Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje sputters, maar het is vooral warm. Nouja, het is de laatste warme dag voorlopig.
Jaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagen
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oordquote:
Patat vanavond.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:11 schreef marc0871 het volgende:
Oude foto.
Maar kip en saus is al klaar.
Zo nog even rijst koken.
En een portie voor de vriezer.
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oord
Dat wel. Maar 37 graden Celsius betekent waarschijnlijk een gevoelstemperatuur van 40+ vanwege de hoge luchtvochtigheid. Dat is geen pretje om lang in te verblijven.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.
Als je nog even door gaat, dan haal je @Lovely nog in voor het einde van de maandquote:Op zondag 22 juni 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.
Heilige airfryerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelf gekocht. De airfryer doet nu verder het werk.
O daar ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog even door gaat, dan haal je @:lovely nog in voor het einde van de maand
TR gezetquote:Op zondag 22 juni 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
En anders TR ik mezelf wel weer per ongeluk en heb ik een ban aan m'n broek
Heb het net op, maar dan zelf gemaaktequote:
Ik heb de afgelopen 3 jaar, 1x gefrituurd. En dan buiten in een pan met pindaolie op een campingbranderquote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef marc0871 het volgende:
Ik gooi ze in een pannetje zonnebloemolie
Ze is er ook niet echt veel de laatste dagenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O daar ben ik niet bang voor.
@:Lovely laat zich niet inhalen, niet door mij.
Zo is dat.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar, 1x gefrituurd. En dan buiten in een pan met pindaolie op een campingbranderIk hoef die stank niet in mijn huis
Airfryers rule
Ja je kunt het niet ongedaan maken, zo als dat met likes wel kan.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas bij mijn eigen post en niet die van jou
Maar hoe kun je je eigen post TR-en? Die "rapporteer" optie zit toch alleen bij andere posts, naast de quote. Of bedoel je dat?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je kunt het niet ongedaan maken, zo als dat met likes wel kan.
Zo ramp is dat niet hoor, gebeurd best regelmatig.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je kunt het niet ongedaan maken, zo als dat met likes wel kan.
Ik heb geen idee hoe het kan, ik zat mobiel, editte mijn posts op fouten, en plotseling had ik een report gestuurd. Gebeurde me tot drie keer toe gisteren.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe kun je je eigen post TR-en? Die "rapporteer" optie zit toch alleen bij andere posts, naast de quote. Of bedoel je dat?
Gelukkig.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ramp is dat niet hoor, gebeurd best regelmatig.
Ook dat mensen een berichten denken te quoten maar dan in een TR antwoord geven
Geen ruimte voor een airfryerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar, 1x gefrituurd. En dan buiten in een pan met pindaolie op een campingbranderIk hoef die stank niet in mijn huis
Airfryers rule
Maar hoe kan jij dan zien dat je een tr gezet hebt?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het kan, ik zat mobiel, editte mijn posts op fouten, en plotseling had ik een report gestuurd. Gebeurde me tot drie keer toe gisteren.
Denkelijk toch een verkeerd knopje gedrukt.
Mobiel FOK!ken vind ik ook een rampquote:Op zondag 22 juni 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ja via de browser zie je vrij snel dat je verkeerd zit, mobiel had ik echt niks door.
Friet en snacks zijn ook niet echt lekker in de airfryer, zelfs zelfgemaakte friet nietquote:
Ik kreeg een tekst van "Report verzonden" ofzo. En daarna zie je ook :melding: in het invoervak staan.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij dan zien dat je een tr gezet hebt?
O echt, dat wist ik helemaal niet. Maar ik heb de desktop versie op mijn mobielquote:Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kreeg een tekst van "Report verzonden" ofzo. En daarna zie je ook :melding: in het invoervak staan.
Is dat niet heel erg klein dan, de tekst? Als ik de desktop versie heb op mobiel dan moet ik helemaal inzoomen om nog wat te kunnen lezen.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik helemaal niet. Maar ik heb de desktop versie op mijn mobiel
Geen last van, kan het gewoon lezenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat niet heel erg klein dan, de tekst? Als ik de desktop versie heb op mobiel dan moet ik helemaal inzoomen om nog wat te kunnen lezen.
Ja en.dat is dan meteen wegquote:Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kreeg een tekst van "Report verzonden" ofzo. En daarna zie je ook :melding: in het invoervak staan.
Toch heb ik voor de kleine lettertjes een leesbril in de la liggenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan heb jij powerogen. Wat ook wel past bij een powerwoman![]()
Hey Puzzie, vond het niet echt lekker vandaag, benauwd, drukkendquote:
Ik was vandaag in Arnhem en het ging uiteindelijk regenen , heerlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie, vond het niet echt lekker vandaag, benauwd, drukkend
Gisteren was beter te doen.
Hier net ook wel regen en onweer, maar nu is het weer warm. Effect van het buitje is helemaal wegquote:Op zondag 22 juni 2025 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Arnhem en het ging uiteindelijk regenen , heerlijk
in Arnhem donderde het ook ff maar hier in Zwollie is het benauwdquote:Op zondag 22 juni 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net ook wel regen en onweer, maar nu is het weer warm. Effect van het buitje is helemaal weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |