Toch doodzonde dat die kerel uiteindelijk zestienhoog achter op de Bijlmer is beland en Bolland & Bolland (?) er met de centjes vandoor zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:49 schreef Idisrom het volgende:
Ik moet de 'come to daddy'- opmerking ietsje nuanceren. Mark Rutte was toen maar negen jaar oud, toen hij Boney M in TopPop dit nummer zag spelen. En TopPop censureerde de kreunscène vanaf @ 2:39 als neutrale achtergrondmuziek. Ja, censuur in Nederland is van alle tijden.
Wensdenken van @theunderdog?quote:
De wappies die denken dat het elk moment gaat gebeuren.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:45 schreef sp3c het volgende:
Wie staan er te springen om het gebruik van kernwapens dan?
Wiequote:Op maandag 7 juli 2025 09:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De wappies die denken dat het elk moment gaat gebeuren.
Geef een naam!quote:Op maandag 7 juli 2025 10:02 schreef sp3c het volgende:
Doe jij ook regelmatig maar ik zie Perrin nergens roepen om kernwapeninzet
Nee, je geeft een naam en doet er een toevoeging bijquote:Op maandag 7 juli 2025 10:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geef een naam!
'geeft een naam'
uhh ohja. Maar doe jij ook regelmatig !
Hahaquote:Op maandag 7 juli 2025 10:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, je geeft een naam en doet er een toevoeging bij
Ik reageerde op beiden, zijn roep om kernwapens zag ik nergens en soapjes maken doen jullie beiden, je lijkt er nu ook weer mee bezig te zijn
Case in pointquote:
Je vroeg mij iets en bent dan ineens onwijs emotioneel.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Case in point
Je komt met een hele wazige theorie die nergens te staven is, dan vraagr iemand hoe of wat en dan beginnen we te clownen
Iedere keer
Waar kom ik ongeveer emotioneel over?quote:Op maandag 7 juli 2025 11:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je vroeg mij iets en bent dan ineens onwijs emotioneel.
Drink voortaan gewoon eerst even een bakje koffie voordat je hier komt.
Doen we samen een bakkie. Gezelliequote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waar kom ik ongeveer emotioneel over?
Jij stelt dat mensen roepen om kernwapeninzet
Ik zeg, volgens mij niet hoor en wie dan?
Perrin doet soaps
Lol ok, neem ook lekker een bakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |