Ik hoop een supersonischequote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De hordeur stond helaas iets te lang open, dus straks kan ik weer even met de vliegenmepper rond.
Ja die hoef je maar heel even open te hebben of ze zitten in je huisquote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De hordeur stond helaas iets te lang open, dus straks kan ik weer even met de vliegenmepper rond.
Morgen weer een stuk minder gelukkigquote:Op zondag 22 juni 2025 17:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
in Arnhem donderde het ook ff maar hier in Zwollie is het benauwd![]()
Ik ben net thuis , geen idee of het hier ook heeft geregend maar het is niet te doen zo warm
Het houdt je van de straatquote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Morgen 20 graden hoorde ik , ik ga lekker vroeg aan de wandelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
In de vroege ochtend is het heerlijk smijt hier dan ook altijd alles openquote:Op zondag 22 juni 2025 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen 20 graden hoorde ik , ik ga lekker vroeg aan de wandel
Ik ook , om alles in de middag vervolgens weer dicht te gooienquote:Op zondag 22 juni 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de vroege ochtend is het heerlijk smijt hier dan ook altijd alles open
Ik moet hier tegen 8 uur aan de achterkant alles al dicht doen, gelijk de zon er op.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , om alles in de middag vervolgens weer dicht te gooien
* uur in de avond bedoel je dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet hier tegen 8 uur aan de achterkant alles al dicht doen, gelijk de zon er op.
En dan in de middag aan de voorkant tot een uurtje of 21 uur dan kan daar pas alles weer open.
Dat vind ik een beetje een nadeel van de zomer, alles dicht en donker houden
Ja in de avond. Ik kan dan op een gegeven moment zo tegen 14/14.30 uur de achterkant de zonwering open doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
* uur in de avond bedoel je dan?![]()
Ik ben al half lek geprikt door de muggen dus in de avond heb ik alles ook alweer potdicht
Die heb ik niet , vandaarquote:Op zondag 22 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de avond. Ik kan dan op een gegeven moment zo tegen 14/14.30 uur de achterkant de zonwering open doen.
Ik heb overal horren voor ideaal kan ik je zeggen
Ja ben er ook heel erg blij mee.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik niet , vandaar![]()
Maar dat helpt idd wel
We konden toen na de renovatie hier met staffelkorting goedkoper horren kopen. Scheelde echt veelquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zorg vor dat ik geen punt kreg maar dat kreg je terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |