Kijk eens op NOS.nl bijv.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef 2172619626795 het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand een video met de speech van Trump?
https://edition.cnn.com/2(...)rikes-remarks-digvidquote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef 2172619626795 het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand een video met de speech van Trump?
quote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de USA over gaat tot een nucleaire aanval op Iran. De wereld is dan in 1 klap verlost van een staat die wereldwijde terrorisme initieert en steunt.
Ben blij dat ik niet in de buurt van Den Haag woon en dat de windrichting dinsdag en woensdag ook relatief gunstig is.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit kan toch niet serieus zijn, lijkt me? Elke nucleaire aanval, van wie op wie dan ook, gaat de wereld een extreem gevaarlijke kant op brengen.
Thxquote:Op zondag 22 juni 2025 06:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)rikes-remarks-digvid
Ach stel je niet zo aan. Je kunt ze ook bedanken dat ze weer voor een vermogen aan Dollars hebben opgebrand om een totale religieuze fundamentalist als Khomeini in Iran niet tot een arsenaal aan kernbommen te laten komen. Want iedereen weet donders goed wat religieuze gekken daarmee gaan doen. Die hopen en smeken dat ze dan zelf ook omkomen zodat ze als pure heilige martelaar naar het allerhoogste worden gezonden met heel veel jonge dienstmeisjes.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:11 schreef bianconeri het volgende:
VS heeft zich echt heel diep laten zakken.
Zijn alle moreel helemaal kwijt.
Eerst steun geven aan Rusland.
En nu zelf een ander land zonder enige aanleiding bombarderen. En heel heftig ook.
Wat een walgelijke situatie zeg.
Israël en de VS als wereld rechters. Slaat nergens op.
Ik vind het zo vreselijk moeilijk om naar die man te luisteren, het is echt net of je naar de speech van een kleuter luistert.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)rikes-remarks-digvid
En dan is dit zelfs van een autocue voorgelezen, go figure...quote:Op zondag 22 juni 2025 06:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk moeilijk om naar die man te luisteren, het is echt net of je naar de speech van een kleuter luistert.
Dit keer was het kort en (heel) krachtig.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk moeilijk om naar die man te luisteren, het is echt net of je naar de speech van een kleuter luistert.
Dit wordt een beetje vermoeiend.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:11 schreef bianconeri het volgende:
VS heeft zich echt heel diep laten zakken.
Zijn alle moreel helemaal kwijt.
Eerst steun geven aan Rusland.
En nu zelf een ander land zonder enige aanleiding bombarderen. En heel heftig ook.
Wat een walgelijke situatie zeg.
Israël en de VS als wereld rechters. Slaat nergens op.
Zullen we dat maar niet doen? De burgerbevolking van Iran heeft weinig van doen gehad met het schrikbewind van hun regime.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de USA over gaat tot een nucleaire aanval op Iran. De wereld is dan in 1 klap verlost van een staat die wereldwijde terrorisme initieert en steunt.
Jij roept dus ook op om kernwapens op Israël, Rusland en een N-K te gooien?quote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ach jochie toch.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel weer he, je hebt je zegje voor vandaag weer gedaan. En nu hup weer in je mand.
Jij bent geen Nederlander meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach jochie toch.
Kun je het niet hebben dat er Nederlanders zijn die anti-geweld zijn?
En al helemaal onrechtmatig geweld. Zoals dit.
Ik vind het een hele goede speech. Iran moet tekenen bij het kruisje of het wordt van de aardbodem weggeveegd.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar wie zijn Israël en de VS om dit te bepalen?quote:Op zondag 22 juni 2025 06:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan. Je kunt ze ook bedanken dat ze weer voor een vermogen aan Dollars hebben opgebrand om een totale religieuze fundamentalist als Khomeini in Iran niet tot een arsenaal aan kernbommen te laten komen. Want iedereen weet donders goed wat religieuze gekken daarmee gaan doen. Die hopen en smeken dat ze dan zelf ook omkomen zodat ze als pure heilige martelaar naar het allerhoogste worden gezonden met heel veel jonge dienstmeisjes.
Als China of Rusland de wereldmacht was geweest hadden ze exact hetzelfde met hun aartsvijanden gedaan, USA knapt de vuile klusjes weer eens voor ons op. Dit is totaal anders dan Irak en Afganistan. Je bouwt geen giga dure bunkers in een fucking rots diep onder de grond om wat vreedzame energie op te gaan wekken.
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:46 schreef Hathor het volgende:
Lord Ronddraai zal ook wel weer schuimbekken als hij straks wakker is.
Net als elke Nederlander die anti-geweld is en anti-genocide.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:46 schreef Hathor het volgende:
Lord Ronddraai zal ook wel weer schuimbekken als hij straks wakker is.
quote:” Iran’s nuclear infrastructure not defeated, after the US bombings: New data reveals; Iran vows retaliation”
Bron: https://m.economictimes.c(...)leshow/122000685.cms
Elk normaal mens zou dit walgelijk vinden.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje vermoeiend.
Natuurlijk mag je dit verwerpelijk vinden, het er niet er eens zijn en kritiek hebben op Israel en de VS.
Maar dat hier geen aanleiding voor was, is feitelijk onjuist. Misinformatie. Dat is nu meerdere keren aangetoond in dit topic.
Dus vind wat je wilt vinden, maar daarmee zonder de feiten te verdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |