Er zullen vast wel genoeg interessante dingen gebeuren deze weekquote:De NAVO-top in 2025 vindt plaats op 24 en 25 juni in Den Haag. Nederland is gastland en ontvangt tientallen wereldleiders en ministers in het World Forum. De top draait om de veiligheid van de NAVO-landen, en er zullen veiligheidsmaatregelen getroffen worden, wat gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van Den Haag en de Randstad
Kan stiekem wel genieten van dit soort absurde dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:45 schreef kibo het volgende:
Kleuterprogramma vanuit Madurodam![]()
Laat gvd de ontvangst op HtB integraal zien, NOS faalhazen
Ik stond in de polder ten westen van Alkmaar en hij kwam binnen thv IJmuiden. Dus zal iets minder dan 20km geweest zijn denk ik?quote:
Hij ziet er moe uitquote:
Net vrede gesticht in het Midden-Oosten, dat gaat je niet de koude kleren zitten.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net vrede gesticht in het Midden-Oosten, dat gaat je niet de koude kleren zitten.
Omdat?quote:
En dan mensen die denken dat het klunzigheid isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:58 schreef ach het volgende:
Die beat ook die de NOS onder de aankomst van Trump had gezet
Ik had niet door dat dit het probleem wasquote:
Het is een lul eerste klas maar zijn What the fuck are they doing? is misschien precies wat er nodig was; en geen enkele andere US president zou dat doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net vrede gesticht in het Midden-Oosten, dat gaat je niet de koude kleren zitten.
Dat programma dat er nu op is, zou natuurlijk eigenlijk gewoon een samenvatting van een uurtje zijn van vandaag. Daar zijn al allemaal rubriekjes en presentatie teksten voor gemaakt. Dus dat is opzich niet raar. Maar ze hadden de livestream gewoon 10 minuten langer moeten houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:08 schreef Leandra het volgende:
Dat hele Madurodamverhaal is al redelijk bizar, maar dat had nog gekund tijdens het diner bijvoorbeeld.
Dit uitzenden en dan de aankomst en missen en achteraf uitzenden is al absurd, maar de ontvangst van Trump door het Koninklijk paar en Amalia helemaal niet uitzenden is helemaal van de gekke.
Meer meer meer MEER van deze tweets willen we zien! En waar is het klachtenformulier.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meer meer meer MEER van deze tweets willen we zien! En waar is het klachtenformulier.
Rutte waarschijnlijk ook.quote:
Rutte z'n steenkolen Engels compenseert maximaal voor Willy z'n received pronunciation.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:16 schreef tjoptjop het volgende:
Wimlex heeft wel geoefend op z'n Engels accent, aan de ene kant heeft dat steenkolen Engels wel wat authentieks maar dit is wel beter zo
Bij Rutte heeft het nog wat tijd nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:16 schreef tjoptjop het volgende:
Wimlex heeft wel geoefend op z'n Engels accent, aan de ene kant heeft dat steenkolen Engels wel wat authentieks maar dit is wel beter zo
Volgens mij is het best gezellig om naar de Koning te zitten. Die pompt er zo nu en dan nog een leuke grap in als het ongemakkelijk wordt. Ik denk dat Trump niet iemand is van verdiepende gesprekken, en de Koning kan daar prima mee omgaan.quote:
Willem-Alexander en Maxima zitten ook niet aan dezelfde tafel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:15 schreef JohnBercow het volgende:
Mevrouw Erdogan zit niet naast meneer Erdogan
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij is het best gezellig om naar de Koning te zitten. Die pompt er zo nu en dan nog een leuke grap in als het ongemakkelijk wordt. Ik denk dat Trump niet iemand is van verdiepende gesprekken, en de Koning kan daar prima mee omgaan.
Het hele idee is juist dat je netwerkt en dat er geen 'mindere' tafels zijn. Dan ga je niet in kliekjes zitten maar heb je juist een tafelschikking die ervoor zorgt dat iedereen kan netwerken met lui van allerlei pluimage en ook niet het gevoel krijgt dat ie aan een mindere tafel zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Willem-Alexander en Maxima zitten ook niet aan dezelfde tafel.
Een Oekraïens konijn zou wel helpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het leuke is wel, dat bijna al het geld naar de Europese defensie-industrie gaat. Meer dan wat Patriot raketten zit er niet meer in. Alhoewel wat landen, zoals wij, tegensputteren dat ze wel hun mooie F35's willen hebben.
Dus ik ben benieuwd welk konijn de Amerikanen morgen uit hun hoed gaan toveren om dat geld alsnog binnen te halen.
Merz in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:26 schreef kibo het volgende:
Zal er nog iemand starnakel beschonken raken tijdens het diner?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:26 schreef kibo het volgende:
Maxima is geniaal.quote:
Maxima steelt de showquote:
Altijd is er wel één, of het met de collega's is, met je familie of een NAVO-top. Elke. Fucking. Keer.quote:
Macron kijkt ook raar.quote:
Ja. Kijken met de mensen hier is altijd veel leuker dan de NOS.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:37 schreef Flory- het volgende:
Ja dus.
Nou ondanks falende Nos was het leuk kijken met alle comments hier
Zo'n hoofd van iemand die héél erg z'n best doet om zo normaal mogelijk te kijken zodat niemand ziet dat 'ie te veel op heeft.quote:
Die is gewoon blij dat ie naast Koningin Maxima staat.quote:
Macron staat wel heel dicht op Maxima. En de ongemakkelijke ruimte tussen macron en pavelquote:
Zou Willem Alexander nog aan Zelensky gevraagd hebben waarom hij z'n pak thuis thuis heeft laten liggen?quote:
En wat dachten ze, laten we die Reus van Albanië met z'n 2,01 meter lengte lekker op de hoogste trede zetten, dan valt hij minder opquote:
Amai, Bart was je moequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd is er wel één, of het met de collega's is, met je familie of een NAVO-top. Elke. Fucking. Keer.
[ afbeelding ]
Kijk Pils blij naast Trump staan. Die hooptquote:
Willempie heeft zn ogen ook dicht. Een slimme fotograaf maakt dan ook 100 foto's binnen 3 seconden. Wat een mongool.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd is er wel één, of het met de collega's is, met je familie of een NAVO-top. Elke. Fucking. Keer.
[ afbeelding ]
Het is maar net welke ze waar plaatsen. Op nu.nl staat een andere.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Willempie heeft zn ogen ook dicht. Een slimme fotograaf maakt dan ook 100 foto's binnen 3 seconden. Wat een mongool.
"Sleepy King Willem Alexander"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Willempie heeft zn ogen ook dicht. Een slimme fotograaf maakt dan ook 100 foto's binnen 3 seconden. Wat een mongool.
En zelfs dan is het lastig, zoals hier te zien vanaf 11:00quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
quote:
En nog een andere (bron):quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk, diezelfde knakker heeft ook hier zijn ogen dicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
En nog een andere:
[ afbeelding ]
Duimen voor Meloni.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:26 schreef kibo het volgende:
Nou ja, het lijkt er vooral op dat hij vooraf even een toeter gerookt heeft in de lokale shopquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk, diezelfde knakker heeft ook hier zijn ogen dicht.
Voel mee met Zelensky. Doelmatig diplomatiek moeten blijven temidden van zoveel ijdelheid en politieke frivoliteit, terwijl je medeburgers en land compleet aan puin geschoten worden. Het is ook af te lezen uit zijn blik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
En nog een andere (bron):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:14 schreef theunderdog het volgende:
Voorspelling: men gaat uiteindelijk weer goed/positief uit elkaar. Trump is tevreden. Praatprogramma's staan vol met de vraag: hebben we de angst voor Trump overdreven? begrepen wij zijn retoriek gewoon niet?
Die leeft nog in een andere tijdzone.quote:
Trump blijkbaar goed in zijn hum, vast sterke verhalen aan het vertellen over al zijn avonturen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Momo het volgende:
Trump naast WimLex, Maxima naast Zelensky en Rutte weer met die lach
[ afbeelding ]
https://nos.nl/video/2572(...)egin-diner-in-paleis
Ik zie de koning daar anders niet (zou links van Trump moeten zitten). Was hij even naar het toilet?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:56 schreef capricia het volgende:
Die Belgen.![]()
Mooi hoor. Beide citaten.
[ x ]
Zegt Bart de wever nu dat hij bij Nederland wil?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:56 schreef capricia het volgende:
Die Belgen.![]()
[ x ]
Speechenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie de koning daar anders niet (zou links van Trump moeten zitten). Was hij even naar het toilet?
Rutte met die lach steedsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in Gelderland een hoop straaljagers.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zal trouwens blij zijn als dit circus voorbij is. Word horendol van die helicopters de hele tijd..
Katheter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:18 schreef mootie het volgende:
Trump heeft zijn pak uit de jaren 90 uit de kast getrokken zag ik op de groepsfoto. Net een kind wat het pak van zijn vader aan heeft getrokken.
Ongetwijfeld ook tamelijk irritantquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier in Gelderland een hoop straaljagers.
Dan moet je pak ruim vallen bedoel je?quote:
Dat is het gerucht waarom hij altijd met van die absurd wijde broeken loopt, geen idee hoe dat precies werkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je pak ruim vallen bedoel je?
Lekker ff Whoppertje in plaats van die kut-amuses.quote:
Dat kobaltblauw is in de VS ook een stuk acceptabeler dan in West-Europa volgens mij. Hier zijn de pakken toch vaak wat conservatiever van kleur.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:18 schreef mootie het volgende:
Trump heeft zijn pak uit de jaren 90 uit de kast getrokken zag ik op de groepsfoto. Net een kind wat het pak van zijn vader aan heeft getrokken.
Zal wel vooral het personeel zijn dat avondeten scoort?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Lekker ff Whoppertje in plaats van die kut-amuses.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je pak ruim vallen bedoel je?
Recent weet geruchten zag ik: https://www.google.com/se(...)nt=mobile-gws-wiz-hpquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is het gerucht waarom hij altijd met van die absurd wijde broeken loopt, geen idee hoe dat precies werkt.
Lekker kitcherig daar houdt Trump wel van.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe dan gewoon een joggingbroek aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel uit als een echt te grote maat
Is vast wel over nagedacht. Misschien probeert hij met die te felle blauwe kleur zijn steun aan de 'blue collar' man uit te drukken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef nostra het volgende:
[..]
De wagen rijdt er gewoon langsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel vooral het personeel zijn dat avondeten scoort?
En gewoon de aandacht trekken tussen alle grijze Europese muisjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef Nia het volgende:
[..]
Is vast wel over nagedacht. Misschien probeert hij met die te felle blauwe kleur zijn steun aan de 'blue collar' man uit te drukken.
Normaal pakt hij toch altijd de kut amuses.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef nostra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Normaal pakt hij toch altijd de kut amuses.
Kitscherig?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lekker kitcherig daar houdt Trump wel van.
Ja. Voor een paleis kan het maar overal anders is het kitch. Of heb jij ook plafondfrescos?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/3Jl9oxn7YUzXFUSVqslfzQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTYxMA--/https://media.zenfs.com/e(...)8d3cf2cb3]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nou ja, het IS op Paleis Huis ten Boschquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja. Voor een paleis kan het maar overal anders is het kitch. Of heb jij ook plafondfrescos?
Ja, dat zou "het buisje" zijn. Er is ook nog een foto van wat de kathetherzak aan zijn been zou zijn op datzelfde event.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/3Jl9oxn7YUzXFUSVqslfzQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTYxMA--/https://media.zenfs.com/e(...)8d3cf2cb3]afbeelding[/url] ]
Pantone 280C = NAVO-logo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef Nia het volgende:
[..]
Is vast wel over nagedacht. Misschien probeert hij met die te felle blauwe kleur zijn steun aan de 'blue collar' man uit te drukken.
Hij citeert daar trouwens Theodoor van Rijswijck:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Zegt Bart de wever nu dat hij bij Nederland wil?
quote:..als politicus en mens ben ik overtuigd dat de scheiding van de Nederlanden de grootste ramp is die ons ooit is overkomen.
Een stukje van de tiranie zelf slaapt vannacht in het paleis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:56 schreef capricia het volgende:
Die Belgen.![]()
[ x ]
Tuurlijk België is financieel kapot .quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij citeert daar trouwens Theodoor van Rijswijck:
“Hier en aan de overkant, daar en hier is Nederland.”![]()
Hij wil inderdaad een hereniging van de Nederlanden.
[..]
[ x ]
Heb je geen noise canceling dopjes ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, ik bedenk me net wat: misschien blijven die heli's de hele nacht vliegen omdat Trump op Paleis Huis ten Bosch logeert vannacht![]()
Dat wordt dan weinig slapen vrees ik 😢
Was hij maar gewoon naar Noordwijk gegaan zoals het plan was...
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je geen noise canceling dopjes ofzo?
Denk maar aan die zielige kindjes in Gaza en Israël en Kiev… die moeten elke avond maar de schuilkelder.quote:
Lijkt nu ff rustig, dus fingers crossed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk maar aan die zielige kindjes in Gaza en Israël en Kiev… die moeten elke avond maar de schuilkelder.
Maar buiten dat, wat kut zeg. Vliegen ze er nog steeds?
Hoe is het verder met de overlast?
Plameco plafond reclamequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:03 schreef Dutch_view het volgende:
Donnie en Wim Lex hebben het naar hun zin
[ afbeelding ]
Het is allemaal nogal (overdreven opzichtig) vleierig/slijmerig richting Trump. Maar daar gaat Trump goed op, dus vooralsnog is die tactiek succesvolquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff tussen conclusie, onze organisatie met Mark, Wim en Max doen het goed?
NOS was uberkut begreep ik.
Typisch Amerikaanse snit, zeker bij de wat oudere mensen. Dat mooie strakke zie je daar mondjesmaat bij de jongere wat, maar het is vooral ruimzittend en lelijke kleuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is het gerucht waarom hij altijd met van die absurd wijde broeken loopt, geen idee hoe dat precies werkt.
Donald vind die pompeuze shit hartstikke tof. Die geniet met volle teugen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trump blijkbaar goed in zijn hum, vast sterke verhalen aan het vertellen over al zijn avonturen.
Trump staat genoteerd als 190 cm sinds april '25 kennelijk:quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:33 schreef fespo het volgende:
Trump staat genoteerd als 193 cm en WIllem 183.
Hoe kan het dan dat Willem veel groter is op de foto's?
Ik snap dat Trump ouder is en minder recht staat, maar ik vind het verschil wel erg groot.
Bron: https://en.m.wikipedia.or(...)of_the_United_Statesquote:Donald Trump, the current president, is 6 feet 3 inches (190 centimeters) according to a physical examination summary from April 2025.[2] JD Vance, the current vice president, is reportedly 6 feet 2 inches (188 centimeters) tall.[3]
In het middelpunt van de aandacht van allerlei belangrijke lui die om al je grapjes lachen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Donald vind die pompeuze shit hartstikke tof. Die geniet met volle teugen.
Weer een 'royal' paleis van de bucketlist.
Dat is nou niet aardig van je om Maxima zo te noemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een stukje van de tiranie zelf slaapt vannacht in het paleis.
Zeker wél! No way dat Trump een banket en een logeerpartijtje op een echt paleis bij een echte koning laat schietenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:45 schreef Viesdik het volgende:
Dit is volgens mij niet eens de echte Trump:
[ afbeelding ]
Trump is 191 cm en onze koning 183 cm..
Trump staat genoteerd als 190 cm sinds april '25 kennelijk:quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:33 schreef fespo het volgende:
Ik snap dat Trump ouder is en minder recht staat, maar ik vind het verschil wel erg groot.
Bron: https://en.m.wikipedia.or(...)of_the_United_Statesquote:Donald Trump, the current president, is 6 feet 3 inches (190 centimeters) according to a physical examination summary from April 2025.[2] JD Vance, the current vice president, is reportedly 6 feet 2 inches (188 centimeters) tall.[3]
heb een aantal foto's gezien waarbij ik zeer ben gaan twijfelen of dit niet gewoon een imposter isquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wél! No way dat Trump een banket en een logeerpartijtje op een echt paleis bij een echte koning laat schieten
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
heb een aantal foto's gezien waarbij ik zeer ben gaan twijfelen of dit niet gewoon een imposter is
Z'n buurman aan de andere kant zou 185 zijn...quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:45 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Leven op grote voet past beter bij zijn status. Hij is gewoon in alles beter dan de competitie. Nu Merz er met zijn 1,98 bij is gekomen, zit hij binnenkort over de twee meter.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wél! No way dat Trump een banket en een logeerpartijtje op een echt paleis bij een echte koning laat schieten
EN
[..]
Trump staat genoteerd als 190 cm sinds april '25 kennelijk:
[..]
Bron: https://en.m.wikipedia.or(...)of_the_United_States
Maar de man (en zijn artsen ook) liegt over álles
No way dat hij 190 cm of groter is
Koning staat op die traproede. Scheelt weer een paar centimeter.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:45 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Edi Rama uit Albanië is al groter dan 2 meter en staat ook op de fotoquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:56 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Leven op grote voet past nu beter bij zijn status. Hij is gewoon in alles beter dan de competitie. Nu Merz er met zijn 1,96 bij is gekomen, zit hij binnenkort over de twee meter.
Ah, dan moet hij daar snel wat aan doenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Edi Rama uit Albanië is al groter dan 2 meter en staat ook op de foto
Die je vindt de minst erge leugen geloofwaardiger?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n buurman aan de andere kant zou 185 zijn...
Toch wel typisch dat liegen over je lengte.
Niet genoeg. En bekijk eens foto's van Trump & Vance naast elkaar .quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Koning staat op die traproede. Scheelt weer een paar centimeter.
Is het niet ook gewoon de oude mensen krimp? Als je je lengte nooit update dan blijft dat staan. Zelf ben ik denk ook 20 jaar geleden voor het laatste gemeten, geen idee of het nog klopt tegenwoordigquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Dat hij liegt over zijn lengte dan weer niet![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is het niet ook gewoon de oude mensen krimp? Als je je lengte nooit update dan blijft dat staan. Zelf ben ik denk ook 20 jaar geleden voor het laatste gemeten, geen idee of het nog klopt tegenwoordig
Physical examination summary uit april 2025 zegt 190 cm (omgerekend).quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trump staat genoteerd als 190 cm sinds april '25 kennelijk:
[..]
Bron: https://en.m.wikipedia.or(...)of_the_United_States
Maar de man (en zijn artsen ook) liegt over álles
In dat geval neem ik m'n woorden terug, zit toch wel een 8-10cm tussen 190 en de foto schat ik zoquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Phisical examination summary uit april 2025 zegt 190 cm (omgerekend).
Wat hebben we toch een ontzettend knappe koningin.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
En nog een andere (bron):
[ afbeelding ]
En Dickie schittert in afwezigheid/verdwijnt volledig onder de charmes van Rutte. De stand van het land wordt weer des te duidelijk. Maar vooralsnog is het visitekaartje wel; iets organiseren kunnen we wel hierquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff tussen conclusie, onze organisatie met Mark, Wim en Max doen het goed?
NOS was uberkut begreep ik.
Buiten dat Trump bij die meting wellicht rechtop stond, wat hij normaal nagenoeg nooit doet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is het niet ook gewoon de oude mensen krimp? Als je je lengte nooit update dan blijft dat staan. Zelf ben ik denk ook 20 jaar geleden voor het laatste gemeten, geen idee of het nog klopt tegenwoordig
Je kan best een centimeter of 6 krimpen, Erdo schijnt ook 183 te zijn, als je op foto kijkt zie je dat hij net iets kleiner is, dus ik denk 181 en een beetje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:33 schreef fespo het volgende:
edit.
ah er staan genoeg berichten, maar Trump zijn lengte tegengesproken wordt.
Ik kreeg associaties met Adriaan van Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die man is veel te lief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:17 schreef Breekfast het volgende:
Nu Schoof met een persmoment. Hij oogt zo onzeker, niet best
Na die act van Mark Rutte is dat ook niet zo raar.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:17 schreef Breekfast het volgende:
Die buurman lijkt op Horst Tappertquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n buurman aan de andere kant zou 185 zijn...
Toch wel typisch dat liegen over je lengte.
Een MinPres met podiumvrees, nooit leuk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:17 schreef Breekfast het volgende:
Terwijl hij zich verlekkert op een showtje van de nicht van Maxima:quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:34 schreef Perrin het volgende:
Trump heeft van zijn gastheren een lekker zachtgekookt eitje in een sjiek dopje gehad en een witte boterham met hagelslag.
Inderdaad, hij noemt Theo Francken al twee keer van Albanië nuquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:04 schreef mitt het volgende:
Dat mannetje van de NOS doet het best vlot maar hij had vooraf toch wel even het smoelenboek kunnen bekijken?
Rutte in beeld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad, hij noemt Theo Francken al twee keer van Albanië nu
En heeft stiekem zijn hakken verhoogdquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Koning staat op die traproede. Scheelt weer een paar centimeter.
quote:De Amerikaanse president Trump zal later vandaag de Oekraïense president Zelensky ontmoeten. Dat heeft demissionair premier Schoof zojuist gezegd in gesprek met de Nederlandse pers in het World Forum. Zelensky speelt bij deze top een kleinere rol dan bij de toppen de afgelopen jaren.
Ai, dat wordt knokken.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:08 schreef Toine51 het volgende:
Rutte nu op TV met zijn persconferentie...!!!
Die kerel is gek..
Die man is ruim een decennium premier geweest, wij kennen hem bijna niet anders. Heeft niets met Schoof te makenquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:10 schreef capricia het volgende:
Ik heb ook al meerdere malen verslaggevers hem per ongeluk 'premier Rutte' horen noemen.
Schoof is echt te licht hè.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/16gN85bzij/
Moest lachen@:Nattekat
Dit inderdaad, ga 15 jaar terug in de tijd en de strakkere Europese snit die hier al lang de norm was zag je ook bij jonge Amerikaanse mannen nog niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Typisch Amerikaanse snit, zeker bij de wat oudere mensen. Dat mooie strakke zie je daar mondjesmaat bij de jongere wat, maar het is vooral ruimzittend en lelijke kleuren.
Het Sinterklaasjournaal kan gewoon naar de NOS.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:42 schreef mitt het volgende:
Tering wat een poppenkast rondom Trump doet de NOS.
Een verfijnd gevoel voor esthetiek heeft nog nooit iemand die Muricans verweten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ga 15 jaar terug in de tijd en de strakkere Europese snit die hier al lang de norm was zag je ook bij jonge Amerikaanse mannen nog niet.
Vaak wijdvallend icm patronen op dassen waar je spontaan epilepsie van kreeg.
Ja, daar is the beast. Zouden we hem zien uitstappen? Nee, helaas we zien hem niet uitstappenquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:42 schreef mitt het volgende:
Moet Gerri Eickhof wel even terugkeren van pensioen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het Sinterklaasjournaal kan gewoon naar de NOS.
Datzelfde exam zei ook 100 kilo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Physical examination summary uit april 2025 zegt 190 cm (omgerekend).
Zo gaan we natuurlijk nooit op onze eigen benen staan...quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:42 schreef mitt het volgende:
Gofferdommequote:Op woensdag 25 juni 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/16gN85bzij/
Moest lachen@:Nattekat
Daarom staat onderaan diezelfde post:quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Datzelfde exam zei ook 100 kilo.
We hebben daar met de trainer op de sportschool (die 190 cm is en 100 kilo weegt) heel hartelijk om gelachen.
quote:Maar de man (en zijn artsen ook) liegt over álles
Maxima ziet er uit of ze er even van bij moet komen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:19 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Het bezoek bij de koning is goed gegaan zo te zien.
Lex en Max lachen, begrijpelijk, als een boer met kiespijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:19 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Het bezoek bij de koning is goed gegaan zo te zien.
Lekker informatief, dit!quote:
Nee, want voor niet-Nederlanders klinkt het gewoon als Engels met een accent.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:38 schreef nelaeryn het volgende:
Rutte zit er wel vuistdiep in bij Trump.
En dat Engels van Rutte... daar krijg je toch plaatsvervangende schaamte van?
De rapporten die zeggen 'we hebben werkelijk waar geen idee'?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef Breekfast het volgende:
Dit was een succesvolle aanval, wat de rapporten ook zeggen!
Ik vind het echt extreem pijnlijk en treurig.quote:
Nog even slijmen bij Trump en ondertussen als Europa de komende 5 jaar minder afhankelijk la5en worden van de USA. Ik denk (hoop) dat dit de huidige aanpak van Rutte verklaart.quote:
Hij heeft niet alleen een super-Nederlands accent, grammaticaal is het ook vaak wat 'steenkolerig'.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Nee, want voor niet-Nederlanders klinkt het gewoon als Engels met een accent.
Minister Wiersma vibes.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maxima ziet er uit of ze er even van bij moet komen.
Ik kijk nu al uit naar zijn memoiresquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Nog even slijmen bij Trump en ondertussen als Europa de komende 5 jaar minder afhankelijk la5en worden van de USA. Ik denk (hoop) dat dit de huidige aanpak van Rutte verklaart.
Voor een Nederlander is dat wel echt heel raar jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:47 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen een super-Nederlands accent, grammaticaal is het ook vaak wat 'steenkolerig'.
"Die Donald was zo'n domme mongool hahaha. Ik lekker slijmen bij hem en gaf ook nog de tip over geen actieve herinneringen hebben. Blijkt later dat ie toen al dementerende was. Hij had niet eens mijn tip nodig hahahaha."quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar zijn memoires
WAT???quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Er is een universum waarin Wilders hier staat.
Ik ben benieuwd wie over een jaar onze premier is.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Aan de ene kant eigenlijk wel, maar aan de andere kant deden vroeger mijn medeleerlingen nooit echt hun best voor het vak (zolang het maar minstens 5,5 was).quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voor een Nederlander is dat wel echt heel raar ja
Was sarcastischquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Aan de ene kant eigenlijk wel, maar aan de andere kant deden vroeger mijn medeleerlingen nooit echt hun best voor het vak (zolang het maar minstens 5,5 was).
Op vakantie pik je de Nederlanders er ook gemakkelijk uit met dat steenkolen engels. Zeggen ook vaak net als ten Hag "he" achter de Engelse zinnenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hou een sop met die horrorverhalen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Georg Zimmermann Franzie Timmermansquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie over een jaar onze premier is.
Bontenbal?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een vrouwelijke premier wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo gauw er een andere meer normale President van Amerika is kruipen we weer allemaal op Amerika's schoot en kun je elke vorm van meer onafhankelijk worden weer van tafel schuiven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Nog even slijmen bij Trump en ondertussen als Europa de komende 5 jaar minder afhankelijk la5en worden van de USA. Ik denk (hoop) dat dit de huidige aanpak van Rutte verklaart.
Femke Halsemaquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het een vrouwelijke premier wordt.
Niet alleen op vakantie en als je weet waar je op moet letten pik je de rest er ook zo uitquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op vakantie pik je de Nederlanders er ook gemakkelijk uit met dat steenkolen engels. Zeggen ook vaak net als ten Hag "he" achter de Engelse zinnen
Joh, dat meen je niet!quote:
Welquote:
Ontbrak gisteren natuurlijk, dus er moest nog even bijgekletst worden.quote:
Denen pikken andere Denen er ook zo uit, idem Duitsers andere Duitsers, Noren andere Noren etc etc.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op vakantie pik je de Nederlanders er ook gemakkelijk uit met dat steenkolen engels. Zeggen ook vaak net als ten Hag "he" achter de Engelse zinnen
Engelsen plukt iedereen er dan weer uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denen pikken andere Denen er ook zo uit, idem Duitsers andere Duitsers, Noren andere Noren etc etc.
Die accenten zijn echt niet zo spannend of belangrijk als wij denken, als een regeringsleider zich maar goed uit kan drukken (en ja dictie kan nog wel wat beter bij Rutte).
Voor de doorsnee Nederlander niet nee, maar als je een dergelijke internationele functie bekleed komt het niet erg professioneel over...quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:52 schreef sp3c het volgende:
Zijn engels is primaquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:04 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Voor de doorsnee Nederlander niet nee, maar als je een dergelijke internationele functie bekleed komt het niet erg professioneel over...
Het is een stuk meer apart dat die voorzitter van de Graafschap is dan dat die hier commentaar heeft over iets wat zijn hele leven zijn werk is geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:08 schreef Makamba_ het volgende:
Blijft appart dat de voorzitter van De Graafschap hier zijn mening geeft.
Wat een totale gekkigheid dit.
Die loopt er lekker bijquote:
Alsof ie Parkinson heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |