Leuk!quote:Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
https://www.seatsandsofas.nl/collectie/milo-hoekbank/
deze in het antraciethij neemt veel ruimte in in mijn kleine appartementje
dus ff wennen
Wel een mooie Moon en superhandig dat je er ook dingen in kan opbergen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
dus ff wennen
O ja daar is zoveel meer mogelijk. Ik denk dat een oorlog uit meer bestaat dan alleen bommen gooienquote:Op zondag 22 juni 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Iran kan zo weinig doen, dan moeten ze van binnenuit wat doen, met spionnen die al in Amerika zouden kunnen zitten.
Beetje zoals China doet, ook al hebben we (nog) geen oorlog met hen. Dat land is druk bezig overal spionage-apparatuur en mogelijke toekomstige sabotage-installaties te plaatsen. Ook worden er de laatste tijd Chinese mensen op Amerikaanse vliegvelden gearresteerd die ziekteverwekkers het land proberen in te smokkelen, zoals een verwoestende schimmel en een soort ringworm. (En er zijn nog veel meer dingen waarmee ze bezig zijn.)
Ik zal even een foto posten, hij is niet super groot nee maar ik heb niet zo'n groot huisquote:Op zondag 22 juni 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een mooie Moon en superhandig dat je er ook dingen in kan opbergen.
Maar zo groot is hij toch niet?
Hey das mijn neefjequote:Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
dus ff wennen
Dat ook ja, maar ik denk niet dat Iran op wat voor terrein dan ook veel zou kunnen aanrichten zonder hulp.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar is zoveel meer mogelijk. Ik denk dat een oorlog uit meer bestaat dan alleen bommen gooien
Ze kunnen via een cyber oorlog ook veel leed aan doen.
O oke, maar het is denk ook wel even wennenquote:Op zondag 22 juni 2025 10:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zal even een foto posten, hij is niet super groot nee maar ik heb niet zo'n groot huis
Mooi Moon, ook wel een mooie kleurquote:Op zondag 22 juni 2025 10:23 schreef Moonlight het volgende:
@:dotteke
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op welk punt is het officieel een wereld oorlog?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar ik denk niet dat Iran op wat voor terrein dan ook veel zou kunnen aanrichten zonder hulp.
Helaas hebben ze wel vriendjes die het wel kunnen.
Ja, dat is het jammere ervan.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar ik denk niet dat Iran op wat voor terrein dan ook veel zou kunnen aanrichten zonder hulp.
Helaas hebben ze wel vriendjes die het wel kunnen.
Als meerdere landen aan de ene kant tegen meerdere landen aan de andere kant vechten.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op welk punt is het officieel een wereld oorlog?
En een groot wantrouwen onderling. Everybody's gotta take a chill pill!quote:Op zondag 22 juni 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is het jammere ervan.
AL die ellende in de wereld, allemaal hebzucht bah
Ja en ze zijn zelf allemaal niet te vertrouwen die assholesquote:Op zondag 22 juni 2025 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En een groot wantrouwen onderling. Everybody's gotta take a chill pill!
Lekker hoor, hoelang blijf je?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hey Lovelyquote:
quote:
quote:
quote:
Lang niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|