quote:Op zondag 22 juni 2025 05:59 schreef Viesdik het volgende:
Mensen zullen niet beseffen hoe hiermee onze veiligheid steeds meer direct in gevaar komt, vooral met de NAVO-top in het vooruitzicht.
Een kwaadwillend Rusland kan zo een bom op den haag gooien.
Staat gewoon op Wikipedia te lezen zoals zoveel, kan zijn dat daar kwats staat natuurlijk maar meestal toch niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof de VS daar informatie over publiekelijk zou maken, hoeveel ze ervan hebben
Dat kan. Als Rusland tijdens de NAVO-top een bom op Den Haag gooit, eet ik mijn sok op.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:59 schreef Viesdik het volgende:
Mensen zullen niet beseffen hoe hiermee onze veiligheid steeds meer direct in gevaar komt, vooral met de NAVO-top in het vooruitzicht.
Een kwaadwillend Rusland kan zo een bom op den haag gooien.
Ik zie daar dat er in 2015 'minstens 20' waren...quote:Op zondag 22 juni 2025 06:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat gewoon op Wikipedia te lezen zoals zoveel, kan zijn dat daar kwats staat natuurlijk maar meestal toch niet.
Hebben ze die hele partijtop voor Jan lul gehouden gister bij 40-45 graden.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:28 schreef UitStraling het volgende:
Kati Piri gaat maandagochtend meteen noest aan het werk om een motie in te dienen ter ontwapening van de Verenigde Staten.
Dat zal ze leren!!
Goed voorraadbeheer valt dikwijls niet mee, dat onderschatten de meeste mensen.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie daar dat er in 2015 'minstens 20' waren...
Je klinkt als Poetin.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:06 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Iran heeft Israël al decennialang omringd met haar proxies. Heel sneu voor Libanon en Gaza inderdaad, maar men accepteert het ook maar gewoon even. Iran is helemaal niet onschuldig en nu mag de ayatollah uitleg geven waarom er bommen vallen op Tehran richting de bevolking.
En ook voor die mensen: dit filmpje speelt zich af in Syriëquote:Op zondag 22 juni 2025 06:10 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Even voor de mensen die net wakker worden.
PvdA is wel klaar lijkt me, het masker is afgevallen, zoals ik al jaren roep is dat een machtsbeluste partij en dan feitelijk nog niet eens om de macht zelf maar om het fanatieke bijna heilige geloof in eigen deugen, inmiddels zelfs ten koste van democratische beginselen.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hebben ze die hele partijtop voor Jan lul gehouden gister bij 40-45 graden.
Ja verdomme. Ik drink even een koffiequote:Op zondag 22 juni 2025 06:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook voor die mensen: dit filmpje speelt zich af in Syrië
Is altijd al geweest. Mensen denken nu tenminste meer naquote:Op zondag 22 juni 2025 06:11 schreef bianconeri het volgende:
VS heeft zich echt heel diep laten zakken.
Zijn alle moreel helemaal kwijt.
Eerst steun geven aan Rusland.
En nu zelf een ander land zonder enige aanleiding bombarderen. En heel heftig ook.
Wat een walgelijke situatie zeg.
Israël en de VS als wereld rechters. Slaat nergens op.
Daarom is dit chirurgische tikje uitgedeeld.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:17 schreef Falco het volgende:
Maar er zouden toch geen nieuwe oorlogen gestart worden
Dit is meer een oorlog beëindigen. Al zou regime change voor Iran beter zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:17 schreef Falco het volgende:
Maar er zouden toch geen nieuwe oorlogen gestart worden
Want geen B2's en geen GBU-57A/B MOP's.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 06:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is dit chirurgische tikje uitgedeeld.
Ik hoop van harte mee, maar de ervaring in het Midden Oosten leert anders.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dit is meer een oorlog beëindigen. Al zou regime change voor Iran beter zijn.
Israël heeft inderdaad het recht om alles te doen om haar aartsvijanden te vernietigen. Het is jammer voor de bevolking van Gaza maar het kan gewoon niet anders.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je klinkt als Poetin.
"Owhh brrrr de NAVO komt dichterbij, dat mag niet dus ik val aan"
Maar bij Rusland is dat agressie en walgelijk, maar bij Israël mag alles
Ik hoop dat de USA over gaat tot een nucleaire aanval op Iran. De wereld is dan in 1 klap verlost van een staat die wereldwijde terrorisme initieert en steunt.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:11 schreef bianconeri het volgende:
VS heeft zich echt heel diep laten zakken.
Zijn alle moreel helemaal kwijt.
Eerst steun geven aan Rusland.
En nu zelf een ander land zonder enige aanleiding bombarderen. En heel heftig ook.
Wat een walgelijke situatie zeg.
Israël en de VS als wereld rechters. Slaat nergens op.
Ja nou weten we het wel weer he, je hebt je zegje voor vandaag weer gedaan. En nu hup weer in je mand.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:12 schreef bianconeri het volgende:
Kijk naar die bommen....
Je kunt je toch niet voorstellen dat Rusland dit op Oekraine had gedaan?
Maar nu doet het moreel zo verheven Westen het op een onafhankelijk land.
Dit kan toch niet serieus zijn, lijkt me? Elke nucleaire aanval, van wie op wie dan ook, gaat de wereld een extreem gevaarlijke kant op brengen.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:36 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de USA over gaat tot een nucleaire aanval op Iran. De wereld is dan in 1 klap verlost van een staat die wereldwijde terrorisme initieert en steunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |