quote:
quote:
quote:
Leuke dingen tussen door gedaan?quote:
quote:
Ff de boel schoongemaaktquote:
quote:
O ja dat moet ook gebeuren.quote:
Allemaal weer stof op de vloerquote:
quote:
Dat gaat snel hequote:
quote:
quote:
Ja als je voor begint en je bent achter klaar ligt er voor al weer stofquote:
quote:
Ja, waar het allemaal weg komt geen ideequote:Op zondag 22 juni 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je voor begint en je bent achter klaar ligt er voor al weer stof
IK had een potje Philadelphia gehaald, een tomaatje en een radijsje er op op een broodje is lekker.quote:
quote:
Oh ja,een beetje zure smaak er aan?quote:Op zondag 22 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had een potje Philadelphia gehaald, een tomaatje en een radijsje er op op een broodje is lekker.
Lekker spul die Philadelphia
quote:
Ja onvoorstelbaar he. Ook als de zon schijnt in je kamer en je kijkt in die lichtstaal. Allemaal stof en dat ademen we dus de hele dag inquote:Op zondag 22 juni 2025 11:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, waar het allemaal weg komt geen idee
quote:
Hey Marioquote:
quote:
quote:
quote:
Vind het niet zuur hoor.quote:
quote:
Bolkquote:
Hey Blubbie, hoe is het?quote:
quote:
Ja hebt ook met kruiden ik heb de naturel mee genomen is ook lekker op een crackerquote:
O, is dat niet te warm nu in bed?quote:
Bieslook iddquote:Op zondag 22 juni 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hebt ook met kruiden ik heb de naturel mee genomen is ook lekker op een cracker
Die is ook lekker, doe ik wel eens op een wrap, verse knoflook er over, sla een plakje kipfilet, en een tomaatje en dan rollen en smullenquote:
Oehquote:Op zondag 22 juni 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is ook lekker, doe ik wel eens op een wrap, verse knoflook er over, sla een plakje kipfilet, en een tomaatje en dan rollen en smullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |