Ik vraag me af hoe het er dan uit had moeten zien aan de buitenkant. Op plaatsen meer verzakt of ingestort wellicht?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat, aan de buitenkant hoeft niks zichtbaar te zijn. Alleen nu na ontploffingen van meerdere van de zwaarste bommen is er aan de buitenkant naar het lijkt niks veranderd. Dat lijkt wel aan te sluiten bij het verhaal van de Israëliërs dat het niet destroyed is.
Eens hoor met wat je zegt dat het moment op valse wijze wordt opgehangen aan het wel of niet willen/kunnen/hebben van inzetbare kernwapens. Voordat Iran überhaupt een toepasbaar wapen zou hebben gaan die imo vooraf met minstens 3 tot 5 nucleaire testen om zo de exacte werking in parameters te brengen.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie hier de reacties van Rubio, over de dreiging van Iraanse nucleaire wapens.
[ x ]
Afgelopen dagen werd ons verteld dat Iran enorm dicht bij een nucleair wapen was, een kwestie van dagen, maximaal een week. En zie, Rubio zegt er niks over, gewoon niks. Alleen over dat verrijkt uranium. Wat wij te horen kregen was weer eens bullshit.
Ik heb er geen enkele moeite mee dat Iran aangevallen is want ik zie liever geen nucleaire wapens bij Iran. Alleen die Israëlische en Amerikaanse intelligence, in hoeverre kunnen we wat zij zeggen nog vertrouwen? If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is...
Wtfquote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef Alpha0 het volgende:
[..]![]()
Alle tankvliegtuigen mochten aan de bak. Hoe lang doet zo'n B2 er nou over om vanuit Missouri Iran te bereiken? Ja ik weet het, piloten kunnen slapen in de B2, maar toch.
Volgens dit draadje stegen ze om 2 AM EST op, en waren ze tussen 6PM en 10PM EST (bij ons 12-4 uur 's nachts) bij het doelwit. Precieze tijd van aanval niet meegekregen want ik lag te pittenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:47 schreef Alpha0 het volgende:
[..]![]()
Alle tankvliegtuigen mochten aan de bak. Hoe lang doet zo'n B2 er nou over om vanuit Missouri Iran te bereiken?
En bij de oorlog in Irak was er nog een aanloop.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Waanzin dat zo'n pannenkoek zoveel te vertellen heeft. Eng mannetje. Die Hegseth trouwens ook. Man man man wat een droeftoeters. Zou op hun neus stompen als ze naast me stonden en zoveel kletskoek verkochten.
En ja hoor, weer regenboogwappies.quote:
Leuk betoog van Roosmalen.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat snappen ze best, alleen de Joden-haat, zelf-haat, Westen-haat is sterker.
Die hebben de werkweek er al weer opzitten dus.quote:
Hoho, deze bombardementen waren juist om de vrede te bewaren.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Anti oorlog lied gebruiken voor oorlog propaganda.
Voor de strijd in Yemen moesten ze dichtbij genoeg komen om zelf beschoten te worden. Een van de twee verloren vliegtuigen is overboord gegaan bij een noodbocht.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vliegdekschepen hoeven daar ook helemaal niet te komen, daarvoor hebben ze vliegtuigen.
Zoals altijd.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoho, deze bombardementen waren juist om de vrede te bewaren.
De camera staat bij een moskeequote:Op zondag 22 juni 2025 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
live stream
Deze beelden heb ik afgelopen week al gezien bij stevequote:Op zondag 22 juni 2025 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon beelden van vorige week.
Stream is van de 14e staat er bij.
Al besprokenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet uit, ik tank altijd voor 50 euro.
neequote:Op zondag 22 juni 2025 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon beelden van vorige week.
Stream is van de 14e staat er bij.
Het zijn oude beelden.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
deze beelden gaan gewoon door
Wordt gestreamd sinds 14 jun 2025 #telaviv #IsraelUnderAttack #middleeastconflict
LIVE | Iran BOMBARDS Tel Aviv 4th Time With Hypersonic Missiles; Buildings Flatted, 20+ Casualties
kan misschien ook jahquote:Op zondag 22 juni 2025 22:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn oude beelden.
Gewoon een stream die oud nieuws herhaalt voor de views voor mensen die er in trappen omdat er "LIVE" bij staat.
Je kan op Youtube een film uit 1940 nog "live streamen".quote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
als je linksboven kijkt met die gele streep ervoor zou je toch denken.....
je kunt ook films uit 1969 gaan livestreamen, of het nieuws van een half jaar geleden gaan livestreamen. Dat maakt het nog niet live.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
is wel vreemdquote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan op Youtube een film uit 1940 nog "live streamen".
Dat betekent alleen dat de stream live is, niet het bronmateriaal.
YouTube kan niet nagaan of het bronmateriaal live is of niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is wel vreemd
moet youtube beter regelen
Live opgenomen @Zipportalquote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
conclusie is niet live![]()
Hij ziet er niet zo "alive" meer uit na een drukke week streamenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:37 schreef Vliegbaard het volgende:
Steve is in ieder geval weer live met het laatste breaking news
Hier mist eigenlijk nog een zin in deze Tweet / Truth:quote:
Majesteitsschennisquote:Op zondag 22 juni 2025 23:10 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hier mist eigenlijk nog een zin in deze Tweet / Truth:
"THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER. DONALD J. TRUMP, PRESIDENT OF THE UNITED STATES"
Dit zou normaal lachwekkend moeten zijn ware het niet dat het van een leider van de VS komt. Zoals ik al vaker heb gezegd, dit is gewoon een kleuter in het lichaam van een volwassene. Wat moet je nou met zoiets?quote:
gewoon dementiequote:
Benieuwd hoe groot de steun is bij de Trump-stemmers.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
https://x.com/USA_Polling(...)naSFkTK58Dtwz7Q&s=19
Op mobiel dus kut om te linken, weinig steun voor aanval bij Amerikaanse burgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |