Nee, je bedoelt geradicaliseerde pvda-gl'ers die hun eigen realiteit hebben gecreëerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Net als elke Nederlander die anti-geweld is en anti-genocide.
Wat is het punt van discussie als je steeds dingen “blijft vergeten”? Ik heb dit al meerdere keren uitgelegd in dit topic:quote:Op zondag 22 juni 2025 06:52 schreef bianconeri het volgende:
Buiten dat we niet eens weten of ze kernwapens gaan maken.
Ik zie Israel er nog wel troepen in sturen om het af te maken. Met het luchtoverwicht wat er nu is moet dat goed te doen zijn.quote:
Daarmee ben ik het met je eens. Daar ligt mijn punt niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Elk normaal mens zou dit walgelijk vinden.
Geweld is nooit goed, maar al helemaal niet als je gewoon random bommen gaat gooien.
Daar ben ik het niet mee eens. Het hangt er namelijk vanaf in welke mate. Zie mijn post hierboven.quote:En nee een nucleaire ontwikkeling van Iran is geen reden hiervoor.
Niemand in de wereld valt landen aan omdat ze islamitisch zijn. Ik respecteer je emotie, maar ik vind die suggestie neigen naar ordinaire laster.quote:En nee dat Iran vrienden heeft en maakt ook niet.
En nee dat ze daar islamitisch zijn ook niet.
Dit serieus denkenquote:Op zondag 22 juni 2025 06:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie Israel er nog wel troepen in sturen om het af te maken. Met het luchtoverwicht wat er nu is moet dat goed te doen zijn.
Correct.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:03 schreef UitStraling het volgende:
Israël ligt zwaar onder vuur nu, burgerdoelen uiteraard.
Om nog maar niet te beginnen over de fysieke afstand, logistieke nachtmerrie en een exfil plan wat volledig gebouwd moet zijn op een luchtbrug, waar Israel de transport capaciteit niet voor heeft.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit serieus denken. Iran heeft 10x zoveel inwoners en circa 600.000 man militair personeel.
Slachtofferrol is op hun lijf geschreven. Overal en altijd zijn zij het slachtoffer van alles wat er misgaat - is koeltoerquote:Op zondag 22 juni 2025 06:59 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Daarmee ben ik het met je eens. Daar ligt mijn punt niet.
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Het hangt er namelijk vanaf in welke mate. Zie mijn post hierboven.
[..]
Niemand in de wereld valt landen aan omdat ze islamitisch zijn. Ik respecteer je emotie, maar ik vind die suggestie neigen naar ordinaire laster.
Kati Piri zal vanochtend wel een natte doos hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:03 schreef UitStraling het volgende:
Israël ligt zwaar onder vuur nu, burgerdoelen uiteraard.
Vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
Slachtofferrol is op hun lijf geschreven. Overal en altijd zijn zij het slachtoffer van alles wat er misgaat - is koeltoer
Ali_Boe zit al dikke week te wachten op actie maar die slaapt nu lekker.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:08 schreef wpor het volgende:
Hoezo zijn er nog geen beelden? Of is dat puur de afwezigheid van Ali boo? Weinig tweets hier helaas
Je kan zoveel man hebben als je wil, als je tegenstander het luchtruim volledig controleert ben je kansloos.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit serieus denken. Iran heeft 10x zoveel inwoners en circa 600.000 man militair personeel.
Elke paar dagen komt er 500kg bij, lijkt het welquote:”Volgens Fox News zou Amerika zes zogenoemde bunkerbusters hebben gebruikt die door dikke lagen beton heen kunnen dringen. De bommen zouden elk 15 ton hebben gewogen.”
Bron: https://www.nu.nl/midden-(...)-complexen-iran.html
Ik bedoel ook niet een grootschalig grondoffensief, maar een gerichte commando actie, erin....blaas alles op, er er weer uit. Als er iemand in staat is om zo te stunten dan is het Israel wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 07:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om nog maar niet te beginnen over de fysieke afstand, logistieke nachtmerrie en een exfil plan wat volledig gebouwd moet zijn op een luchtbrug, waar Israel de transport capaciteit niet voor heeft.
Nee, dit gaat nooit gebeuren zonder dat de VS bereid is om 250k troepen aan de grond te zetten (wat ze nooit gaan doen).
Clubs als PVDA/GL noemen dat "Verzet".quote:Op zondag 22 juni 2025 07:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Maar zoals we weten tellen 'mensenrechten' en 'het oorlogsrecht' ineens niet meer voor activisten als Israëlische burgers worden aangevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |