triestquote:Op zondag 22 juni 2025 05:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verdacht tijdstip om afgewerkt te zijn.
Sterker nog, dit hele scenario is ergens in 2005 al bedacht, zolang heeft de ontwikkeling van de gebruikte bommen ook gekost, specifiek bedoeld voor Iraanse en Noord-Koreaanse nucleaire installaties.quote:
CNNquote:“This brutal aggression is a dangerous escalation, a blind obedience to the agendas of (Israel), a flagrant violation of international law, and a direct threat to international peace and security,” Hamas said.
CNNquote:There have been no radioactive traces detected in Gulf Arab states following the US strikes on three Iranian nuclear facilities, according to Saudi Arabia’s nuclear regulator.
82937D chess confirmed.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:04 schreef UitStraling het volgende:
Tegen Bibi, "We have worked together like no team ever before"
Good cop, bad cop confirmed.
Wow…dat is pas een understatement. 12(!) van de meest zware niet nucleaire bommen op aarde a 25 miljoen dollar per stuk op 1 fucking doelwit. Wat.Een.Macht.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:19 schreef 3rr0r het volgende:
12 bunker busters op Fordow, 2 op Natanz
[..]
Limewirelink, ik weet niet of ik hier op durf te klikken.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:47 schreef UitStraling het volgende:
https://limewire.com/d/5hNux#XEdQwvSd0f
Bezorgd door 12 miljard aan vliegtuigjesquote:Op zondag 22 juni 2025 05:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wow…dat is pas een understatement. 12(!) van de meest zware niet nucleaire bommen op aarde a 25 miljoen dollar per stuk op 1 fucking doelwit. Wat.Een.Macht.
mIjN ToetSenBorD doEt nU weL eeN bEetJe Gek,quote:Op zondag 22 juni 2025 05:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Limewirelink, ik weet niet of ik hier op durf te klikken.
Het is een Duitsertquote:Op zondag 22 juni 2025 05:47 schreef 3rr0r het volgende:
Er staat een CNN correspondent (Frederik Pleitgen) in Teheran verslag te doen, kennelijk niet bang om opgepakt te worden (hij klonk Amerikaans)
Ik zou ff lekker gaan pitten, hard gewerkt!quote:Op zondag 22 juni 2025 05:50 schreef Thorelf het volgende:
al het nederlande nieuws is pro georgina verbaan en Carice van houten! ... hypocriet!!
Wat is dit?quote:Op zondag 22 juni 2025 05:50 schreef Thorelf het volgende:
al het nederlande nieuws is pro georgina verbaan en Carice van houten! ... hypocriet!!
Je doet het goed of je doet het niet zullen ze gedacht hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bezorgd door 12 miljard aan vliegtuigjes
Die sprak flink Amerikaans Engels, helemaal voor een Duitser. Veel Saved By The Bell en Fresh Prince gekeken vroeger zeker.quote:
Nu, of een uur of 6 geleden?quote:Op zondag 22 juni 2025 05:55 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaan maar 20 van die bommen blijkbaar, hopelijk was het echt genoeg want een tweede kans komt er niet meer.
Alsof de VS daar informatie over publiekelijk zou maken, hoeveel ze ervan hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 05:55 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaan maar 20 van die bommen blijkbaar, hopelijk was het echt genoeg want een tweede kans komt er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |