Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje sputters, maar het is vooral warm. Nouja, het is de laatste warme dag voorlopig.
Jaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagen
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oordquote:
Patat vanavond.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:11 schreef marc0871 het volgende:
Oude foto.
Maar kip en saus is al klaar.
Zo nog even rijst koken.
En een portie voor de vriezer.
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oord
Dat wel. Maar 37 graden Celsius betekent waarschijnlijk een gevoelstemperatuur van 40+ vanwege de hoge luchtvochtigheid. Dat is geen pretje om lang in te verblijven.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.
Als je nog even door gaat, dan haal je @Lovely nog in voor het einde van de maandquote:Op zondag 22 juni 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.
Heilige airfryerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelf gekocht. De airfryer doet nu verder het werk.
O daar ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog even door gaat, dan haal je @:lovely nog in voor het einde van de maand
TR gezetquote:Op zondag 22 juni 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
En anders TR ik mezelf wel weer per ongeluk en heb ik een ban aan m'n broek
Heb het net op, maar dan zelf gemaaktequote:
Ik heb de afgelopen 3 jaar, 1x gefrituurd. En dan buiten in een pan met pindaolie op een campingbranderquote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef marc0871 het volgende:
Ik gooi ze in een pannetje zonnebloemolie
Ze is er ook niet echt veel de laatste dagenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O daar ben ik niet bang voor.
@:Lovely laat zich niet inhalen, niet door mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |