SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat een gevloek.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mooie kamer DJMOWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uhuh, ik wist al wat ik kon verwachten. Eigenaar had me de kamer vorige keer al laten zienquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
A jullie zitten in hetzelfde hotel?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uhuh, ik wist al wat ik kon verwachten. Eigenaar had me de kamer vorige keer al laten zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een eng oog UI heb je dacht eerst dat je iemand anders was 🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is mijn oog..quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een eng oog UI heb je dacht eerst dat je iemand anders was 🤣🤣
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
O oeps sorryquote:
OJDon't follow me. I am lost too
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bol kDon't follow me. I am lost too
Waarschijnlijk een selfie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Yes, en dan van dichtbij de oog foto gemaaktquote:
NATODon't follow me. I am lost too
Du bist ein WurstDon't follow me. I am lost too
Achtung AchtungDon't follow me. I am lost too
OlaDon't follow me. I am lost too
Dat kan je het hele jaar krijgenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Morgen officieel zomerquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ff lepel honing nemen of een dropjequote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Stomquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Maart roert zijn staart. Zelfs in juni nogTrust nobody![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zegt "maar" tegen een dropje? Rare meidTrust nobody![]()
Ja, ik ben twee maanden geleden ook hier geweest. Heb ik toen ook foto's van geplaatst.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook. Ignorance is bliss zeggen ze.quote:Well, life can be a riot
Dat verklaard het. Vind selfies nooit mooi. Ogen staan dan altijd vreemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, en dan van dichtbij de oog foto gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O zou kunnen komen hier zoveel foto’s voorbij.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ben twee maanden geleden ook hier geweest. Heb ik toen ook foto's van geplaatst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, soms ontkom je er niet aan en kun je niet overal de ogen voor sluiten, maar ik kies ervoor om niet constant alles te volgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. Ignorance is bliss zeggen ze.![]()
Nou indd. Nu maar van genietenquote:
Of kop in het zand stoppen. De wereld staat in brand. Daar ontkom je niet aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. Ignorance is bliss zeggen ze.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn selfies juist wel. Als een ander een foto maakt van mij sta ik er stom opquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat verklaard het. Vind selfies nooit mooi. Ogen staan dan altijd vreemd.![]()
Hey LYLTquote:
Nou ik heb het fris, lig onder een plaidquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn selfies juist wel. Als een ander een foto maakt van mij sta ik er stom op
How can I make this topic about me?![]()
Precies dat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt, soms ontkom je er niet aan en kun je niet overal de ogen voor sluiten, maar ik kies ervoor om niet constant alles te volgen.
Heb in de auto geen radio, luister vooral spotify in de auto dus óf het is een podcast naar keuze of muziek.
Als ik met vrienden in de auto zit wil ik soms via Tune-In Radio een zender opzetten, en dan krijg je af en toe wat mee van 't nieuws. Maar die 1e x per maand dat dat is ach.Well, life can be a riot
Na die fles ben je wel opgewarmdquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik heb het fris, lig onder een plaid![]()
![]()
Je hebt geen radio ?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat.
Heb in de auto geen radio, luister vooral spotify in de auto dus óf het is een podcast naar keuze of muziek.
Als ik met vrienden in de auto zit wil ik soms via Tune-In Radio een zender opzetten, en dan krijg je af en toe wat mee van 't nieuws. Maar die 1e x per maand dat dat is ach.Trust nobody![]()
De meesten zullen dat wel hebben denk ikquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
O oké. Meestal staan de ogen raar van een selfie. Maar dat vind ik hè.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn selfies juist wel. Als een ander een foto maakt van mij sta ik er stom op
Ik heb sowieso 1 raar oogquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Meestal staan de ogen raar van een selfie. Maar dat vind ik hè.
OkeDon't follow me. I am lost too
Nou ja. Technisch gezien welquote:Ik heb zo'n Apple Carplay unit in de auto. Maar ik heb m'n Radio en DAB Antennes niet aangesloten dus ik kan geen radio luisteren tenzij ik af en toe en app aangooi
Well, life can be a riot
Ohquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Technisch gezien welIk heb zo'n Apple Carplay unit in de auto. Maar ik heb m'n Radio en DAB Antennes niet aangesloten dus ik kan geen radio luisteren tenzij ik af en toe en app aangooi
Trust nobody![]()
Meen je nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik heb het fris, lig onder een plaidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je er maar door kijken kan ☺️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ben sinds kleine maand nu voor de 2e keer achter elkaar online hier en mis mijn mattie hier nu al... Watskebeurt? Niks mee gekregen want was ver weg. Waar is Jussie?Lach met een schone bips![]()
Lang geleden dat je er was.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles goed en hallo![]()
![]()
Mijn gok is dat 'ie het huidige beleid (dat DTS in de avond random dicht gaat) niets vind.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar ben sinds kleine maand nu voor de 2e keer achter elkaar online hier en mis mijn mattie hier nu al... Watskebeurt? Niks mee gekregen want was ver weg. Waar is Jussie?Well, life can be a riot
Maar ik ga ff Vera kijken. Fijn avond![]()
Ohquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik heb het fris, lig onder een plaid
Hij was nooit laat online... Dus zal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn gok is dat 'ie het huidige beleid (dat DTS in de avond random dicht gaat) niets vind.Lach met een schone bips![]()
Ik heb yolanthe gekeken vandaag. Heb jij die al gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft ook een onlyfans kwam ik gisteren achter, spicey stuff wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb yolanthe gekeken vandaag. Heb jij die al gezienLach met een schone bips![]()
Wat is dit nou weer
Ik vraag aan iemand wat diegene heeft gegeten? Krijg ik terug "wat voor dag is het?"Well, life can be a riot
Jussie was er even klaar mee helaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar ben sinds kleine maand nu voor de 2e keer achter elkaar online hier en mis mijn mattie hier nu al... Watskebeurt? Niks mee gekregen want was ver weg. Waar is Jussie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze heeft ook een onlyfans kwam ik gisteren achter, spicey stuff wel.
Je mist er niets aan als je niet kijkt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zit in de verkeerde chatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is dit nou weer
Ik vraag aan iemand wat diegene heeft gegeten? Krijg ik terug "wat voor dag is het?"![]()
![]()
Dat is niet zo gek - maanden lang constant maar posten..... Pffff.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek - maanden lang constant maar posten..... Pffff.![]()
![]()
![]()
Mensen die een serie over zichzelf uitbrengen.....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mist er niets aan als je niet kijkt.
Vrijdag frietdag.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is dit nou weer
Ik vraag aan iemand wat diegene heeft gegeten? Krijg ik terug "wat voor dag is het?"![]()
AaNdAcHtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die een serie over zichzelf uitbrengen.....![]()
Naja, de Kardashians heeft het geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die een serie over zichzelf uitbrengen.....Lach met een schone bips![]()
Denk het jaquote:
Well, life can be a riot
Dat had er niets mee te maken volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek - maanden lang constant maar posten..... Pffff.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar was ze voor gevraagd. Maar ik persoonlijk vond het heel nepquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die een serie over zichzelf uitbrengen.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
[ Bericht 92% gewijzigd door gebrokenglas op 20-06-2025 20:52:47 ]How can I make this topic about me?![]()
Wat een gek idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek - maanden lang constant maar posten..... Pffff.Don't follow me. I am lost too
Kom maarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Noem mijn broeder geen gek of we gaan matten!
Don't follow me. I am lost too
Dan krijg je met de rode schoenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Noem mijn broeder geen gek of we gaan matten!
Niemand snapt het.quote:Don't follow me. I am lost too
Zijn net stiletto's..quote:
RedShoe brengt zijn muis in stelling ....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak je stuk met mijn toetsenbordHow can I make this topic about me?![]()
Oh blijkbaar is "vrijdag altijd soep dag" en had ik dat moeten weten.
Oke
Well, life can be a riot
Auw.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak je stuk met mijn toetsenbord
Stop
Belachelijk dat je dat niet weetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
OkeTrust nobody![]()
LYLT neemt zijn joystick in de hand!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
RedShoe brengt zijn muis in stelling ....Lach met een schone bips![]()
Mensen die boos worden als je eens iets niet weet....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
OkeHow can I make this topic about me?![]()
oeh. Die kan heel fout klinkenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LYLT neemt zijn joystick in de hand!
Boos worden is sowieso dom en zonde van je energiequote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die boos worden als je eens iets niet weet....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZEGquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boos worden is sowieso dom en zonde van je energie
Ja echt he. Wat ben ik toch een eikelquote:
Well, life can be a riot
Wees zuinig met energie. Is veel te duurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan het beschouwen als een grapje he i.p.v. zo zwaar tillen aan een reactie wat voor een dag het is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
Oke![]()
Echt hè dat hoor je toch te wetenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt he. Wat ben ik toch een eikel
Woensdag gehaktdagDon't follow me. I am lost too
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar ben sinds kleine maand nu voor de 2e keer achter elkaar online hier en mis mijn mattie hier nu al... Watskebeurt? Niks mee gekregen want was ver weg. Waar is Jussie?![]()
is volgens mij al eeuwen niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die schoot mij ook in gedachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei ikquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
'Vrijdag visdag' was het volgens mij altijd.Trust nobody![]()
VOor de katholiekequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
'Vrijdag visdag' was het volgens mij altijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.
Trust nobody![]()
ahhhh. Dat wist ik niet. Ja dan heeft hij wel wat andere dingen aan zijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.How can I make this topic about me?![]()
Ja, want dan kwamen de vissers weer terug van zee. Dus vrijdag was de vis het verstequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
'Vrijdag visdag' was het volgens mij altijd.![]()
GoldDon't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ahhhh. Dat wist ik niet. Ja dan heeft hij wel wat andere dingen aan zijn hoofd.
Trust nobody![]()
DevAiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom het vrijdag visdag is. Maar ik vond mijn uitleg wel goedTrust nobody![]()
Wat leuk voor hem.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.Don't follow me. I am lost too
“vrijdag visdag” is net zo’n klassieker als “woensdag gehaktdag”! De uitdrukking komt voort uit een oude katholieke traditie: op vrijdag werd vlees vermeden als vorm van boetedoening en soberheid. In plaats daarvan at men vis, dat als eenvoudiger en minder luxueus werd beschouwd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom het vrijdag visdag is. Maar ik vond mijn uitleg wel goed
Deze gewoonte was tot ver in de twintigste eeuw heel gebruikelijk in Nederland, vooral in katholieke gezinnen. Veel mensen herinneren zich nog hoe er op vrijdag standaard kabeljauw, tong of vissticks op tafel kwamen. En net als bij gehaktdag, kreeg ook visdag een vaste plek in het ritme van de week: maandag wasdag, dinsdag strijkdag, woensdag gehaktdag, donderdag kuisdag, vrijdag visdag, enzovoort.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Vrijdag - vrijdag.Don't follow me. I am lost too
Klinkt plausibel, maar erg saaiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
“vrijdag visdag” is net zo’n klassieker als “woensdag gehaktdag”! De uitdrukking komt voort uit een oude katholieke traditie: op vrijdag werd vlees vermeden als vorm van boetedoening en soberheid. In plaats daarvan at men vis, dat als eenvoudiger en minder luxueus werd beschouwd.
Deze gewoonte was tot ver in de twintigste eeuw heel gebruikelijk in Nederland, vooral in katholieke gezinnen. Veel mensen herinneren zich nog hoe er op vrijdag standaard kabeljauw, tong of vissticks op tafel kwamen. En net als bij gehaktdag, kreeg ook visdag een vaste plek in het ritme van de week: maandag wasdag, dinsdag strijkdag, woensdag gehaktdag, donderdag kuisdag, vrijdag visdag, enzovoort.
Bron: Copilot AI![]()
![]()
Bolk op
Kuisdag? Mijn moeder had op vrijdag altijd de boel op zijn kop staan voor de grote schoonmaakquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
“vrijdag visdag” is net zo’n klassieker als “woensdag gehaktdag”! De uitdrukking komt voort uit een oude katholieke traditie: op vrijdag werd vlees vermeden als vorm van boetedoening en soberheid. In plaats daarvan at men vis, dat als eenvoudiger en minder luxueus werd beschouwd.
Bron: Copilot AIWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet ook niet of JustinK weer vader is geworden, maar ik vond het ook wel een mooie uitleg van Dev AI![]()
![]()
Bolkquote:Don't follow me. I am lost too
Ja dat is dus maandag en dinsdag, Dotteke.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kuisdag? Mijn moeder had op vrijdag altijd de boel op zijn kop staan voor de grote schoonmaak
Ik vond het al een vreemd verhaalquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
Ik weet ook niet of JustinK weer vader is geworden, maar ik vond het ook wel een mooie uitleg van Dev AI
Hier niet meer neequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over.
In jou betoog staat donderdag kuis dag maandag wasdag en dinsdag stijkdag. Dat weet ik nog wel van mijn oma. Met de wastobbe ppff dat was hard werken toen om de was te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is dus maandag en dinsdag, Dotteke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net weer terug van mijn ban van 7 minuten omdat ik @RedShoe wel even met mijn JoyStick wilde aanpakken. Back in action dus.Lach met een schone bips![]()
We willen niet weten wat jij allemaal met jouw "JoyStick" doetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Net weer terug van mijn ban van 7 minuten omdat ik @:RedShoe wel even met mijn JoyStick wilde aanpakken. Back in action dus.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Net weer terug van mijn ban van 7 minuten omdat ik @:RedShoe wel even met mijn JoyStick wilde aanpakken. Back in action dus.
Tegenwoordig kunnen we op afstand via een app de wasmachine in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In jou betoog staat donderdag kuis dag maandag wasdag en dinsdag stijkdag. Dat weet ik nog wel van mijn oma. Met de wastobbe ppff dat was hard werken toen om de was te doen
Ja je moet het er alleen nog maar zelf in en uit doen. En dan doen mensen nog of het een hele klus is 🤣quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen we op afstand via een app de wasmachine in de gaten houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan niet wachten tot er een app komt die mijn was vouwtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen we op afstand via een app de wasmachine in de gaten houden.![]()
Dat wordt het volgende inderdaad. Tevens een robot die de wasmachine vult en weer uitlaadt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot er een app komt die mijn was vouwtHow can I make this topic about me?![]()
#Neverforgetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
Oke![]()
![]()
Banaanquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Net weer terug van mijn ban van 7 minuten omdat ik @:RedShoe wel even met mijn JoyStick wilde aanpakken. Back in action dus.Don't follow me. I am lost too
Hier was het zondag altijd soepdagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, maar dat is het ook, kiezen wat je eerst gaat wassen (bont of wit of 60 graden), dan de machine vullen, aanzetten, kijken of het goed gaat... en na afloop uitladen, strijken en aan de droogrekken hangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het er alleen nog maar zelf in en uit doen. En dan doen mensen nog of het een hele klus is 🤣
en ik moet 2 trappen op en af (het ding staat op zolder).
Wat een klusHow can I make this topic about me?![]()
dank voor deze infoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Strijk jij het nat dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, maar dat is het ook, kiezen wat je eerst gaat wassen (bont of wit of 60 graden), dan de machine vullen, aanzetten, kijken of het goed gaat... en na afloop uitladen, strijken en aan de droogrekken hangen.
en ik moet 2 trappen op en af (het ding staat op zolder).
Wat een klusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, niet per se van houden, maar heel erg vind ik het ook niet. En het is ook zo klaar, 5 minuten, niet meer.How can I make this topic about me?![]()
Wij hadden zondag altijd nasi.Don't follow me. I am lost too
Zaterdag vis en patat.Don't follow me. I am lost too
Ik 0quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 1 shirt en 1 broek gestrekenDon't follow me. I am lost too
Ja, je hebt het goed gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
in score klopt wat niet, je bent toch 5 en ik 6
Fogel had door het slotje gepost vannacht en heeft daardoor onbedoeld heel wat punten gepakt.How can I make this topic about me?![]()
Oh, ik zie het. 430 punten in 1 dag gehaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt het goed gezien.
Fogel had door het slotje gepost vannacht en heeft daardoor onbedoeld heel wat punten gepakt.![]()
![]()
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fogel had door het slotje gepost vannacht en heeft daardoor onbedoeld heel wat punten gepakt.Don't follow me. I am lost too
dat kann nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fogel had door het slotje gepost vannacht en heeft daardoor onbedoeld heel wat punten gepakt.![]()
O heb ik nooit gedaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik strijk wel, ik vind het er wel beter van worden. Broeken, overhemden en soms ook de witte t-shirts als ze te gekreukt zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 1 shirt en 1 broek gestreken
Maar het is vrij uniek begrijp ik, je wasgoed strijken.How can I make this topic about me?![]()
Klopt wel hij had 430 punten gepakt vannachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe mijn shirts in de droger en hang ze daarna meestal direct op. De rest van mijn wasgoed blijft vaak diverse dagen in een mand liggen tot ik het eens ga doen. Niet dat was vouwen veel werk is, maar ik heb er gewoon nooit zin inquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik strijk wel, ik vind het er wel beter van worden. Broeken, overhemden en soms ook de witte t-shirts als ze te gekreukt zijn.
Maar het is vrij uniek begrijp ik, je wasgoed strijken.![]()
![]()
Wat een dagDon't follow me. I am lost too
is me niet aufgefallenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
toch staat het er
dat je dat nu pas ziet![]()
Ik kan @Fogel uit de stats halen, maar dan krijg ik natuurlijk weer een hoop gejank over me heen. Dus ik wacht wel tot @SwJ mij of @bondage vraagt om dat te doenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1260 / +6 / +22 / 2986 / 3567
2. loveislikeakiss / 855 / +14 / +17 / 2477 / 2969
3. RedShoe / 715 / +50 / +61 / 2732 / 3028
4. Fogel / 619 / +430 / +2 / 359 / 466
5. StevenHyde / 612 / +4 / +2 / 479 / 589
6. gebrokenglas / 568 / +18 / +10 / 2204 / 2566
7. mario390 / 512 / +16 / +12 / 1145 / 1510
8. greysbones / 260 / +0 / +0 / 1510 / 1642
9. devzero / 253 / +17 / +3 / 550 / 679
10. hemarookworst / 220 / +4 / +7 / 500 / 655
11. drakin / 210 / +44 / +14 / 783 / 885
12. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
13. maily / 195 / +6 / +13 / 963 / 1108
14. Pinnenmutske / 178 / +0 / +6 / 395 / 517
15. ieniminimuis / 168 / +3 / +0 / 513 / 605
16. Bally-b / 165 / +4 / +3 / 332 / 379
17. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490
18. marc0871 / 148 / +10 / +4 / 395 / 491
19. Shii / 127 / +6 / +2 / 260 / 339
20. Paul / 122 / +20 / +16 / 461 / 524SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Strijken als het wasgoed nog een beetje nat is gaat werkelijk veel beter dan als het al droog is.quote:How can I make this topic about me?![]()
3e
Ik strijk allesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 1 shirt en 1 broek gestreken
Ook beddengoed en stofdoekenTrust nobody![]()
In mijn teller staat Fogel inmiddels in de excluded_users tabel, samen met Dotteke sp3c en SwJ.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan @:fogel uit de stats halen, maar dan krijg ik natuurlijk weer een hoop gejank over me heen. Dus ik wacht wel tot @:swj mij of @:bondage vraagt om dat te doenHow can I make this topic about me?![]()
Dat geloof ik wel zelfde effect als je stoomt. Dan wordt het ook weer nattigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Strijken als het wasgoed nog een beetje nat is gaat werkelijk veel beter dan als het al droog is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat doe ik niet. Die vouw ik heel strak op.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik strijk alles
Ook beddengoed en stofdoekenHow can I make this topic about me?![]()
Fogel doet nog gewoon mee hoor. Die heeft alleen gezegd haal mijn punten er maar af tegen Bondagequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn teller staat Fogel inmiddels in de excluded_users tabel, samen met Dotteke sp3c en SwJ.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies, het is eigenlijk een vorm van stoomstrijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel zelfde effect als je stoomt. Dan wordt het ook weer nattigHow can I make this topic about me?![]()
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fogel doet nog gewoon mee hoor. Die heeft alleen gezegd haal mijn punten er maar af tegen Bondage
Dan moet ik die ene post van Fogel uit de hoofdtabel verwijderen.How can I make this topic about me?![]()
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.
Dan moet ik die ene post van Fogel uit de tabel verwijderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whuuut?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.
Ja sorry dat ik je wakker maak 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.
Goed bezig! Gestreken beddengoed slaapt toch net iets beterquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik strijk alles
Ook beddengoed en stofdoeken![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed bezig! Gestreken beddengoed slaapt toch net iets beter
Trust nobody![]()
![]()
Bondage zou waarschijnlijk ook zoets kunnen doen, maar te veel werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.
Dan moet ik die ene post van Fogel uit de hoofdtabel verwijderen.![]()
m.BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt niet. Er is alleen een eerste prijs. Het gedicht van bolke en bolkequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, de andere plekken in de score gelden ook.
Vanaf 0 beginnen met conditie opbouwen en de 5k stappen halen is met dit weer echt een klus joh, wat de fuck
Well, life can be a riot
6500 vandaag.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
Vanaf 0 beginnen met conditie opbouwen en de 5k stappen halen is met dit weer echt een klus joh, wat de fuckDon't follow me. I am lost too
485quote:
Maar die 5KM die ik vanmorgen heb gerend zit daar niet bij, want dan neem ik mijn telefoon niet mee. Geen idee hoeveel stappen dat zijn![]()
In de vroege morgen doen GT dan is het nog niet zo warm.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
Vanaf 0 beginnen met conditie opbouwen en de 5k stappen halen is met dit weer echt een klus joh, wat de fuckWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rennen gaat niet lukken meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
485
Maar die 5KM die ik vanmorgen heb gerend zit daar niet bij, want dan neem ik mijn telefoon niet mee. Geen idee hoeveel stappen dat zijnDon't follow me. I am lost too
Misschien ook gewoon too much om daar mee te beginnen in deze hitte.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
[B]Vanaf 0 beginnen met conditie opbouwen en de 5k stappen halen[_b] is met dit weer echt een klus joh, wat de fuck![]()
En nu in het Nederlands 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Door het zweten val je wel af 😉quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien ook gewoon too much om daar mee te beginnen in deze hitte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Potjansnotterkequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: