Maar voor hem wel heel veel geregeld ivm beveiligingquote:Op zondag 22 juni 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is toch niet een Trump feestje? Als de rest nou wel gewoon op komt dagen.
Dat is wel zo beveiligd daar komt niemand door. Of trump gooit er straks een bom op. Alle leiders van veel landen in een keer weg. Kan die nog meer de baas gaan spelenquote:Op zondag 22 juni 2025 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal mensen vindt het ook verstandiger dat het helemaal afgeblazen zou worden omdat te veel vooraanstaande figuren allemaal zo bij elkaar zijn.
Vind ik ook weer te paniekerig.
quote:Op zondag 22 juni 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel zo beveiligd daar komt niemand door. Of trump gooit er straks een bom op. Alle leiders van veel landen in een keer weg. Kan die nog meer de baas gaan spelen
Hier is wat koeler dan verwachtquote:Op zondag 22 juni 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat. Zit nog steeds op een verkoelende buitje te wachten.
Nou ja, de Amerikaanse president is vaker hier geweest met veel minder poeha er omheen. Dat het nu allemaal zo uitgebreid is, is niet alleen voor hem, maar meer omdat er zoveel leiders op één plek zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar voor hem wel heel veel geregeld ivm beveiliging
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-06-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik ben nu bij mijn oudersquote:
Zuid-Korea heeft al afgezegdquote:Op zondag 22 juni 2025 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, de Amerikaanse president is vaker hier geweest met veel minder poeha er omheen. Dat het nu allemaal zo uitgebreid is, is niet alleen voor hem, maar meer omdat er zoveel leiders op één plek zijn.
Eentje minder zal dat niet significant veranderen denk ik zo.
O die had ik nog niet gelezen. Lees net wel dat het kabinet vandaag bijeen is gekomenquote:
Ja gewoon iets er in gooien zoals bijvoorbeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |