ik zie eerder nog individuele, islamitisch geinspireerde of linksige door propaganda gehersenspoelde aanslagen gepleegd worden in de euquote:Op zondag 22 juni 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als Iran 🇮🇷 of zijn proxies in de EU een grote aanslag gaat plegen kun je 2 dingen concluderen:
- enkele adepten in clubs als PVDA/GL zijn levensgevaarlijk voor de binnenlandse veiligheid.
- Iran, nuke them.
Mwa dat Amerika ging aanvallen was toch wel 50/50 vrij dom om daar geen rekening mee te houden.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trump zei pas geleden nog dat hij 2 weken nodig heeft om na te denken. Israël gaf nog aan het eventueel zelf te willen proberen.
Dus alle scenarios lagen nog op tafel. Ik snap wel dat ze niet voor elk scenario een reactie klaar hebben liggen.
Wat betreft die dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 12:40 schreef 2172619626795 het volgende:
Uitstekende analyse van Sigrid Kaag bij Buitenhof.
quote:Op zondag 22 juni 2025 04:21 schreef heywoodu het volgende:
Gaat @:Ali_boo trouwens eens op tijd pitten, hebben we één van de grootste stukjes nieuws van de afgelopen jaren..
quote:Op zondag 22 juni 2025 07:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ali_Boe zit al dikke week te wachten op actie maar die slaapt nu lekker.
quote:Op zondag 22 juni 2025 04:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trump wacht op niemand. Wel tragisch idd. @:Ali_boo verdient wat extra liefde morgen.
Het heeft bijna twee uur geduurd, maar ben dan eindelijk up-to-datequote:Op zondag 22 juni 2025 04:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is wel de Steve van dit forum.
Is ook voor de vorm dit. Straks komt de reactie "betreurenswaardig en laten we vooral de-escaleren"quote:Op zondag 22 juni 2025 12:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mwa dat Amerika ging aanvallen was toch wel 50/50 vrij dom om daar geen rekening mee te houden.
Maar dan nog wat moet er perse NU besproken worden wat niet morgen gewoon kan?
Daarin verschillen jij en ik van mening.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De erfenis van Bush waarin Netanyahu een heel grote pusher in was; is niét bepaald iets waar Israel, de VS en de wereld ook maar enige profijt qua veiligheid in gehad hebben.
Dus nee. Ik deel de mening niet dat slechte mensen goede dingen doen door slecht te doen.
Helemaal mee eens. Dat laatste heb ik ook benoemd in dit topic.quote:Als Netanyahu morgen een tweestatenoplossing en vredesbesprekingen wil door zich zeer kwetsbaar op te stellen als persoon is het punt gemaakt, maar hierin zie ik geen voordeel voor Israël en de VS.
Ik denk dat het qua recente druk op Netanyahu onhoudbaar voor 'm zelf werd om stil te staan. Er moest een nieuwe afleiding komen.
Dat hangt naar mijn mening van de situatie af. En in deze situatie begrijp ik persoonlijk hun keuzes.quote:Maar zoals ik schreef denk ik dat Trump en Netanyahu momenteel de grootste bedreiging zijn voor de landen die ze ieder vertegenwoordigen. Als Wilders hier om de toekomst van onze gezinnen veilig te stellen "een oorlogje" met land x begint, dan ben ik Wilders niet dankbaar voor het direct in gevaar brengen van de bestaanszekerheid van onze bewoners.
Het is ook wel toeval, als de 24 uur van de Nürburgring niet was geweest had ik al liggen pitten. Maar gelukkig is die er wel en dus kan ik later ooit tegen mijn kinderen en kleinkinderen zeggen dat ik wél online was toen de Derde Wereldoorlog begon en Ali_boo nietquote:Op zondag 22 juni 2025 12:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het heeft bijna twee uur geduurd, maar ben dan eindelijk up-to-date
Ze flikken het gewoon weer, hè. Lekker op een tijdstip beginnen waar bijna niemand meer wakker is![]()
Gelukkig waren er genoeg mensen online om het allemaal te documenteren. Kudos aan alle posters die laat zijn opgebleven en door zijn blijven posten
Waardeer jullie inzet, en dat meen ik oprecht
Dan moet je even (terug)kijken. Ze heeft het vooral over de gevolgen van deze militaire acties voor de regionen en de economie en de stelt de vraag of ze voor deze gevolgen wel een plan hebben, omdat dat vooralsnog niet zo lijkt.quote:
Waardeer jou ook heel erg. En echt serieus klote dat je dit nu nét gemist hebt. Ik heb een vermoeden dat Trump op jou gewacht heeft. "He's just gone to bed, GO GO GO"quote:Op zondag 22 juni 2025 12:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het heeft bijna twee uur geduurd, maar ben dan eindelijk up-to-date
Ze flikken het gewoon weer, hè. Lekker op een tijdstip beginnen waar bijna niemand meer wakker is![]()
Gelukkig waren er genoeg mensen online om het allemaal te documenteren. Kudos aan alle posters die laat zijn opgebleven en door zijn blijven posten
Waardeer jullie inzet, en dat meen ik oprecht
Shit helemaal vergeten.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook wel toeval, als de 24 uur van de Nürburgring niet was geweest had ik al liggen pitten. Maar gelukkig is die er wel en dus kan ik later ooit tegen mijn kinderen en kleinkinderen zeggen dat ik wél online was toen de Derde Wereldoorlog begon en Ali_boo niet
Niet getreurd, het was de grootste nieuws tot dusver. Het zal nu vast wel verder escaleren. En mochten ze op een normale tijd beginnen dan ben ik er uiteraard weer bijquote:Op zondag 22 juni 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook wel toeval, als de 24 uur van de Nürburgring niet was geweest had ik al liggen pitten. Maar gelukkig is die er wel en dus kan ik later ooit tegen mijn kinderen en kleinkinderen zeggen dat ik wél online was toen de Derde Wereldoorlog begon en Ali_boo niet
Doet me een beetje denken aan deze legendarische postquote:Op zondag 22 juni 2025 12:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet getreurd, het was de grootste nieuws tot dusver. Het zal nu vast wel verder escaleren. En mochten ze op een normale tijd beginnen dan ben ik er uiteraard weer bij
Backupgenot op het moment dat Rusland aanvielquote:Op donderdag 24 februari 2022 04:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waar was jij toen Rusland de oorlog verklaarde? Nou niet op FOK! want het was fucking down! Wtf.
Zoveel gebeurd in de laatste 10 minuten
Verrijkt uranium zal niet meer of minder gaan stralen door een chemische ontploffing.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op de VRT werd vermeld dat er geen verhoogde straling waargenomen is, en dat Iran eventueel het verrijkte uranium weggebracht had. Vanaf 9 minuten.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb een vermoeden dat jij vrij veel van deze materie weet. Stel het erg op prijs, interessant inzichten!quote:Op zondag 22 juni 2025 12:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Verrijkt uranium zal niet meer of minder gaan stralen door een chemische ontploffing.
Hooguit en zo ja als de opslagfaciliteit is beschadig dat door de scheuren in muren of afdekking, ietsjes meer straling komt. Dat meten of vaststellen (zeker op die afstand) is welhaast een laboratorium proces.
Nogmaals het is onzinnig om verrijkt uranium zelf als doel (proberen) stuk te bombarderen om het daarmee onbruikbaar te maken. Het materiaal zal niet meer of minder gaan stralen en kan (later) "eenvoudig" later weer bijeen geveegd te worden om weer ingezet te worden. Verrijkt uranium doet weinig tot niets en is pas bruikbaar als het een bepaalde kritische massa(verhouding) heeft om tot meetbare kernreacties te komen.
Moeten ze vooral proberen..de iraniers zullen dan geen doodskisten nodig hebben, blijft niets van over om te begravenquote:
Niemand beweert dat.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:48 schreef Vallon het volgende:
Verrijkt uranium zal niet meer of minder gaan stralen door een chemische ontploffing.
Ik zie nu dat gezicht van Trump al voor me als hij dit hoort.quote:
Maar het is dus wel een (relatief) lastig proces om dat uranium te verrijken. Als het verrijkte uranium ergens anders opgeslagen is, behoudt Iran dat verrijkte en dus waardevolle uranium dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:48 schreef Vallon het volgende:
Nogmaals het is onzinnig om verrijkt uranium zelf als doel (proberen) stuk te bombarderen om het daarmee onbruikbaar te maken. Het materiaal zal niet meer of minder gaan stralen en kan (later) "eenvoudig" later weer bijeen geveegd te worden om weer ingezet te worden. Verrijkt uranium doet weinig tot niets en is pas bruikbaar als het een bepaalde kritische massa(verhouding) heeft om tot meetbare kernreacties te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |