Er zullen vast wel genoeg interessante dingen gebeuren deze weekquote:De NAVO-top in 2025 vindt plaats op 24 en 25 juni in Den Haag. Nederland is gastland en ontvangt tientallen wereldleiders en ministers in het World Forum. De top draait om de veiligheid van de NAVO-landen, en er zullen veiligheidsmaatregelen getroffen worden, wat gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van Den Haag en de Randstad
Kan stiekem wel genieten van dit soort absurde dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:45 schreef kibo het volgende:
Kleuterprogramma vanuit Madurodam![]()
Laat gvd de ontvangst op HtB integraal zien, NOS faalhazen
Ik stond in de polder ten westen van Alkmaar en hij kwam binnen thv IJmuiden. Dus zal iets minder dan 20km geweest zijn denk ik?quote:
Hij ziet er moe uitquote:
Net vrede gesticht in het Midden-Oosten, dat gaat je niet de koude kleren zitten.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net vrede gesticht in het Midden-Oosten, dat gaat je niet de koude kleren zitten.
Omdat?quote:
En dan mensen die denken dat het klunzigheid isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:58 schreef ach het volgende:
Die beat ook die de NOS onder de aankomst van Trump had gezet
Ik had niet door dat dit het probleem wasquote:
Het is een lul eerste klas maar zijn What the fuck are they doing? is misschien precies wat er nodig was; en geen enkele andere US president zou dat doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net vrede gesticht in het Midden-Oosten, dat gaat je niet de koude kleren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |