Ja wilde je een fijne zondag bezorgenquote:
O hier nu onweer en het is 29 gradenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, hier heeft het ook een beetje gesputterd. Regen kun je het niet noemen.
30.1 graden is het buiten.
Even naar de winkel.
Dat is ook zo, van mij mag het, ben er ook niet bang voor.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Onweer is niet erg. Daar wordt het lekker fris van buiten.
Niet veel punten nodig en je bent 12dequote:
O echt niet, dan koptelefoon opzetten met muziekquote:
Snurkmachinequote:Op zondag 22 juni 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet, dan koptelefoon opzetten met muziek
Harde snurkquote:
Hier geen hamburgers, maar zelf gemaakte friet met zelfgemaakte sate en sla met van alles er doorquote:Op zondag 22 juni 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hamburgers met korting
[ afbeelding ]
Ja zeker lekkerquote:
Ja. Mijn veilig plekje.quote:
Heb je dat veilig gevoel alleen in bed?quote:
Eet smakelijk voor strakkiesquote:
Nee hoorquote:Op zondag 22 juni 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat veilig gevoel alleen in bed?
Gelukkig maarquote:
Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Een beetje sputters, maar het is vooral warm. Nouja, het is de laatste warme dag voorlopig.
Jaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het een keertje warm, loopt iedereen te klagen
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oordquote:
Patat vanavond.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:11 schreef marc0871 het volgende:
Oude foto.
Maar kip en saus is al klaar.
Zo nog even rijst koken.
En een portie voor de vriezer.
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Woensdag wordt het hier 37 graden. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dan op vakantie ga naar een kouder oord
Dat wel. Maar 37 graden Celsius betekent waarschijnlijk een gevoelstemperatuur van 40+ vanwege de hoge luchtvochtigheid. Dat is geen pretje om lang in te verblijven.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl jij warmte wel gewend bent, daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |