets sneller moe ben nog, maar of dat nou nog komt van de beginnende longontsteking of door drukte op werk weet ik niet zo goed. Ik heb dinsdagavond voor het eerst weer gesport, dat viel me beetje tegen maar eigenlijk mag ik absoluut niet klagen. Ik heb een ruim uur mee kunnen doen en ben alleen laatste kwartier uitgestapt omdat op en te warm. Ik merkte wel dat ik duidelijk weer wat conditie moet opbouwen, tegen het einde van dat uur was ik in het partijtje zeker niet zoveel aan het rennen als normaal, maar ik heb in totaal ook wel 3 weken helemaal niet gesport. En gisterochtend PT krachttraining gedaan en daarbij wel wat rustig aan gedaan, iets korter dan normaal en gewichten iets lichter, maar ook dat al 3 weken niet gedaan en dat ging verder ook prima (wel spierpijn nu). Maar als ik zo lees hoe het bij @:AnneX gaat en hoe lang @:fietsie aan het opbouwen is geweest, mag ik echt in mijn handen knijpen met hoe voorspoedig het gaat. Ik denk dat het erg scheelt dat ik er heel vroeg bij was. Ontstekingswaarden waren wel duidelijk verhoogd maar nog niet zo hoog dat het zeker longontsteking is, maar met verloop/beeld dat er passend bij was met koorts-koortsvrij-koorts, hoesten/benauwd en beetje gepiep te horen bij longen luisteren vermoedde huisarts wel beginnende longontsteking en vond hij het verstandig antibiotica te starten ipv afwachten.
@:derLudolf goede oogst! Nu kruisbessen slagroom vlaai maken?![]()
@:Lonaa werkdag overleefd? Wat gaan jullie uiteindelijk op de vrije dag daar doen?
[..]
Haha, nee, godzijdank niet. Maar het verschilt enorm per vakgebied, universiteit en zelfs onderzoeksgroep wat als gebruikelijk gezien wordt. Ik heb ook een hekel aan netwerken om het netwerken haha, en zo'n ding organiseren is ook niet iets waar je mij een plezier mee zou doen
. Neemt niet weg dat je er misschien wel wat nuttige contacten aan over kan houden, maar ik zou een volgende inderdaad lekker aan iemand anders overlaten hoor!
Ik bedenk me nu ineens: hoe is het eigenlijk afgelopen met dat data-opschoon-werk (als ik me goed herinner..) dat jij misschien zou gaan doen?
Heeeel misschien probeer ik 9 augustus eventjes aan te haken, maar dat ligt erg aan hoe het tegen die tijd gaat en hoe ik me voel. Reken er dus niet op, zie het als een potentiële last minute surpriseik zal uiteraard wel laten weten @:Lucky_Strike als ik het weet en neem indien wel dan ook gewoon wat eten enzo mee dus hou vooral geen rekening met mij verder in inkopen enzo!
Uitzoeken of ze allemaal wel de aandacht krijgen die ze verdienen. Er is relatief veel meer onderzoek gedaan naar Europese planten dan naar Afrikaanse, Aziatische en Zuid-Amerikaanse. Behalve dan dingen als bananen en koffie en zo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Wat wil een socioloog met 200 willekeurige planten?
Kwekers en wetenschappers moeten er meer aandacht aan geven.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoezo noemt iemand met een universitaire achtergrond een paddenstoel een plant? Zelfs met mijn mavo achtergrond weet ik beter.
En wat voor aandacht moeten die Aziatische planten krijgen, echt zelf of hun kwekers?
Nooit gehad maar wel van kennissen gehoord die het in een Ethiopisch eethuisje hadden gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
Teff, Abessijns liefdesgras![]()
Ik had hier nog nooit van gehoord
Hij vind zich zichzelf ook een slachtofferquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zaak is nog wel wat uitgebreider, jammer dat alleen gefocust is op de confrontatie.
Bv de fabriekshal in Ter Apel waar ze naar refereren heeft ie geen cent huur voor betaalt. In de kantoorruimte in die hal zijn nieuwe kozijnen gekomen: heeft ie niet betaalt. Architect heeft geen cent ontvangen.
Ben Verstraten mocht/mag sowieso geen bestuurder zijn (tenminste ten tijde van toen dit speelde) vanwege een eerder faillissement. Q-Vention stond op naam van z'n zoontje, omdat hij eerder failliet is gegaan onder rare omstandigheden. Toen heette hij Q-Castle (gesjoemel met een zorgboerderij) en nu is ie klusjesman in Arnhem
wederom een naam met Q. KvK nummer is uit Utrecht. Maar hij houdt ook toe in Kleve. Toen het project nog liep, reed ie in een auto met kenteken van daar. Er stond ook een adres in Kleve op de website, daar vond ik ook iets anders met een Q
[..]
Niet gemaakt door mij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |