SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lovely op 22-06-2025 12:40:27 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het waaide vanmorgen al best welquote:Op zondag 22 juni 2025 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier begint het wat te waaien, en de lucht is nu dichtgetrokken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We gaan het wel zien wat het gaat brengenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik zoek nog een bijpassend plaatjequote:Op zondag 22 juni 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
Wel goed om in de OP te laten zien dat de zon nog steeds welkom is!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga je ook even boodschappen doen, je zou er maar net met je kind lopen.
Vlissingen opnieuw opgeschrikt door schietpartij, dit keer voor ingang van supermarkt: slachtoffer gereanimeerd
Bij een schietpartij voor een Jumbo supermarkt aan de Papegaaiburg in Vlissingen is zondagochtend een persoon zwaargewond geraakt. Het slachtoffer wordt momenteel gereanimeerd. Een traumahelikopter is onderweg voor medische hulpverlening.
https://www.ad.nl/vlissin(...)reanimeerd~ade09846/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannachtquote:Op zondag 22 juni 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Ga je ook even boodschappen doen, je zou er maar net met je kind lopen.
Vlissingen opnieuw opgeschrikt door schietpartij, dit keer voor ingang van supermarkt: slachtoffer gereanimeerd
Bij een schietpartij voor een Jumbo supermarkt aan de Papegaaiburg in Vlissingen is zondagochtend een persoon zwaargewond geraakt. Het slachtoffer wordt momenteel gereanimeerd. Een traumahelikopter is onderweg voor medische hulpverlening.
https://www.ad.nl/vlissin(...)reanimeerd~ade09846/![]()
![]()
Wauw heftig, deze man heeft drie jaar in een martelkamp in Rusland gezeten
Na drie jaar hel in Russisch martelkamp is Oleksandr onherkenbaar: ‘Het is alsof ik mijn opa terugkreeg’
https://www.gelderlander.(...)erugkreeg~a90da52e4/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vannacht ook al een schietpartij he.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht
Allemaal heetgebakerde mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Holy fuckquote:Op zondag 22 juni 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Wauw heftig, deze man heeft drie jaar in een martelkamp in Rusland gezeten
Na drie jaar hel in Russisch martelkamp is Oleksandr onherkenbaar: ‘Het is alsof ik mijn opa terugkreeg’
[ afbeelding ]
https://www.gelderlander.(...)erugkreeg~a90da52e4/![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Was Glennis Grace weer eens stennis aan het schoppen, aangezien het bij een Jumbo was?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftig he, die man heeft echt afgezien daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 22 juni 2025 12:33 schreef ToT het volgende: [..] NWS / Een pauw met kale kont en een potje vaseline ernaast
![]()
Zieke geest![]()
![]()
En Poetin maar zeggen dat hij Oekraďners als Russen ziet.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig he, die man heeft echt afgezien daar![]()
Die vent lult maar iets uit zijn nekquote:Op zondag 22 juni 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En Poetin maar zeggen dat hij Oekraďners als Russen ziet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 juni 2025 12:50 schreef marc0871 het volgende:
Maar ook positief pauwennieuws
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
O, ik dacht even Jeroen Pauw, schrok alquote:Op zondag 22 juni 2025 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou deze posten maar het topic was al dicht
Pauw Jeroen overledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was de bedoeling.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dacht even Jeroen Pauw, schrok al![]()
![]()
Dacht ik alquote:
![]()
Ik hou juist van classics als deze. Dit is een track die ik in recente edities van zowel Thunderdome, ASOT en Awakenings heb gehoordquote:Op zondag 22 juni 2025 05:16 schreef devzero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een mooie klassieker om de avond mee af te sluiten. Ik vraag me af wat @:hemarookworst van die oude meuk vindt
Hoewel hij meer trance georiënteerd is dan deze oude techno shit
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In het westen paar graadjes boven de 20quote:Op zondag 22 juni 2025 14:07 schreef ToT het volgende:
30 graden, zou je niet zeggen als je naar buiten kijkt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 juni 2025 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In het westen paar graadjes boven de 20!
![]()
Zie OP, weerkaart met temperaturen is altijd up to datequote:
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1421 Alleen maar zon en hitte.Uw ADH vitamine Worst
Totdat je de deur opendoetquote:Op zondag 22 juni 2025 14:07 schreef ToT het volgende:
30 graden, zou je niet zeggen als je naar buiten kijkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
23,5 hierquote:Op zondag 22 juni 2025 14:07 schreef ToT het volgende:
30 graden, zou je niet zeggen als je naar buiten kijkt.![]()
Hier is het lekker koel in de woonkamer. Voordeel van achterlijk dikke muren.
Gisteren ben ik naar de buren schuin tegenover geweest, dat huis is veel minder oud en daar was het een heel stuk heter dan hier.
En als het echt warm wordt kan ik de deur van de aanbouw ook open doen; de warmtepompboiler daar zorgt ook voor koele lucht.
Ik heb de airco nog niet aan hoeven te doen, hoewel het er gisteren wel ietsjes tegenaan zat te hikken.![]()
Ja ook dat. Zit nog steeds op een verkoelende buitje te wachten.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of je bakkes uit het raam steektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is toch niet een Trump feestje? Als de rest nou wel gewoon op komt dagen.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al die kosten voor niets.
https://www.hartvannederl(...)EkVFK_N_cl1MJ3SGayPg🐙![]()
Een aantal mensen vindt het ook verstandiger dat het helemaal afgeblazen zou worden omdat te veel vooraanstaande figuren allemaal zo bij elkaar zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al die kosten voor niets.
https://www.hartvannederl(...)EkVFK_N_cl1MJ3SGayPg
Vind ik ook weer te paniekerig.![]()
Lekker hoor een koele huis. Het is hier nu wel bijna 2 graden warmer binnen dan gisterenquote:Op zondag 22 juni 2025 14:20 schreef ToT het volgende:
Hier is het lekker koel in de woonkamer. Voordeel van achterlijk dikke muren.
Gisteren ben ik naar de buren schuin tegenover geweest, dat huis is veel minder oud en daar was het een heel stuk heter dan hier.
En als het echt warm wordt kan ik de deur van de aanbouw ook open doen; de warmtepompboiler daar zorgt ook voor koele lucht.
Ik heb de airco nog niet aan hoeven te doen, hoewel het er gisteren wel ietsjes tegenaan zat te hikken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar voor hem wel heel veel geregeld ivm beveiligingquote:Op zondag 22 juni 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is toch niet een Trump feestje? Als de rest nou wel gewoon op komt dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel zo beveiligd daar komt niemand door. Of trump gooit er straks een bom op. Alle leiders van veel landen in een keer weg. Kan die nog meer de baas gaan spelenquote:Op zondag 22 juni 2025 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal mensen vindt het ook verstandiger dat het helemaal afgeblazen zou worden omdat te veel vooraanstaande figuren allemaal zo bij elkaar zijn.
Vind ik ook weer te paniekerig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 juni 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel zo beveiligd daar komt niemand door. Of trump gooit er straks een bom op. Alle leiders van veel landen in een keer weg. Kan die nog meer de baas gaan spelen![]()
![]()
Hier is wat koeler dan verwachtquote:Op zondag 22 juni 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat. Zit nog steeds op een verkoelende buitje te wachten.Uw ADH vitamine Worst
Teamvergadering was een betere en goedkopere oplossing geweest
Nou ja, de Amerikaanse president is vaker hier geweest met veel minder poeha er omheen. Dat het nu allemaal zo uitgebreid is, is niet alleen voor hem, maar meer omdat er zoveel leiders op één plek zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar voor hem wel heel veel geregeld ivm beveiliging
Eentje minder zal dat niet significant veranderen denk ik zo.🐙![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1288 / +16 / +12 / 3105 / 3705
2. loveislikeakiss / 873 / +9 / +9 / 2528 / 3037
3. RedShoe / 764 / +33 / +6 / 3023 / 3360
4. gebrokenglas / 746 / +85 / +92 / 2485 / 2905
5. Fogel / 632 / +13 / +0 / 413 / 531
6. StevenHyde / 616 / +4 / +0 / 494 / 607
7. mario390 / 553 / +39 / +1 / 1210 / 1594
8. devzero / 305 / +17 / +30 / 657 / 817
9. greysbones / 260 / +0 / +0 / 1510 / 1642
10. hemarookworst / 254 / +24 / +9 / 572 / 752
11. maily / 249 / +39 / +11 / 1118 / 1288
12. drakin / 224 / +2 / +12 / 817 / 927
13. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
14. Pinnenmutske / 196 / +10 / +7 / 445 / 583
15. ieniminimuis / 171 / +3 / +0 / 528 / 621
16. Bally-b / 165 / +0 / +0 / 332 / 379
17. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490
18. Shii / 157 / +10 / +5 / 331 / 433
19. Dr.Mikey / 154 / +25 / +26 / 149 / 217
20. marc0871 / 152 / +0 / +4 / 398 / 496SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zeker als je in bed ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker koffie. Goed planWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zuid-Korea heeft al afgezegdquote:Op zondag 22 juni 2025 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, de Amerikaanse president is vaker hier geweest met veel minder poeha er omheen. Dat het nu allemaal zo uitgebreid is, is niet alleen voor hem, maar meer omdat er zoveel leiders op één plek zijn.
Eentje minder zal dat niet significant veranderen denk ik zo.![]()
![]()
O die had ik nog niet gelezen. Lees net wel dat het kabinet vandaag bijeen is gekomenquote:
Dick Schoof
@MinPres
De laatste ontwikkelingen in het Midden-Oosten zijn zorgwekkend. Wat betreft het nucleaire programma is Nederland altijd duidelijk geweest: Iran mag geen kernwapen krijgen. Ik roep alle partijen op verdere escalatie te voorkomen. Onderhandelingen zijn uiteindelijk de enige uitweg richting een duurzame oplossing.
Het kabinet houdt de situatie nauwlettend in de gaten en om 12.00 uur komt de Nationale Veiligheidsraad bijeen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Kreet van Mario
Ja gewoon iets er in gooien zoals bijvoorbeeldquote:
iß0mpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das weer wat anders ToT das er een zonder T er achter![]()
En van @kree krijgen we geen kreet maar hele verhalen
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Das weer wat anders ToT das er een zonder T er achter![]()
En van @:Kree krijgen we geen kreet maar hele verhalenTruth!
![]()
De nieuwe bolkkretenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu moet ik denken aan die vent die ze bij Vandaag Inside altijd laten zien.quote:
En dan met klokgeluid er bij
Geen idee?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die vent die ze bij Vandaag Inside altijd laten zien.
En dan met klokgeluid er bij![]()
![]()
Kan hem n iet vinden. Weet niet hoe ze dat filmpje noemenquote:
Kijk er nooit naar eigenlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral de landschappen van FrankrijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij ben je daar nooit zat van om al die plaatjes te maken?
Hoe kom je er iedere keer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hehe nou de laatste tijd maak ik er vrij weinig meer hoor. Deze is ook al weer een paar maand oud.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij ben je daar nooit zat van om al die plaatjes te maken?
Hoe kom je er iedere keer op
En tja, ik heb gewoon vaak inspiratie!![]()
![]()
Kan je niet een strip gaan maken en uitbrengen?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe nou de laatste tijd maak ik er vrij weinig meer hoor. Deze is ook al weer een paar maand oud.
En tja, ik heb gewoon vaak inspiratie!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stevige taal vanuit Iran na aanval van VS: 'Dikke rode lijn overschreden'
Deel dit artikel
De Iraanse minister van Buitenlandse Zaken, Araghchi, zegt dat de Verenigde Staten met de aanvallen van vannacht een "vetgedrukte rode lijn" hebben overschreden.
Op een persconferentie zei hij dat Iran wordt gedwongen te reageren. Volgens hem heeft de VS het internationaal recht aan zijn laars gelapt en stuurt dat land de wereld af op een "gevaarlijke tijd".
https://nos.nl/artikel/25(...)de-lijn-overschreden
Ik denk ook wel dat Trump ons allemaal in de moeilijkheden gaat brengenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dank je wel schat,quote:
Ja wilde je een fijne zondag bezorgenquote:![]()
Het druppelt hier een beetje, wel helemaal aan het dichttrekken en het is al 2 graden afgekoeld buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, hier heeft het ook een beetje gesputterd. Regen kun je het niet noemen.
30.1 graden is het buiten.
Even naar de winkel.How can I make this topic about me?![]()
O hier nu onweer en het is 29 gradenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, hier heeft het ook een beetje gesputterd. Regen kun je het niet noemen.
30.1 graden is het buiten.
Even naar de winkel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook zo, van mij mag het, ben er ook niet bang voor.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Onweer is niet erg. Daar wordt het lekker fris van buiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet veel punten nodig en je bent 12dequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt niet, dan koptelefoon opzetten met muziekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snurkmachinequote:Op zondag 22 juni 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet, dan koptelefoon opzetten met muziek
Werewolf![]()
Harde snurkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een rust, iedereen aan het strand?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier geen hamburgers, maar zelf gemaakte friet met zelfgemaakte sate en sla met van alles er doorquote:Op zondag 22 juni 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hamburgers met korting
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker lekkerquote:![]()
Maar nu eerst een lekker koud perenijsjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ligt wel graag in bed he Mutske?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je dat veilig gevoel alleen in bed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijk voor strakkiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorquote:Op zondag 22 juni 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat veilig gevoel alleen in bed?Werewolf![]()
Gelukkig maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt het al klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is altijd handig iets in de vriezerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een beetje sputters, maar het is vooral warm. Nouja, het is de laatste warme dag voorlopig.
How can I make this topic about me?![]()
Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje sputters, maar het is vooral warm. Nouja, het is de laatste warme dag voorlopig.![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagen
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oordquote:![]()
![]()
Patat vanavond.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:11 schreef marc0871 het volgende:
Oude foto.
Maar kip en saus is al klaar.
Zo nog even rijst koken.
En een portie voor de vriezer.
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oordHow can I make this topic about me?![]()
Dat wel. Maar 37 graden Celsius betekent waarschijnlijk een gevoelstemperatuur van 40+ vanwege de hoge luchtvochtigheid. Dat is geen pretje om lang in te verblijven.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.![]()
Als je nog even door gaat, dan haal je @Lovely nog in voor het einde van de maandquote:Op zondag 22 juni 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.![]()
![]()
Heilige airfryerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelf gekocht. De airfryer doet nu verder het werk.Werewolf![]()
O daar ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog even door gaat, dan haal je @:lovely nog in voor het einde van de maand
@Lovely laat zich niet inhalen, niet door mij.
En anders TR ik mezelf wel weer per ongeluk en heb ik een ban aan m'n broek
TR gezetquote:Op zondag 22 juni 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
En anders TR ik mezelf wel weer per ongeluk en heb ik een ban aan m'n broek![]()
![]()
Heb het net op, maar dan zelf gemaaktequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de afgelopen 3 jaar, 1x gefrituurd. En dan buiten in een pan met pindaolie op een campingbranderquote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef marc0871 het volgende:
Ik gooi ze in een pannetje zonnebloemolieIk hoef die stank niet in mijn huis
Airfryers rule![]()
![]()
Ze is er ook niet echt veel de laatste dagenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O daar ben ik niet bang voor.
@:Lovely laat zich niet inhalen, niet door mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is dat.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar, 1x gefrituurd. En dan buiten in een pan met pindaolie op een campingbranderIk hoef die stank niet in mijn huis
Airfryers rule
Ja je kunt het niet ongedaan maken, zo als dat met likes wel kan.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas bij mijn eigen post en niet die van jouHow can I make this topic about me?![]()
Maar hoe kun je je eigen post TR-en? Die "rapporteer" optie zit toch alleen bij andere posts, naast de quote. Of bedoel je dat?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je kunt het niet ongedaan maken, zo als dat met likes wel kan.![]()
Zo ramp is dat niet hoor, gebeurd best regelmatig.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je kunt het niet ongedaan maken, zo als dat met likes wel kan.
Ook dat mensen een berichten denken te quoten maar dan in een TR antwoord geven
Ik heb geen idee hoe het kan, ik zat mobiel, editte mijn posts op fouten, en plotseling had ik een report gestuurd. Gebeurde me tot drie keer toe gisteren.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe kun je je eigen post TR-en? Die "rapporteer" optie zit toch alleen bij andere posts, naast de quote. Of bedoel je dat?
Denkelijk toch een verkeerd knopje gedrukt.How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ramp is dat niet hoor, gebeurd best regelmatig.
Ook dat mensen een berichten denken te quoten maar dan in een TR antwoord geven
Ja via de browser zie je vrij snel dat je verkeerd zit, mobiel had ik echt niks door.How can I make this topic about me?![]()
Geen ruimte voor een airfryerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar, 1x gefrituurd. En dan buiten in een pan met pindaolie op een campingbranderIk hoef die stank niet in mijn huis
Airfryers rule![]()
Maar hoe kan jij dan zien dat je een tr gezet hebt?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het kan, ik zat mobiel, editte mijn posts op fouten, en plotseling had ik een report gestuurd. Gebeurde me tot drie keer toe gisteren.
Denkelijk toch een verkeerd knopje gedrukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mobiel FOK!ken vind ik ook een rampquote:Op zondag 22 juni 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ja via de browser zie je vrij snel dat je verkeerd zit, mobiel had ik echt niks door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Friet en snacks zijn ook niet echt lekker in de airfryer, zelfs zelfgemaakte friet nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kreeg een tekst van "Report verzonden" ofzo. En daarna zie je ook :melding: in het invoervak staan.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij dan zien dat je een tr gezet hebt?How can I make this topic about me?![]()
O echt, dat wist ik helemaal niet. Maar ik heb de desktop versie op mijn mobielquote:Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kreeg een tekst van "Report verzonden" ofzo. En daarna zie je ook :melding: in het invoervak staan.
Ik zie nooit ergens een melding staan als ik een TR heb gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat niet heel erg klein dan, de tekst? Als ik de desktop versie heb op mobiel dan moet ik helemaal inzoomen om nog wat te kunnen lezen.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik helemaal niet. Maar ik heb de desktop versie op mijn mobielHow can I make this topic about me?![]()
Geen last van, kan het gewoon lezenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat niet heel erg klein dan, de tekst? Als ik de desktop versie heb op mobiel dan moet ik helemaal inzoomen om nog wat te kunnen lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en.dat is dan meteen wegquote:Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kreeg een tekst van "Report verzonden" ofzo. En daarna zie je ook :melding: in het invoervak staan.![]()
Dan heb jij powerogen. Wat ook wel past bij een powerwomanquote:![]()
Toch heb ik voor de kleine lettertjes een leesbril in de la liggenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heb jij powerogen. Wat ook wel past bij een powerwoman![]()
Hey Puzzie, vond het niet echt lekker vandaag, benauwd, drukkendquote:
Gisteren was beter te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was vandaag in Arnhem en het ging uiteindelijk regenen , heerlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie, vond het niet echt lekker vandaag, benauwd, drukkend
Gisteren was beter te doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier net ook wel regen en onweer, maar nu is het weer warm. Effect van het buitje is helemaal wegquote:Op zondag 22 juni 2025 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Arnhem en het ging uiteindelijk regenen , heerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De hordeur stond helaas iets te lang open, dus straks kan ik weer even met de vliegenmepper rond.How can I make this topic about me?![]()
in Arnhem donderde het ook ff maar hier in Zwollie is het benauwdquote:Op zondag 22 juni 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net ook wel regen en onweer, maar nu is het weer warm. Effect van het buitje is helemaal weg![]()
Ik ben net thuis , geen idee of het hier ook heeft geregend maar het is niet te doen zo warmMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoop een supersonischequote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De hordeur stond helaas iets te lang open, dus straks kan ik weer even met de vliegenmepper rond.Werewolf![]()
Ja die hoef je maar heel even open te hebben of ze zitten in je huisquote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De hordeur stond helaas iets te lang open, dus straks kan ik weer even met de vliegenmepper rond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen weer een stuk minder gelukkigquote:Op zondag 22 juni 2025 17:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
in Arnhem donderde het ook ff maar hier in Zwollie is het benauwd![]()
Ik ben net thuis , geen idee of het hier ook heeft geregend maar het is niet te doen zo warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het houdt je van de straatquote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De hordeur stond helaas iets te lang open, dus straks kan ik weer even met de vliegenmepper rond.![]()
![]()
Nee, geen elektrische ofzo, gewoon een simpele van de Action.quote:How can I make this topic about me?![]()
Morgen 20 graden hoorde ik , ik ga lekker vroeg aan de wandelquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mijn vliegenraam is te smal dus ik vul de gaatjes met papieren zakdoekjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
In de vroege ochtend is het heerlijk smijt hier dan ook altijd alles openquote:Op zondag 22 juni 2025 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen 20 graden hoorde ik , ik ga lekker vroeg aan de wandelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook , om alles in de middag vervolgens weer dicht te gooienquote:Op zondag 22 juni 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de vroege ochtend is het heerlijk smijt hier dan ook altijd alles open
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik moet hier tegen 8 uur aan de achterkant alles al dicht doen, gelijk de zon er op.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , om alles in de middag vervolgens weer dicht te gooien
En dan in de middag aan de voorkant tot een uurtje of 21 uur dan kan daar pas alles weer open.
Dat vind ik een beetje een nadeel van de zomer, alles dicht en donker houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* uur in de avond bedoel je dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet hier tegen 8 uur aan de achterkant alles al dicht doen, gelijk de zon er op.
En dan in de middag aan de voorkant tot een uurtje of 21 uur dan kan daar pas alles weer open.
Dat vind ik een beetje een nadeel van de zomer, alles dicht en donker houden![]()
Ik ben al half lek geprikt door de muggen dus in de avond heb ik alles ook alweer potdicht
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja in de avond. Ik kan dan op een gegeven moment zo tegen 14/14.30 uur de achterkant de zonwering open doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
* uur in de avond bedoel je dan?![]()
Ik ben al half lek geprikt door de muggen dus in de avond heb ik alles ook alweer potdicht
Ik heb overal horren voor ideaal kan ik je zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik niet , vandaarquote:Op zondag 22 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de avond. Ik kan dan op een gegeven moment zo tegen 14/14.30 uur de achterkant de zonwering open doen.
Ik heb overal horren voor ideaal kan ik je zeggen![]()
Maar dat helpt idd wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ben er ook heel erg blij mee.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik niet , vandaar![]()
Maar dat helpt idd welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We konden toen na de renovatie hier met staffelkorting goedkoper horren kopen. Scheelde echt veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zorg vor dat ik geen punt kreg maar dat kreg je terug![]()
![]()
Dat zal bestquote:Op zondag 22 juni 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We konden toen na de renovatie hier met staffelkorting goedkoper horren kopen. Scheelde echt veelAlleen maar fijn als dat zo kan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dat zeer zeker. En omdat ik het geregeld had kreeg ik extra korting.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal bestAlleen maar fijn als dat zo kan
Want er is momenteel niemand anders die vlak na je post.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zorg vor dat ik geen punt kreg maar dat kreg je terug![]()
Hier ook nog. Vies warmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat je wat geregeld had?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeer zeker. En omdat ik het geregeld had kreeg ik extra korting.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wedden dat ik het ook terugkrijg?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Want er is momenteel niemand anders die vlak na je post.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ah!
When life gives you lemons; make lemonade @:gebrokenglasquote:Op zondag 22 juni 2025 17:39 schreef Shii het volgende:
Ik ben een citroenlimoen-drankje aan het drinken, komt wel dichtbij zo.![]()
Ik had bij diverse bedrijven een offerte aangevraagd. En hun uitgekozen. Dus meerdere uit de wijk hebben met staffelkorting iets gekochtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
proestquote:Op zondag 22 juni 2025 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ah!
When life gives you lemons; make lemonade @:gebrokenglas
Jij heb goed gescoord de laatste dagen zag ikquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn vliegenraam is te smal dus ik vul de gaatjes met papieren zakdoekjes.@spoiler: jakkie bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaten gewoon dichttapen, net zo effectief![]()
![]()
Ik doe echt geen extra moeite.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij heb goed gescoord de laatste dagen zag ikHow can I make this topic about me?![]()
ctrl-zquote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
Ow, er bestaat blijkbaar een user met de naam spoiler...How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
Ow, er bestaat blijkbaar een user met de naam spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las "gaten dicht fappen"quote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
[..]
@:spoiler: jakkie bah![]()
Gaten gewoon dichttapen, net zo effectief![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
Ow, er bestaat blijkbaar een user met de naam spoiler...
Ik denk dat jij toe bent aan vakantie. Fysieke vakantie, 'down under'.quote:
Nee. Maar het is ook super rustig gquote:
Tussen door. En als je dan op het juiste moment bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Dotbolkquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar het is ook super rustig g
Tussen door. En als je dan op het juiste moment bentHow can I make this topic about me?![]()
Met 1 post op FOK!quote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef bondage het volgende:
Ow, er bestaat blijkbaar een user met de naam spoiler...
spoiler in SEX / Vandaag al 6 Sex feitjes op fok.nl![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toe bent aan vakantie. Fysieke vakantie, 'down under'.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toe bent aan vakantie. Fysieke vakantie, 'down under'.![]()
![]()
Laatste bezoek: nooitquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Met 1 post op FOK!
spoiler in SEX / Vandaag al 6 Sex feitjes op fok.nl
Koekoek![]()
Lekkerrr hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Las even een heel tenenkrommend stukje in de Telegraaf. Sws Telegraafmaar dit slaat alles
Journalist doet normaliter alleen boodschappen bij een delicatessenzaak en gaat eens boodschappen doen waar de rest van Nederland ook doet en komt erachter dat ze wel heel veel bespaart. Hoe bedoel je ik leef in een bubbel
Uw ADH vitamine Worst
Echt hč wat een Ukkelquote:Op zondag 22 juni 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Las even een heel tenenkrommend stukje in de Telegraaf. Sws Telegraafmaar dit slaat alles
Journalist doet normaliter alleen boodschappen bij een delicatessenzaak en gaat eens boodschappen doen waar de rest van Nederland ook doet en komt erachter dat ze wel heel veel bespaart. Hoe bedoel je ik leef in een bubbelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, allang weg dus. Dan boeit het niet zoquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Met 1 post op FOK!
spoiler in SEX / Vandaag al 6 Sex feitjes op fok.nl![]()
![]()
Moet je juist niet doen als het zo warm is buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onee, snel maar even weer keihard bolkenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog even door gaat, dan haal je @:lovely nog in voor het einde van de maand"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet? Misschien wel hoor..maar deze maand niet iddquote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O daar ben ik niet bang voor.
@:Lovely laat zich niet inhalen, niet door mij.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je ook gelezen? https://www.telegraaf.nl/(...)lt-dat/72456601.htmlquote:Uw ADH vitamine Worst
zegt mutti ook, jalousie is wel half zuquote:Op zondag 22 juni 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je juist niet doen als het zo warm is buiten![]()
Is een premium artikel en zit mobiel kan ik hem niet omzeilen, link staat op mijn laptopquote:Op zondag 22 juni 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen? https://www.telegraaf.nl/(...)lt-dat/72456601.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het warm is moet je alles dicht houden en als de zon. Je ramen schijnt de jaloezieën. Helemaal naar beneden doenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zegt mutti ook, jalousie is wel half zuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja we hebben wel een idee wat voor muts die dame is.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een premium artikel en zit mobiel kan ik hem niet omzeilen, link staat op mijn laptopHow can I make this topic about me?![]()
Hey Koekie.quote:
Archive.ph of heb je abonnement?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een premium artikel en zit mobiel kan ik hem niet omzeilen, link staat op mijn laptopUw ADH vitamine Worst
Again helloquote:
Alle Ramen Kunnen Openquote:Op zondag 22 juni 2025 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen in kamer,ik bedoel geen klimaanlage![]()
![]()
Nee heb geen aboquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
'arko' is de afkorting voor 'Alle Ramen Kunnen Open', als een soort van grappige tegenhanger van 'airco'.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen in kamer,ik bedoel geen klimaanlageHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: