Ja simpele dingetjes om te maken, toch verse groente er bij en nog eens lekker ook.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh
Ik ga maar lunchen, want ik krijg trek
Hahaha, ik weet het niet meer zeker of ik nog onder mijn vorige account poste toen ik ging trouwen. Ik heb wel rond/tijdens covid gekozen om anoniem te gaan, omdat er te veel te herleiden was naar mijn offline leven. Dat was niet echt de bedoeling aangezien ik toen een nieuwe goede baan kreeg.quote:Op zondag 22 juni 2025 03:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al getrouwd voor hij @:treinhoer werd dus dat kan het niet zijn
Die is op anoniem gegaanquote:Op zondag 22 juni 2025 03:50 schreef marretak het volgende:
De naam treinhomo zag je vroeger vaak hier?
is hij getrouwd of onder de zoden?
Hahaha, geen idee meer waarom ik hier op kwam, maar ik moest er om gniffelen toen ik zag dat 'ie nog vrij was, dat is altijd wel een goed tekenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Hey Treinhoer, wat een naam heb je uitgekozen
Heeft hier ook veel gepostquote:Op zondag 22 juni 2025 11:48 schreef Treinhoer het volgende:
Ik kan me wel vaag treinhomo herinneren, dat was ik niet iig.
Leuke verhalen kan je ooit aan je kleinkinderen vertellen mocht je ooit opa wordenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hahaha, geen idee meer waarom ik hier op kwam, maar ik moest er om gniffelen toen ik zag dat 'ie nog vrij was, dat is altijd wel een goed teken_!
Ik noem geen namen maar doe dr de groeten en jezelf ook obviouslyquote:Op zondag 22 juni 2025 11:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet het niet meer zeker of ik nog onder mijn vorige account poste toen ik ging trouwen. Ik heb wel rond/tijdens covid gekozen om anoniem te gaan, omdat er te veel te herleiden was naar mijn offline leven. Dat was niet echt de bedoeling aangezien ik toen een nieuwe goede baan kreeg.
Maar inderdaad wel getrouwd met een super lieve FOK! legend.
Thanksquote:Op zondag 22 juni 2025 11:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar doe dr de groeten en jezelf ook obviously
Ik trek net een blikje fanta lemon open. Had even zin in een andere smaakquote:
Lekker, met ijsklontjes erin?quote:Op zondag 22 juni 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik trek net een blikje fanta lemon open. Had even zin in een andere smaak
quote:Op zondag 22 juni 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik trek net een blikje fanta lemon open. Had even zin in een andere smaak
Nee, wil nooit met ijsblokjes. Dan smelt het komt er water bij en wegsmaakquote:
Dat is als ie weer eens vertraging heeft.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
Het is wat met die treinen![]()
Lees ook vaak kut trein, of is dat wat anders
Met een rietjequote:
A kijk, toch wat andersquote:Op zondag 22 juni 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is als ie weer eens vertraging heeft.
In café's gooien ze je glas eerst driekwart vol met ijsklontjes en vullen dat vervolgens aan met je cola. Hup, weer 4 euro vooral water.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, wil nooit met ijsblokjes. Dan smelt het komt er water bij en wegsmaak
Ja logisch sparen ze limo mee uitquote:Op zondag 22 juni 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In café's gooien ze je glas eerst driekwart vol met ijsklontjes en vullen dat vervolgens aan met je cola. Hup, weer 4 euro vooral water.
Ja, maar niet zo verboden rietje, meer een rietje van toegestane kunststof, je kan ze uitwassenquote:Op zondag 22 juni 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch geen plastic rietje?
Milieu enzo.
Ja maar dat is wel milieuvriendelijker.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo verboden rietje, meer een rietje van toegestane kunststof, je kan ze uitwassen
Die papieren rietjes vind ik helemaal niets
Ja maar...........quote:Op zondag 22 juni 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel milieuvriendelijker.
Ja nee jaquote:
30 graden hier nu en het wordt ook bewolktquote:Op zondag 22 juni 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja
Maar goed, lekker even, je Fanta?
Hier is de zon inmiddels helemaal weg en is het vooral warm.
HIer geen regen (nog). Maar dat is hier ook niet voorspeld voor vandaag. Even op de weer-app kijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
30 graden hier nu en het wordt ook bewolkt
Wel al een melding gekregen dat er regen komt, maar nog niet gezien. Bij jullie?
Had zo droge mond en koffie maakte dat erger, vandaar even een fanta lemonquote:Op zondag 22 juni 2025 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit weer even aan de
[ afbeelding ]
Ik had het ook niet tegen jouquote:
Nee hoor, deze ronde.quote:
Thnx!, hier is t bewolkt en er komt een buitje regen aanquote:
Ja hier ook, het zou tegen 11 uur al gaan regen maar geen druk gezien. Nu staat het over1.5 uur geplandquote:Op zondag 22 juni 2025 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx!, hier is t bewolkt en er komt een buitje regen aan
Hier begint het wat te waaien, en de lucht is nu dichtgetrokken.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx!, hier is t bewolkt en er komt een buitje regen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |